تعمیرگاه ایسوز دی مکس

موبایل

آدرس

تهران - رباط کریم

تعمیرگاه ایسوز دی مکس 

نام ایسوزو در میان خودروسازان ژاپنی با تخصص در زمینه خودروهای تجاری همراه است. به عبارت دیگر، ایسوزو ژاپن آن اندازه که در زمینه طراحی و تولید محصولات تجاری سبک و نیمه سنگین شهرت دارد، در زمینه تولید خودورهای سواری مشهور نیست. اگرچه این برند خودروساز در زمینه تولید خودورهای دو دیفرانسیل کوچک سایز نیز اسم و رسم بسیار خوبی برهم زده است اما تخصص آن بر بازار خودروهای تجاری متمرکز است و از این رو چندان جای تعجب ندارد که پای آن به بازار ایران نیز باز شده باش

وانت دوکابین دیمکس یا در حقیقت D-MAX یک پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل بسیار خوشنام و پر فروش است که در مجموع بیش از 10 کشور جهان بر خط تولید قرار گرفت. این پیکاپ به دلیل بهره‌وری از شاسی و مهندسی ابتدایی شرکت جنرال موتورز آمریکا به یکی از پرتوان‌ترین وانت‌های سبک جهان بدل شد که حتی در برخی کشورهای جهان با نام شورولت دیمکس یا شورولت کلورادو نیز به فروش رسید.

اما این خودرو با شورولت کلورادو ساخت جنرال موتورز ویژه بازار آمریکای شمالی از دیدگاه ابعاد و مجموعه فنی و مهندسی تفاوت‌های بسیار فاحشی دارد. D-MAX مورد تولید ایسوزو از پلتفرم یک پیکاپ کوچک بهره می‌گیرد و از دیدگاه ابعاد، توان و مهندسی قابل مقایسه با محصولات فول سایز شورولت در آمریکای شمالی نیست. با این اوصاف برخی اصول مهندسی میان دیمکس با شورولت کلورادو و جی‌ام‌سی کنیون مشترک است و دلیل آن هم سگمنت سایز متوسط دو پیکاپ آمریکایی مشترک با دیمکس است.

آدرس

تهران - رباط کریم

موبایل