باختر پدید فولاد

موبایل

آدرس

تهران - خیابان قزوین - روبروی خیابان مخصوص - پلاک 366

خرید سیم بکسل جرثقيل وآسانسور

در این مقاله سعی بر این شده است تا اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع سیم بکسل و خرید سیم بکسل جرثقيل و آسانسور داده شود تا خریداران، با داشتن دانش کافی در این رابطه، با اعتماد و اطمینان کامل، خرید خود را انجام دهند.

ویژگی های سیم بکسل خوب و کارآمد

سیم بکسل، برای اینکه در فرآیند استفاده، عملکرد خوبی داشته باشد و ایمنی لازم را دارا باشد، ویژگی هایی دارد که این ویژگی ها عبارتند از:

  • در مقابل سایش ایمن باشد.
  • در مقابل چرخش، مقاوم باشد.
  • مقاومت لازم و کافی در برابر ساییدگی را داشته باشد.
  • در مقابل خرد شدن مقاوم باشد.
  • در مقابل زنگ زدگی مقاومت کافی داشته باشد.
  • مستحکم باشد.
  • انعطاف پذیری بالایی داشته داشته باشد.

سیم بکسل آسانسور چه  مشخصاتی دارد

سیم بکسل آسانسور، معمولاً ساختاری با 8 استرند و مغز الیاف دارد. جنس الیاف مغز سیم بکسل از کنف می باشد که گاهی نیز از پروپیلن و سیزال استفاده می شود. این الیاف بسیار مستحکم بوده و خیلی منعطف می باشند.سیم بکسل آسانسور در صنایع کاربرد زیادی دارد که گالوانیزه بوده و گاهی به صورت روغن زرد و یا سیاه و در اندازه های 8، 10، 11 و 12 میلیمتر تولید شده و روانه ی بازار می شود که در این میان سیم بکسل 10 میلیمتری بیشترین مصرف و کاربرد را دارد.سیم بکسل نصب شده بر روی گاورنر آسانسورها با استرندهای 19 مفتول است، ولی سیم بکسل گاورنر هفت لایه که بسیار منعطف بوده و از کشش بالایی برخوردار است، نیز کاربرد زیادی بر روی گاورنر آسانسورها دارد.

سیم بکسل جرثقیل

از آنجا که جرثقیل ها دارای حساسیت بالایی هستند، بنابراین در آنها از سیم بکسل نتاب استفاده می شود تا زمانی مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل ساختارش در برابر پیچیدن استقامت دارد.چرخش بار در ارتفاع بالا، باعث برهم خوردن تعادل بار می شود و همین امر می تواند سبب آسیب های مالی و جانی بسیاری شود و به همین دلیل است که از سیم بکسل خاصی برای این کار باید استفاده شود.سیم بکسل هایی که در جرثقیل استفاده می شود معمولاً دارای مغزی فولادی هستند و از استرند با تعداد بالا و تعداد کمی مفتول تولید می شوند و در انواع 6، 8، 19، و 35 رشته می باشند و و بنابر محل و نوع استفاده ی آن، یکی از انواع آن مورد استفاده قرار می گیرد.این سیم بکسل ها، در برابر سایش مقاومت بالایی داشته و دارای عمر بالایی هستند.در واقع، سیم بکسل ها، دو نوع مغز دارند : الیافی و کنفی سیم بکسل با مغزی فولادی، بافت های متنوعی دارد که می توان به استاندارد، سیل، لنگ، وارینگتون و وارینگتون سیل اشاره کرد که جهت تاب این سیم بکسل ها، راست گرد یا چپ گرد و طبق  طراحی جرثقیل، می باشد.نکته ی مهمی که باید به آن اشاره کرد  این است که در تکنولوژی جدید سیم بکسل ها، بافت تازه ای به کار برده می شود که باعث مقاومت بسیار آنها در برابر ساییدگی های بیرونی می شود و همین امر باعث قدرت بالاتر سیم بکسل ها می شود.

سیم بکسل آسانسور

سیم بکسل آسانسور، انواع مختلفی دارد که با توجه به مکانی از آن استفاده می شود، تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. سیم بکسل آسانسور، پس از آزمایش هایی که بر روی آنها از لحاظ کشش و پیچش و خمش انجام می شود و گرفتن مجوزهای لازم، آماده می شوند.و به همین دلیل است که انتخاب سیم بکسل استاندارد و کارآمد، که امنیت بالایی داشته و در طول زمان کیفیت خود را حفظ کند، امری مهم می باشد.سیم بکسل در واقع، همان طناب فولادی است که بسیار کارایی داشته و نقش مهمی را در قالب اتصالات صنعتی به عنوان کشنده و لیفتینگ ایفا می کند. این محصول با مواد مختلف و در اندازه های متفاوتی تولید شده و در صنایع متفاوت به کار می روند. 

خرید سیم بکسل جرثقيل و آسانسور

ما برای خرید سیم بکسل جرثقيل و آسانسور، باید اطلاعات کافی در مورد انواع آن را کسب کرده و سپس به خرید اقدام کنیم. با جستجو در سایت های اینترنتی و سرچ کلماتی چون، قیمت انواع سیم بکسل، خرید سیم بکسل، خرید نخ و طناب در سایت های مختلف، می توان خرید خود را انجام داد.یکی از سایت هایی که فروش سیم بکسل را انجام می دهد، سایت باختر پدید فولاد می باشد که شما می توانید  خرید سیم بکسل جرثقيل و آسانسور خود را از این مجموعه انجام دهید.



آدرس

تهران - خیابان قزوین - روبروی خیابان مخصوص - پلاک 366

موبایل