بازرگانی تجارت کیمیای پیرنیا

موبایل

آدرس

تهران - خیابان فدائیان اسلام جنوب - سه راه پل سیمان - خیابان محمدی - نبش ابن سینا - پلاک 341

بازرگانی تجارت کیمیای پیرنیا

شرکت بازرگانی و پخش تجارت کیمیای پیرنیا از سال 95کار خود رو با واردات کنجد آغاز کرده و تا امروز علاوه بر کنجد بزرگترین مرجع فروش و تامین انواع دانه های روغنی و تولید و فروش انواع روغن های گیاهی و انواع ادویه جات بصورت قلم و آسیاب شده و قهوه در کشور را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.  شرکت کیمیای پیرنیا به عرضه انواع دانه های روغنی از جمله کنجد پاکستانی و یا سیاهدانه هندی و بسیاری دیگر از دانه های روغنی و گیاهی پرداخته و تمام تمرکز خود را برای جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولات باکیفیت گذاشته است.

عرضه انواع دانه های روغنی که توسط شرکت کیمیای پیرنیا صورت می گیرد همگی دارای بهترین درجه کیفیت هستند و همه تاییدیه های لازم را کسب کرده اند.

 جدا از کنجد، روغن آن دارای خواص بی نظیری است، این روغن از قدیم برای درمان لک و سوختگی پوست مورد استفاده بوده و همچنین برای داشتن آرامش به صورت موضعی بر روی پوست به کار می رود و صد البته از تاثیر بی نظیر این روغن بر روی موها نباید غافل بود به طوری که به موهای مصرف کنندگان جلا و زیبایی خاصی می دهد.

 شرکت کیمیای پیرنیا دارای استاندارد ها و گواهینامه های معتبر است و باید توجه داشت امروزه بدلیل زیاد شدن رقبا و شرکت های مختلف که بیشتر سعی در ضربه زدن به خریداران با فروش محصولات بی کیفیت بدون توجه به عواقب آن دارند، اعتماد کردن به یک برند یا شرکت کار سختی خواهد بود.

 اما جای نگرانی نیست، بازرگانی کیمیای پیرنیا با عرضه انواع دانه های روغنی به شما اطمینان می دهد که تمامی محصولات اصل و با کیفیت بوده و تنها هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان خود می باشد.      

 

آدرس

تهران - خیابان فدائیان اسلام جنوب - سه راه پل سیمان - خیابان محمدی - نبش ابن سینا - پلاک 341

موبایل