بازرگانی بهراد شیمی مقامی

آدرس

تهران - چهار راه تیرانداز - نبش اخوت پلاک 115

فروش و عرضه کلیه مواد شیمیایی

مواد شیمیایی و تولید آن­ها برای مجتمع­های پتروشیمی، پالایشگاه­های نفت و گاز دارای اهمیت می­باشد زیرا همه این­ها وابسته به مواد شیمیایی است. مواد شیمیایی به سه دسته مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مواد شیمیایی صنعتی و حلال­های شیمیایی تقسیم بندی می­شوند. لازم است تمام شرکت های مسئول فروش و عرضه مواد شیمیایی، برگه اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی (MSDS) را تهیه کنند. برگه اطلاعات ایمنی مواد شیمیایی شامل موارد بسیاری از جمله موارد زیر می­باشد:

  1. هویت ماده شیمیایی

  2. ترکیب و اطلاعات اجزائ سازنده آن

  3. آشنایی با خطرات احتمالی

  4. شیوه صحیح حمل و نقل و نگهداری

  5. روش­های محافظت افراد در برابر مواد شیمیایی

  6. اطلاعات سمیت ماده شیمیایی

  7. اصول صحیح معدوم کردن پسماند­های آن

  8. و ...

شرکت بهراد شیمی مقامی با بیش از ده سال سابقه در فروش و عرضه کلیه مواد شیمیایی و پلیمری مورد نیاز کارخانجات، از جمله محصولات نام­برده در ذیل می­باشد. کیفیت کالا و بهترین خدمات فروش محصولات شیمیایی را می­توان سرمایه اصلی شرکت نام برد.

فروش و عرضه سود پرک نیروکلر:

بعضی از مواد شیمیایی به شکل پودر عرضه می­شوند که این مواد برای تهیه محلول استفاده می­شوند. سود یا NaOH یا سدیم هیدروکسید یک ماده شیمیایی قوی است. این ماده یک ترکیب یونی جامد سفید رنگ می­باشد. سدیم هیدروکسید قدرت خنثی سازی اسیدها را دارد. سود یک پایه اصلی جهت تولید سایر مواد شیمیایی است. فروش و رعضه سود پرک نیرو کلر به شکل جامد و به صورت پرک سفید رنگ می­­باشد که یک محلول قلیایی به شدت قوی را در آب تشکیل می­دهد.

از جمله موارد استفاده سدیم هیدروکسید میتوان به صنعت کاغذسازی، صنعت تولید مواد شوینده، و همچنین صنایع غذایی جهت تولید شوینده مناسب برای سبزی­ها اشاره کرد.

فروش و عرضه متانول:

متانول یا الکل چوب، ساده ترین عضو خانواده الکل­ها با فرمول شیمیایی CH3OH می­باشد. متانول ماده ای بی رنگ با بوی خاص و فراریت بالا است. از متانول به عنوان پیش ماده دیگر مواد شیمیایی از جمله فرمالدئید، اسیداستیک و متیل ترد بوتیل اتر استفاده می­شود. با توجه به استفاده فرمالدئید در صنایع تولید رنگ و مواد منفجره، تخته سه لایی و همچنین تهیه پلاستیک، 40% از متانول تولیدی جهت ایجاد فرمالدئید مصرف می­شود.

متانول یکی از محصولات بسیار مهم صنایع شیمیایی در دنیا می­باشد. از کاربردهای متانول می­توان استفاده به عنوان ضدیخ، حلال و سوخت را نام برد. فروش و عرضه متانول با بهترین کیفیت در شرکت بهراد شیمی مقامی صورت می­گیرد.

فروش و عرضه انواع اسانس خوراکی:

گیاهان دارای ترکیبات شیمیایی معطری هستند که به آن­ها اسانس گفته می­شود. اسانس جزئی از عصاره است و در واقع عصاره تعریف جامع­تری را شامل می­شود. از ویژگی­های اسانس ها میتوان به فرار بودن آن­ها اشاره کرد. اسانس­ها به دو دسته اسانس­های خوراکی و اسانس­های غیرخوراکی تقسیم بندی می­شوند. اسانس­ها از پرمصرف­ترین افزدونی­های خوراکی، آرایشی، بهداشتی، دارویی و... اند. اسانس ها عامل ایجاد عطر و رایحه در انواع محصولات به ویژه صنایع غذایی هستند. انواع عطر اسانس­ها شامل رایحه میوه­ها( پرتقال، توت فرنگی، لیمو و...)، مغزها( گردو، پسته، بادام و...) و دانه­ها( هل، قهوه، کاپوچینو و...) است.

اسانس­های خوراکی در واقع افزودنی­های مجاز برای مواد غذایی هستند. از موارد استفاده اسانس­های خوراکی می­توان به استفاده از آن­ها در انواع نوشیدنی، بستنی، شکلات، انواع ژله، انواع نان، انواع پاستیل و دیگر موارد اشاره کرد.

به طور خلاصه اسانس­های خوراکی را میتوان به سه نوع اسانس محلول در آب، اسانس محلول در روغن و اسانس محلول در الکل تقسیم بندی کرد. طریقه استفاده از اسانس خوراکی بسته به نوع آن متفاوت می­باشد.

فروش و عرضه انواع اسانس­های خوراکی در شرکت های تولید کننده ای مانند شرکت بهراد شیمی مقامی صورت می­گیرد.

فروش و عرضه سولفات مس:

سولفات مس یا کات کبود یک نمک معدنی  با فرمول CuSO4 است. شکل بی آب مس سولفات یک پودر سبز کمرنگ یا سفید مایل به خاکستری رنگ می­باشد. فرم پنج آبه سولفات مس آبی رنگ است و رایج ترین شکل این ماده می­باشد. سولفات مس به شکل صنعتی از طریق واکنش الکترولیز اسید سولفوریک غلیظ با فلز مس تولید می­شود.

کاربردهای مختلف سولفات مس شامل صنعتی، کشاورزی، شیمی و طب می­باشد. برای مثال، سولفات مس به عنوان قارچ کش برای کنترل بیماری­های قارچی محصولات کشاورزی استفاده می­شود. همچنین میتوان کمبود مس در خاک کشاورزی را با کود سولفات مس برطرف نمود.

در صنعت از سولفات مس در تولید رنگ­های آبی و سبز، تولید رنگ مو، باطری سازی و غیره استفاده می­شود. شرکت های معتبر فروش و عرضهسولفات مس بخش عظیمی از سولفات مس مورد نیاز کشور در زمینه­های مختلف را تامین می­کنند و شرکت بهراد شیمی مقامی یکی از این شرکت ها می­باشد.

عرضه و فروش جوش شیرین:

بی کربنات­ سدیم دارای فرمول NaHCO3 است. این ترکیب یک پودر بلورین بی بو و بدون طعم می­باشد که کمی دارای خاصیت بازی است. عرضه و فروش جوش شیرین با کیفیت در کشور توسط شرکت بهراد شیمی مقامی انجام می­شود و شما می­توانید جوش شیرین مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری نمایید.

انواع کاربردهای جوش شیرین:

  1. کاربرد عمومی: بیشترین استفاده از این ترکیب در فراوری بکینگ پودر است.

  2. کاربرد بهداشتی: در بهداشت بدن انسان جهت برطرف کردن بوی بد بدن یا لایه برداری از پوست استفاده می­شود.

  3. کاربرد پزشکی: به عنوان آنتی دوت داروهای ضدافسردگی استفاده می­شود.

  4. کاربرد صنعتی: شامل موارد نساجی و دباغی، صنعت پلیمر و لاستیک و پلاستیک می­باشد.


آدرس

تهران - چهار راه تیرانداز - نبش اخوت پلاک 115

موبایل

شبکه های اجتماعی