تجهیز مجالس آرینا

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - میدان سبلان - ابتدای جانبازان غربی(گلبرگ) - بین میدان سبلان و میدان امام رضا - پلاک329

تجهیز مجالس آرینا

اگر قصد  این را دارید که مراسم یا مهمانی و یا تولد و عروسی و یا هر جشن دیگری را برگزارنمایید، حتماً برای صفر تا صد تجهیز مجالس  به دنبال وسایل مختلف و متنوعی می باشید. این وسایل  شامل وسایل نورپردازی، پرده ال ای دی، وسایل رقص نور و صندلی و سایر وسایل پذیرایی مانند قاشق و چنگال و ظروف و ... و  وسایل دیگر می باشند  که می توان صفر تا صد تجهیز مجالس را به تجهیزات مجالس آرینا واگذار نمود.

در صفر تا صد تجهیز وسایل نور پردازی  می توانیم گفت که از وسایلی همچون رقص نور معمولی، رقص نور به صورت پرده ال ای دی، رقص نور گردان و یا ریسه می توان استفاده کرد.
در میان رقص نور نیز سه مدل مختلف لیزری، خطی و بارانی وجود دارد. علاوه بر این ها شما می توانید میز و صندلی را نیز اجاره کنید. همچنین می‌توان گفت که پرده ی ال ای دی برای نورپردازی مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده  دارای ابعاد متفاوتی است که با توجه به محلی که می خواهید مراسم را  در آن برگزار کنید، این ابعاد می تواند متفاوت باشد.

از وسایل دیگری که بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم های خود از آن استفاده می نمایند، سیستم های صوتی است. در لیست وسایل صوتی می توان به محصولاتی همچون باند، میکروفون، میکسر، کابل صدا و سایر انواع سیستم های صوتی اشاره کرد که اگر اجناس با کیفیت و مناسبی انتخاب شوند می توانند شرایط بهتری به مراسم دهند.
در مورد باند ها انواع مختلفی از جمله باند اکتیو و پسیو و جفت و باند فلش خور  وجود دارد. میکروفون ها هم به صورت یقه ای و یا دستی هستند. در مورد اجاره میز و صندلی نیز می‌توان گفت که انواع مختلفی  وجود دارد. مثل میز های مستطیلی شکل، مربعی شکل و یا دایره ای شکل، میز های  ۶ نفره، ۴ نفره، ۸ نفره که با توجه  به سلیقه ی افراد می تواند متفاوت باشد

آدرس

تهران - میدان سبلان - ابتدای جانبازان غربی(گلبرگ) - بین میدان سبلان و میدان امام رضا - پلاک329

تلفن

موبایل