اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - ابتدای جاده آبعلی - خیابان سازمان آب - بلوار بابائیان - خیابان نیلی - بن بست نیلوفر - پلاک 6

اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی

سال هاست که مجموعه ما با عنوان اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی در بازار کشور مشغول به فعالیت  می باشد. شاید امروزه یکی از پر کاربرد ترین مواد در تولید محصولات مصرفی، نایلون است. این ماده محبوب تقریبا در اکثر خدمات و مصارف روزمره رشد پیدا کرده است. نایلون دارای ساختاری است که کاملا سخت و مقاوم دارای ماندگاری بسیار بالایی است. دایره محصولات تولید شده از نایلون بسیار گسترده است. در مجموعه تولیدی ما تمامی مراحل خدمات مربوط به کاغذ و نایلون مانند برش، چاپ و بسته بندی با کیفیتی مثال زدنی و به وسیله سیستم ها و سخت افزار بروز شده انجام می گیرد. اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی از آن جمله فعالیت هایی است که نیاز به تجارب و تخصص دارد. این تجربه در شرکت ما وجود دارد. برش انواع رول های نایلون از جمله کارهایی ست که چنانچه با دقت انجام نشود به غیر از هدر رفتن محصول، به اعتماد مشتری نیز لطمه خواهد زد. برش رول نایلون غالبا در انواع اندازه و هر یک برای مصرف خاصی برش زده می شود. معمولا از رول نایلون در بسته بندی سطوح بتنی و بسته بندی لوازم خانگی استفاده می شود. همچنین می توان از آنها برای ساخت و پوشش گلخانه ها در حوزه کشاورزی کلان استفاده نمود.


اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی و بازار آن

برش انواع رول های ترسبافان نیز از جمله مجموعه هایی است که در بسیاری از صنایع، از جمله صنعت ساخت و ساز ، انواع صنایع حوزه نایلون و کاغذ و بسته بندی و پوشش به وفور به کار می رود. رول های نایلون ترکیبی بهینه از مقاومت مکانیکی، سختی، مقاومت، خواص میرایی مکانیکی و مقاومت در برابر سایش را ارائه می دهد. این ویژگی ها در کنار اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی، همراه با توانایی عایق الکتریکی مطلوبو مقاومت شیمیایی خوب، نایلون را به عنوان "هدف کلی" برای ساخت و نگهداری مکانیکی تبدیل می کند.برش انواع رول های کاغذی از طریق ماشین های برش کاغذ با  قرقره های بزرگ کاغذ تولید می شوند. این برش ها با عرض ثابت که عرشه نامیده می شود و بعداً قرقره ها به صورت رول های کاغذ به اندازه مشخص شده توسط مشتری برش می خورند. البته همه این موارد در صورتی است که سفارش مشتری مقدار، نوع محصول، عرض و قطر رول را مشخص کند. یک نمونه معمول، برش یک حلقه کاغذ پهن به رول های کاغذی کوچکتر است که یا رول مشتری نهایی هستند یا محصولات واسطه ای هستند که منتظر پردازش بیشتر خواهند بود، مانند کاربرد های چاپ، پوشش یا برش. در صنعت کاغذ سازی و در کنار اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی بر اساس تقاضای مشتری کارخانه تبدیل کاغذ جایی است که مجموعه ای از قرقره های کاغذ باید به صورت رول به رول برش داده شوند. در ساده ترین اصطلاح، مسئله ای که تعیین می شود، تعیین تعداد برش های مورد نیاز و نحوه پردازش هرکدام است تا مجموعه ای از سفارشات مشتری را به روشی اقتصادی برآورده شود. هدف اصلی در این گونه روش ها، به حداقل رساندن باقیمانده رول ها است، در حالی که رولها را با توجه به مشخصات سفارش مشتری تولید می کنید.در مبحث برش انواع رول های نایلون و اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی مواردی از قبیل آب بندی و برش کامل و جزیی محصول با ماشین ساخت نایلون این ماشین های تولید نایلون را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید. این دستگاه ها با آهن سبک ساخته شده است که وزن آن را سبک می کند. در صنایع نایلون و کاغذ رول های بزرگ تولید می شود. برای برطرف سازی نیاز مشتریان این رول های بزرگ باید به رول های کوچکتر و به صورت عرضی و طولی برش داده شوند. دستگاه های لازم برای چنین امری خصوصا در اجرای خدمات برش رول به رول ایلخانی به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. دستگاه برش رول به رول  نواربری با ضخامت کم

  2. دستگاه برش رول به رول  نواربری با ضخامت متوسط

  3. دستگاه برش رول به رول با ضخامت زیاد

برش انواع رول های نایلون در مجموعه ما

یکی از مواردی که در برش انواع رول های نایلون مهم است، برش دقیق با عرض و ضخامت های متنوع است.  غالبا رول های نایلون با عرض بین 5 سانتی متر تا 10 متر و با ضخامت 30 تا 1000 میکرون تولید می شود. رول نایلون یک پوشش جایگزین طولانی برای بسیاری از کاربرد های مربوط به ابنیه و ساختمان هاست. رول های تولیدی ما از مقاومت شیمیایی عالی، دوام بالایی برخوردار هستند. رول های نایلونی تولیدی بسیار نرم و اصطکاک کمی را ارائه می دهند که امکان تمیز کردن آسان را نیز فراهم می کند. استانداردهای کیفیت از سختی یکنواخت رول ها اطمینان حاصل می کنند. کیفیت و مناسب بودن برای پوشش لوازم در فضای باز و در محافظت از تجهیزات، مواد و سازه ها و همچنین محافظت از پوشش های ذخیره سازی بسیار مهم است.


آدرس

تهران - ابتدای جاده آبعلی - خیابان سازمان آب - بلوار بابائیان - خیابان نیلی - بن بست نیلوفر - پلاک 6

تلفن

موبایل