الماس صنعت آرتا

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - سعادت آباد - سرو غربی - خیابان بخشایش - نبش چهاردهم - پلاک 3 -واحد3

سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران

با پیشرفت و علم و تکنولوژی همه‌ی کارها آسان و راحت شده است. سرعت بخشیدن به کارها خیلی اهمیت دارد که در زمان صرفه جویی شود. با اختراع آسانسور خیلی از مشکلات حل شد و امروزه بیشتر ساختمان‌ها آن را دارند تا در طبقه‌های بالاتر، رفت‌و‌آمد آسان شود. در این مقاله می‌خواهیم در مورد تعمیرات تخصصی آسانسور غرب تهران صحبت کنیم.   

آسانسور:

آسانسور یا بالابر یا آسان‌بر وزسیله‌ای برای حمل و نقل انسان است. امروزه این وسیله در بسیاری از ساختمان‌های معمولی تا لوکس وجود دارد زیرا حمل و نقل را بسیار آسان می‌کند. آسانسورها گاهی برای حمل و نقل کالا هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. شاید قبلا در ساختمان‌هایی که آسانسور نداشته، زندگی کرده‌اید و بدانید که چقدر بالا رفتن از پله‌ها آن هم تا طبقات بالاتر سخت و طاقت‌فرسا است. کسانی که مسن هستند قطعا این پله‌ها برایشان عذاب‌آور است و نمی‌توانند در طبقات بالا بدون آسانسور زندگی کنند. همین اتاقک کوچکی که ساخته شده بسیار به کمک انسان آمده است و خیلی از مشکلات رفت‌و‌آمدی را حل کرده است. آسانسورها با کمک موتور الکتریکی باعث حرکت عمودی کابین می‌شوند. این موتورها به کمک سیستم متقابل وزن و کابل‌های کشش همانند یک بالابر معمولی کار جابه‌جای را انجام می‌دهند. بهتر است این موضوع را هم بدانید که با نصب آسانسور در یک ساختمان همه چیز تمام نمی‌شود بلکه هر ماه یا چند ماه یکبار باید بررسی شوند که این کار توسط متخصصین این کار انجام می‌شود. ممکن است گاهی هم پیش بیاید که دچار مشکل و نقص فنی شوند که مدیر ساختمان با جمع کردن پول از اهالی ساختمان باید هزینه‌های تعمیرات را بپردازد. تعمیرات تخصصی آسانسور غرب تهران یکی از بهترین مراکز تعمیرات در تهران است که خدمات خوبی هم برای مشتری دارد.

  1. خرابی آسانسور:

    مشکلاتی که برای آسانسورها پیش می‌آید بسیار متنوع است و ممکن است هر دلیلی داشته باشد. نکته مهم این است که کسانی که وارد آسانسور می‌شوند از ظرفیت کلی آسانسور بیشتر نباشند. کارشناسان مشاوره‌ای در تعمیرات تخصصی آسانسور غرب تهران همه‌ی این نکته‌ها را بیان می‌کنند زیرا سرویس و نگهداری آسانسور غرب تهران بسیار مسئولیت‌پذیر در هر زمینه‌ای است. گاهی هم پیش می‌اید که موتور آسانسور دچار خرابی می‌شود که در این صورت هزینه تعمیرات هم بالا می‌رود. برای رفع خرابی آسانسور سعادت‌آباد سعی کنید با متخصصین معتبر و کاربلد تماس بگیرید. زمانی که در آسانسور گیر کنید و درب آسانسور باز نشود و یا بین طبقات گیر کرده باشید، بهتر است از دکمه‌ی اورژانسی تعبیه شده روی کابین استفاده کنید تا کسی به کمک شما بیاید. در هر محله‌ای هم این نمایندگی‌های تعمیرات وجود دارد که البته تعمیرات تخصصی غرب تهران، متحان خودش را پس داده و بسیار در این زمینه باتجربه است.

  2. انواع آسانسور:

    آسانسور هم انواع مختلفی دارد که باهم بررسی می‌کنیم. همه‌ی آسانسورها از لحاظ داشتن کابین، توقف و حرکت عمودی باهم مشابه هستند. اما خب نحوه اعمال نیروی محرکه در آنها متفاوت است. پس بر این اساس به 4 دسته تقسیم می‌شوند.

    1. آسانسورهای کششی: نیروی محرکه در این نوع آسانسور یک موتور الکتریکی است که معمولا در بالای چاه آسانسور قرار می‌گیرد. روی فلکه این موتور تعدادی کابل فولادی قرار دارد که از یک سمت به وزنه‌های آسانسور و از سمتی دیگر به کابین آسانسور متصل است. جنس وزنه‌ها هم معمولا از بتن یا چدن است. در محاسبات، وزن هر نفر تقریبا 75 کیلوگرم است. اساس کار این نوع آسانسورها هم بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسل‌ها و فلکه کشش موتور است.

    2. آسانسورهای هیدرولیک: در استارت اولیه بسیار نرم حرکت می‌کند. خرابی در آن خیلی کم پیش می‌آید، معمولا شیشه‌ای و بسیار زیبا هستند. وزنه و سیم بکسل در این نوع حذف است. پس مشخص است که نیاز به موتور قوی‌تری هم دارد. این آسانسورها فقط برای حمل مسافر نیست و بلکه برای بالابرهای سنگین هم کاربرد دارد. نیاز به موتور خانه در بالای چاه هم ندارد.

    3. آسانسورهای وینچی: این نوع آسانسور با طناب فولادی یا زنجیر آویزان شده است. در این نوع قاب وزنه هم وجود ندارد.

    4. آسانسورهای مغناطیسی: در این نوع اجزایی مانند وزنه تعادل، کابل فولادی، موتورخانه وجود ندارد. این نوع آسانسورها بسیار ایمن‌تر از آسانسورهای معمولی است اما از لحاظ قیمتی هم بسیار بالا است.به هرحال هر کدام از این نوع آسانسورها خراب شوند نیاز به تعمیرکار دارند. مراکزی برای فروش و نصب آسانسور در تهران وجود دارد که می‌توانید از آنها مشاوره بگیرید. تعمیرات تخصصی آسانسور غرب تهران در همه‌ی این نوع آسانسورها تخصص لازم را دارند که دوره دیده و با تجربه هستند.

آدرس

تهران - سعادت آباد - سرو غربی - خیابان بخشایش - نبش چهاردهم - پلاک 3 -واحد3

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی