آهن آلات دارستانی

تلفن

موبایل

آدرس

کرمانشاه - دیزل آباد - انتهای تاکسیرانی ۱۰۲

تولید و عرضه اتصالات ساختمانی

در مطلب تولید و عرضه اتصالات ساختمانی ما قصد داریم تا در مورد تولید تیرآهن در کرمانشاه، ساخت و تولید نبشی، عرضه انواع ناودانی، اجرای انواع پشم شیشه و همچنین توزیع انواع ورق آلات صحبت کنیم.

تولید تیرآهن در کرمانشاه

از جمله ی پر کاربردترین تیرآهن های ساختمانی می توان به تیرآهن های 14 اشاره نمود، این نوع از تیرآهن ها پیش از این در وزن های 120، 130و 140 به ترتیب از سبک تا سنگین در کشورمان تولید و عرضه می شدند. تیرآهن های مختلف کشورمان از نظر وزنی تنها فرقی که در تولیدشان با یکدیگر وجود دارد بیشتر در ضخامت و ارتفاع آن ها می باشد؛ اما نکته ی مهم و وجه تمایز این تولیدات تفاوت ا میلی متری تولیدات کارخانه های تولید تیرآهن است.از کاربردی ترین تولیدات بخش صنعت ساختمانی کشورمان و همچنین تولید تیرآهن در کشورمان می توانیم به مجموعه ی آهن آلات دارستانی اشاره کنیم که در استان کرمانشاه مشغول فعالیت گسترده صنعتی می باشد. 

ساخت و تولید نبشی

نبشی به عبارت ساده آهنی با سطح مقطع شکل L انگلیسی می باشد که در انداره های استاندارد در سر تا سر کشورمان و دنیا تولید و عرضه می شود؛ از نبشی ها همانند تیرآهن بیشترین استفاده را در صنعت ساختمان سازی و حوزه ی مسکن انجام می دهند. در مطلب تولید و عرضه اتصالات ساختمانی جالب است که بدانید اندازه ی این نوع از آهن آلات هم بر اساس محاسبه ی ضلع آن انجام می گیرد. از ساخت و تولید نبشی خوب است که بدانید نبشی ها  همچنین می توانند در جنس های متنوعی همچون جنس پلاستیکی، جنس آلومینیومی، نوع استیل و فولادی نیز تولید و عرضه ی بازار مصرف می شوند.

عرضه انواع ناودانی

مطلبی که از ناودانی ها باید بدانید این است که تولیدات آن در سایزهای مختلفی انجام می گیرد اما به صورت عمومی سایزهای 30 الی 400 میلی متر بیشترین تولیدات ناودانی برای بخش ساختمانی و صنعتی کشورمان می باشد

عرضه انواع ناودانی معمولا برای اهداف مختلفی همچون کاربرد در بادبندهای ساختمانی و در صورتی که از آن ها به صورت مکمل و دو تایی کنار هم استفاده شود در ستون های ساختمان ها و همچنین برای ساخت خرپاها مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای انواع پشم شیشه در مجموعه آهن آلات دارستانی

در مطلب تولید و عرضه اتصالات ساختمانی در کرمانشاه خوب است که توجه داشته باشید پشم شیشه ها از خاصیت ویژه ی عایق بودن در مقابل صوت برخوردارند و برای تولید آن ها از الیاف مخصوص معدنی بهره گرفته می شود. در اجرای انواع پشم شیشه  چه در استان زیبای کرمانشاه و سایر مناطق کشورمان از پشم شیشه های پوشش دار آلومینیومی، نوع پارچه ای شیشه ای و همچنین پشم شیشه ی سیاه شیشه ای که جزو تولیدات کارخانه های صنعتی کشورمان می باشد بیشترین استفاده می شود. از این مواد همچنین در انواع مختلف پتویی، نوع عایق لوله و شیشه پانل نیز در صنایع و موارد گوناگون استفاده می شود. از پشیم شیشه ها برای مصارف مختلفی همچون مصارف دیگ های بخار، صنایع ساختمانی، شوفاژها، اجاق های گاز، پوشش دهی لوله ها، عایق های حرارتی و موارد بسیار متنوع و گسترده ی دیگر استفاده نمود. پشم شیشه ها به دلیل برخورداری از خواصی همچون سبک بودن و وزن بسیار کم، دیر سوزی آن ها، خاصیت کند منتقل کردن گازهای سمی و سادگی آن ها در نصب و اجرا استفاده ی فراوان و متنوعی در مناطق مختلف کشورمان و دنیا از آن ها به عمل می آید.

خواص منفی پشم شیشه ها چیست؟

از مطلب تولید و عرضه اتصالات ساختمانی این را نیز بدانید به دلیل این که میزان جذب رطوبت در پشم شیشه ها اکثرا پایین می باشد، یکی از عیب های پشم شیشه ها نیز محسوب می شود. از نکات منفی این مواد ایجاد عوارض تنفسی و پوستی و کاهش میزان دید در افراد در صورت مراقبت در حین استفاده از آن ها می باشد.

توزیع انواع ورق آلات

مجموعه ی آهن آلات دارستانی در غرب کشورمان با داشتن تجربه و دانشی که در زمینه ی تولیدات متنوع تولید و توزیع انواع ورق آلات و همچنین آهن آلات ساختمانی و تولید تیرآهن دارد و همچنین با برخورداری از توان اجرای انواع پشم شیشه و ساخت و تولید انواع نبشی توانسته است که به عنوان قطب مهمی در تولیدات فولادی استان زیبای کرمانشاه و کشورمان خودش را معرفی نماید.

آدرس

کرمانشاه - دیزل آباد - انتهای تاکسیرانی ۱۰۲

تلفن

موبایل