آموزشگاه موسیقی نغمه مهر

تلفن

موبایل

آدرس

فاطمی - روبروی سازمان آب - پلاک 207 - طبقه سوم

آموزش موسیقی محدوده فاطمی 

موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر و مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر به عنوان دو مجموعه مکمل  ؛  در سالهای اخیر در زمینه آموزش موسیقی به هنرجویان علاقمند  و آهنگسازی و تنظیم و ضبط موسیقی در ژانر های مختلف موسیقی  فعالیت می کنند 
مرکز آموزش نغمه مهر با حضور اساتیدی دارای کارنامه ی درخشان و کارت صلاحیت تدریس از معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در زمینه آموزش و چند مدرس منحصر به فرد افتخار دارد در طول فعالیت خود در این سالها هنرمندان جوانی را به عرصه موسیقی ایران معرفی کند 
همچنین موسسه نوای آفتاب مهر به عنوان موسسه فرهنگی و هنری با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در ساخت و تولید موسیقی  علاوه بر ارائه  فعالیت   بصورت حرفه ای , در صورت صلاحدید مدرسین مرکز آموزش نغمه مهر  شرایط  استفاده از امکانات استودیو و همکاری با هنرجویان  جهت تجربه ضبط و ورود به بازار موسیقی را در اختیار ایشان  قرار میدهد 
مدیریت هر دو مرکز به عهده امین سالمی است 
اسامی مدرسین مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر :
پیانو : علیرضا معتمدی پور - پدرام شهرکی -جلال برآبادی
گیتار : فیروز ویسانلو - مهرزاد اسکندری 
فاطمه عباسی - ماه منیر ایمانلو
ویولون : علی زارع - شیرین صمدپور
ویولنسل : آنار اطاعتی 
هارمونیکا : محسن مهاجر
تئوری موسیقی و علوم آهنگسازی: امین سالمی
سلفژ :‌‌ محمدرضا آقایی
آواز پاپ : جلال برآبادی
درامز و آهنگسازی با نرم افزار: بهنام شهرکی
آواز ایرانی : مهیار شادُروان - سیما نوروزیان
تار و سه تار : مسعود زاهدی پور - مریم پناهی
عود: محمدرضا آقایی
سنتور : امین سالمی - فردین فیروزکوهی - دنیا دبیری
کمانچه : همایون خرم
نی : سعید اسماعیلی
دف و تمبک و کاخن: محمد صبور
موسیقی کودک : مریم پناهی
( کادر هنری موسسه فرهنگی و هنری نوای آفتاب مهر :
آهنگسازی و تنظیم  : امین سالمی 
تنظیم و میکس و مسترینگ : بهنام شهرکی
ترانه سرایان :  مهدی ایوبی - سینا فلاح زاده  و همچنین همکاری با کارگاه ترانه مهدی ایوبی )

آموزش موسیقی یکی از هنرهایی است که تحت شرایط مختلف اجتماعی و اقتصادی از آب و تاب نمی افتد و همچنان طرفداران پر و پا قرصی دارد.

علاقه مندان به این حوزه گاهی به دلیل سردرگمی نمی توانند راه درستی برای پرورش استعداد خود پیدا کنند تا اینکه وقتش برسد و با ورود به دانشگاه هنر به یکی از رشته های آهنگسازی و تنظیم یا شاخه های دیگر موسیقی راه یابند. مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر به شکوفایی استعداد دورنی شما کمک می کند.

نبود امکانات کافی و پیشرفت مناسب در زمینه موسیقی در کشور موجب شده است تا استعدادهای این عرصه به سمت های انحرافی کشیده شوند. همانطور که مشاهده می کنید در گوشه و کنار شهر استعدادهای درخشانی در موسیقی پرسه می زنند که کارشان عالی است اما میدانی برای بروز توانایی هایشان نیافته اند.

اولین گام برای پرورش صحیح استعدادهای هنری بخصوص در موسیقی، آموزش است. پس اولین کاری که باید انجام دهیم پیدا کردن یک آموزشگاه موسیقی حرفه ای است که راه درست پیشرفت را نشان می دهد. در زمینه موسیقی چنانچه افراد توانایی و شرایط ورود به دانشگاه هنر را نداشته باشند مجبورند به شکل خودآموز در این عرصه فعالیت کنند. در حالی که این افراد می توانند در یک سیستم استاندارد آموزشی پیشرفت های گسترده و دور از ذهنی داشته باشند. اما به خاطر شرایط و محدودیت های اجتماعی و شخصی که وجود دارد استعدادشان می سوزد.

این مسئله به طور گسترده ای در میزان رشد فرهنگ موسیقی کشور تاثیر گذار است و باعث می شود موسیقی در انحصار عده ای باشد که گاهی استعداد چندانی هم ندارند اما شرایط مالی برایشان فراهم است.

چرا مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر را انتخاب کنیم؟

مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر چند سالی است که برای ارتقاء فرهنگ موسیقی و پرورش استعدادهای نهفته در این عرصه گام های بزرگی برداشته است. آموزش های موسیقی در مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر به طور حرفه ای در زمینه آموزش آهنگسازی و تنظیم تدریس می شود که کلاسها به صورت حضوری و گاهی غیر حضوری برگزار می شود. امروزه این مرکز به یکی از مجموعه های فعال آموزش آهنگسازی موسیقی محدوده فاطمی تبدیل شده است.

این موسسه فرهنگی هنری محدوده فاطمی از لحاظ هزینه نیز مناسب ترین قیمت ها را ارائه می دهد و پرداخت شهریه به صورت اقساطی انجام می شود.


در مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر دوره آموزش آهنگسازی و تنظیم برخلاف روش های غیر آکادمیک که فقط کار با نرم افزار است به صورت علمی و عملی انجام می شود. در این دوره ها آموزش نرم افزار به صورت کمکی به کار گرفته می شود.

مدت زمان دوره های آموزش آهنگسازی حضوری و غیر حضوری در مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر 20 جلسه است. جلسات حضوری آموزش آهنگسازی حرفه ای و پیشرفته در محل استودیو و به صورت خصوصی برگزار می شود. در طی دوره های غیر حضوری هنرجو فایل تصویری بسیار با کیفیتی از محتوای جلسات را به صورت لینک دانلود دریافت می کند.

در مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر دوره آهنگسازی و تنظیم در مدت 5 ماه به پایان می رسد و مدارک معتبر به هنرجویان اعطا می شود که قابل استفاده برای راه اندازی فعالیت های هنری می باشد. در این دوره ها تمام نکات و ریزه کاری های لازم برای تولید یک اثر موسیقیایی فاخر گنجانده شده و در ضمن به هنرجویان ساخت و تولید آثار موسیقی با کلام و بی کلام آموزش داده می شود.

این دوره ها نه تنها برای افراد مبتدی که تازه کار اهنگسازی را شروع کرده اند بلکه برای افرادی که در این زمینه فعالیت دارند بسیار مفید است و تجربیات جدیدی به آموزه های آنها می افزاید. در مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر نکات تئوری موسیقی از دید آهنگسازی به افراد آموزش داده می شود. در این دوره ها آکورد شناسی و هارمونی مقدماتی را به عنوان زیربنایی برای ساخت آثار موسیقی به آنها تدریس خواهیم کرد.

در ضمن در دوره های حرفه ای آهنگسازی مرکز آموزش موسیقی نغمه مهر مفاهیم در قالب آموزش هارمونیزه کردن و ساخت ملودی و ترکیب چند ملودی متفاوت به طور همزمان تدریس می شود و تمرین های پی در پی انجام می شود. این موسسه فرهنگی هنری بهترین در نوع خود برای آموزش موسیقی محدوده فاطمی است. در طی دوره ها ابتدا سازها تک به تک تست و بررسی می شود و بعد از یافتن معادل های نرم افزاری آن، پروژه برای ساخت قطعات موسیقیایی آن از سر گرفته می شود.

آدرس

فاطمی - روبروی سازمان آب - پلاک 207 - طبقه سوم

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی