بازرگانی فرا تجارت

تلفن

موبایل

آدرس

آذربایجان غربی - بازرگان - روبروی پمپ بنزین - ساختمان تجاری آراز - طبقه 5 - واحد 12

مشاوره امور گمرکی در بازرگان | بازرگانی فرا تجارت

این روزها واردات و صادرات برای شرکت های مختلف کوچک و بزرگ منجر به یک تجارت بین المللی شده است. برای مشاوره امور گمرکی در بازرگان باید از تخصص کافی و تجربه ی خیلی زیاد برخوردار بود، چرا که شرکت های مختلفی برای مشاوره امور گمرکی در بازرگان با یکدیگر رقابت می کنند.اگر شما دانش کافی برای انجام امورات گمرکی نداشته باشید این امر می تواند تا حد بسیار بالایی منافع شما را در بازار های بین المللی به خطر بیندازد. پس مراجعه برای مشاوره امور گمرکی در بازرگان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مجموعه بازرگانی فرا تجارت

برای اینکه شما در امور گمرکی، حوالجات ارزی در بازرگان، اخذ مجوز کالا بازرگان، صادرات و واردات کالا بازرگان و امور دیگر مشکلی نداشته باشید، باید از دانش امور گمرکی برخوردار باشید تا منافع شما در بین رقبا به خطر نیفتد. مجموعه بازرگانی فراتجارت، مجموعه ایست که تجار و تولیدکنندگان محترم می توانند به راحتی و با اطمینان خاطر امورات گمرکی خود را به آن بسپارند. این مجموعه با رعایت شرایط قانونی و اقتصادی، زمینه ی یک فعالیت مناسب را برای مشتریان خود فراهم می کند.

مشاوره امور گمرکی در بازرگان

روزانه تاجران زیادی محصولات خود را صادر و وارد میکنند، که این امر پروسه ی قانونی را باید طی کند بنابراین تاجران باید با مسائل و قوانین گمرکی آشنایی داشته باشند، اما بعضی از افراد وقت کافی برای آشنایی با این مسائل را ندارند، بنابراین آنها از مشاوره امور گمرکی در بازرگان کمک می گیرند. زمانی که تاجران و تولیدکنندگان برای امور ترخیص انواع کالا بازرگان و صادرات و واردات کالا بازرگان از مشاوره امور گمرکی در بازرگان کمک می گیرند، دیگر نیازی به دنبال کردن اخبار و مسائل مربوط به گمرک ندارند، چرا که با تکیه بر کمک گرفتن از مشاوره امور گمرکی در بازرگان می توانند امورات خود را با اطمینان کامل پیش ببرند.

ترخیص کالا

ترخیص کالا از گمرک مراحل پیچیده و کاملا تخصصی دارد. در صورت عدم اطلاع از آیین نامه های اجرایی که مدام در حال تغییر است و همچنین قوانین گمرکی، بازرگانان دچار مشکلات فراوانی می شوند. در ادامه به بررسی مشاوره امور گمرکی در بازرگان  و مراحل ترخیص کالا می پردازیم. البته امروزه می دانید که واردات برخی از کالاها اعم از دارو، لوازم خانگی، مشتقات نفتی و غیره به کشور ما به دلیل تحریم ها و محدودیت ها با مشکلات جدی مواجه شده است.

اخذ مجوز

مهمترین مجوز برای ترخیص کالا، مجوز استاندارد است. گمرکات با تشخیص محتوای کالا و تایید آزمایشگاه ها فرمان ترخیص کالا را صادر می کنند. کالاهایی که از نظر ارزش مالی کمتر از ۳۰۰۰ دلار باشند و تعداد آنها کمتر از ۵ عدد باشد، نیازی به گرفتن مجوز استاندارد ندارد. مشاوره امور گمرکی در بازرگان در این خصوص می تواند کمک بیشتری به تاجران و بازرگانان گرامی کند. در صورتی که مجوز استاندارد برای کالایی صادر نشود، از ترخیص آن جلوگیری می شود. البته خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره داشته باشیم که صادرکنندگان برتر و تولیدکنندگانی که  پروانه ی استاندارد دارند، در این مرحله نیازی به گرفتن مجوز استاندارد ندارد.

حواله ارز توسط صرافی

بازرگانان و تاجران می توانند با مشاوره امور گمرکی در بازرگان، با در نظر گرفتن شرایط، حوالجات ارزی خود را از طریق صرافی انجام دهند. با توجه به محدودیت هایی که در تعلق گرفتن ارز دولتی به بسیاری از کالاها، وارد کنندگان به حواله ی ارز آزاد نیاز پیدا می کنند.باید این موضوع را در نظر داشت که امنیت کافی برای حواله ارز آزاد وجود ندارد، پس اطمینان کردن در این مورد کمی دشوار است. با مشاوره امور گمرکی در بازرگان مشورت کنید و بعد از کسب اطمینان، آنها به شما صرافی های شناخته شده و معتبر را معرفی خواهند کرد و از هرگونه ضرر مالی به شما جلوگیری خواهند کرد.

حوالجات ارزی دولتی

یکی دیگر از خدماتی که شما از مشاوره امور گمرکی در بازرگان دریافت میکنید، حواله ارز دولتی می باشد. پروسه ی حواله ی ارزی به این صورت است که طی پرداختی که شما انجام میدهید بانک یا موسسه ی مالی موظف است درخواست شما را به کارگزار خارجی یا همان بانک به خارج از کشور اعلام کند، تا مبلغی که شما درخواست کردید به ذینفع پرداخت شود. زمانی که شما از مشاوره امور گمرکی در بازرگان کمک می گیرید، آنها با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میدهند به راحتی شما را در این امور راهنمایی می کنند.



آدرس

آذربایجان غربی - بازرگان - روبروی پمپ بنزین - ساختمان تجاری آراز - طبقه 5 - واحد 12

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی