بسپار پیشه ورنا

موبایل

آدرس

مرکزی - اراک - کیلومتر 3 جاده بروجرد - منطقه قهره کهریز - نرسیده به آب معدنی عقیق

فروش نخ بسته بندی

   نخ بسته بندی از انواع نخ هایی است که به دلیل کیفیت خوب و ضخامت بالا در صنعت بسته بندی استفاده می شود. نخ بسته بندی از تابیده شدن چندین رشته نخ نازک شکل می گیرد و به صورت یک رشته ضخیم، بلند و مقاوم در می آید. فروش نخ بسته بندی که عموما در بسته بندی اسباب و لوازم منزل، بستن کارتن های زیر ده کیلوگرم استفاده می شوند و باعث می شود تا حمل و نقل آنها راحت و با اطمینان بیشتری انجام شود و در طول مسیر کارتن یا بسته بندی باز نمی شود و بسته بندی مدت طولانی قابل نگهداری و محافظت می باشد. جنس نخ بسته بندی معمولا از پلاستیک مقاوم است و از مواد اولیه درجه یک تولید می شود. نخ بسته بندی در ضخامت های مختلف وجود دارد. مثلا در شیرینی فروشی ها برای بسته بندی جعبه های شیرینی از نوع نازک تر آن استفاده می شود. فروش نخ بسته بندی با کیفیت خوب و سلامت فیزیکی با مراجعه به سایت های معتبر انجام می شود.

فروش رول جامبو اراک:

   رول جامبو با کیفیت نایلون های صنعتی هستند که به صورت رل به فروش میرسند. فروش رول جامبو اراک با کیفیت جهت استفاده در گلخانه ها و مصارف صنعتی مناسب می باشد. این رول های مرغوب برای حمل محصولات جامد و خشک از 500 تا 2000 کیلوگرم مناسب هستند. مواد پودری، پولکی یا دانه ای فله ای به راحتی با رول جامبو قابل حمل و جابجایی می باشند. رول های بزرگ را می توان با استفاده از لیفتراک جابجا کرد. رول جامبو در تمام دنیا برای حمل مواد دارویی، شیمیایی، محصولات غذایی، انواع کودها، سیمان و بسیاری موارد دیگر مفید و مناسب است. فروش رول جامبو اراک با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان خود می باشد.

فروش رول گونی:

   فروش رول گونی به صورت آنلاین شرایط مناسبی است تا مصرف کنندگان و صادرکنندگان به راحتی با مراکز فروش درارتباط باشند. رول گونی پلاستیکی در داخل و خارج از کشور مصارف فراوان دارد . رول گونی لمینیت ضد آب مناسب برای حمل و جابجایی موادی است که در صورت نفوذ آب به داخل آنها فاصد و خراب خواهند شد از اینرو استفاده از رول گونی ضد آب بسیار مناسب است. همچنین رول گونی ضد آفتاب هم مناسب برای حمل و جابجایی موادی است که نفوذ آفتاب آنها را از بین می برد. رول گونی پلاستیکی کامپوزیت و ساده به وفور در بازار وجود دارند و با نرخ های متفاوتی به فروش می رسند. در مراجعه به مراکز فروش رول گونی آنلاین و مقایسه نوع و قیمتها می توانید مناسب ترین رول گونی را خریداری نمایید. قیمت رول گونی بستگی به عواملی چون: سایز، کیفیت برند و مقدار خرید دارد.رول گونی ها در رنگها و سایزهای متنوع یک لایه و دو لایه تولید می شوند. امروزه رول گونی در بخش صنایع به صورت فراوان استفاده می شود. برای حمل آرد، مواد جامد و دانه ای و همچنین روکشی مناسب برای بسته بندی از رول گونی بهره می برند. از رول گونی های با کیفیت برای بسته بندی موادی که نیاز به انبار شدن دارند هم استفاده می شود چرا که مانع جذب رطوبت و نم و مانع ایجاد بوی نامطبوع می شود. از رول گونی در حمل و نقل بسته های غلات، مصالح ساختمانی  نیز بهره می برند. با نگاهی گذرا به بازار می توان دریافت که بازار فروش رول گونی پررونق است مخصوصا نوع ضد آفتاب ان. چرا که با هر رنگ و کیفیتی در دسترس هستند. خریدار می تواند به تولیدکنندگان بر حسب نوع مصرف خود رنگ و عرض مورد نظر را سفارش دهد که البته این سفارش نباید کمتر از 2 یا 3 تن باشد.

قیمت بیگ بگ:

   قیمت بیگ بگ یا جامبو بگ بستگی به نوع کاربرد آن، نوع مواد و میزان آن دارد. به طور مثال بیگ بگ مخصوص حمل گوگرد با بیگ بگ مخصوص حمل نمک با سیمان با یکدیگر متفاوت است. بیگ بگ کاربردی مانند گونی ها دارد و تنها تفاوت آنها این است که بیگ بگ ها دارای ظرفیت هایی بسیار بالا از 500 گرم تا 3 تن دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر با توجه به نوع کاربرد خود قیمت بیگ بگ ها را مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید



آدرس

مرکزی - اراک - کیلومتر 3 جاده بروجرد - منطقه قهره کهریز - نرسیده به آب معدنی عقیق

موبایل

شبکه های اجتماعی