اجرا و نصب ایزوگام شاهین شهر

تلفن

موبایل

آدرس

اصفهان - شاهین شهر - خیابان فردوسی - بین فرعی۸ و۹ غربی - پاساژ پاسارگاد - طبقه فوقانی - واحد 40

اجرا و نصب ایزوگام شاهین شهر

ایزوگام ها پوششی از قیر و الیاف مصنوعی هستند که در طی فرآیند های ویژه ای در شرکت های تولیدی، به شکل رول در می آیند. این رول ها در عرض ثابت و طول مشخص به بازار عرضه می شوند. نصاب و تیم اجرایی با حرارت مناسبی که به سطح پشتی ایزوگام می رسانند، قیر به کار رفته شده را اندکی به حالت خمیری در می آورند تا به خوبی به کف یا دیوارها بچسبند. البته شاید در نظر اول پروسه ی نصب ایزوگام ساده به نظر بیاید، اما نصاب ایزوگام بایستی از مهارت کافی برخوردار باشد زیرا در صورت یک اشتباه ممکن است آب به زیر عایق عبور کند و موجب نم کشیدن سطوح شود. تیم اجرا و نصب ایزوگام شاهین شهر، با داشتن عوامل اجرایی زبده و حرفه ای تمامی دغدغه های شما در مورد عایق بندی با ایزوگام را پوشش داده اند. تیم اجرا و نصب ایزوگام شاهین شهر، با استفاده از بهترین نوع ایزوگام موجود در بازار و به کار گیری تیم مجرب کاری، با رعایت استاندارد های لازم در پروسه ی عایق بندی با ایزوگام، تمامی خواسته های شما در شاهین شهر را محقق کرده است.

برای اینکه از کیفیت عالی محصولات تیم اجرا و نصب ایزوگام شاهین شهر آشنا شوید، چند مورد از ویژگی های ایزوگام مرغوب را بیان می کنیم تا با مقایسه ی انواع ایزوگام موجود در بازار، به کیفیت محصولات این مجموعه پی ببرید.

اکیپ اجرا و نصب ایزوگام شاهین شهر، همواره بر افزایش کیفیت و کاهش قیمت اتکا داشته استنصب ایزوگام قیمت مناسب از اولویت اکثر مردم بوده، اما با توجه به گستردگی پیمانکاران، معمولا این مهم برای مردم محقق نمی شود. استفاده از جنس نامرغوب و به کارگیری افراد غیرمتخصص باعث می شوند که قیمت تمام شده، پایین تر از حد معمول قرار گیرد و به تبع آن نزول کیفیت و نارضایتی مشتری هم حاصل می شود. این مجموعه تضمین می دهد که پس از اتمام پروژه، لبخند رضایت بر چهره ی شما خواهد بود.

آدرس

اصفهان - شاهین شهر - خیابان فردوسی - بین فرعی۸ و۹ غربی - پاساژ پاسارگاد - طبقه فوقانی - واحد 40

تلفن

موبایل