تعمیرگاه تخصصی ام وی ام فورکی

آدرس

تهران - میدان رسالت - انتهای خیابان نیروی دریایی - جنب بانک سپه - تعمیرگاه تخصصی فورکی - (سومین تعمیرگاه)

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام فورکی


تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی با ارائه خدمات در کمترین زمان

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی با چندین سال سابقه در امور تعمیرات,  تمام سعی اش بر آن بوده که نیاز مشتری را در کمترین زمان پاسخگو باشد. از آنجا که خودرو های ام وی ام و چری جزء خودروهای وارداتی می باشند و دسترسی مستقیم به کارخانه سازنده و یا نمایندگی های آنها در کشورهای همسایه و یا در ایران کاری زمان بر است, در بخش انبار تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی اکثر قطعات موجود است و اگر در مورد خودرویی نیاز به قطعه ای باشد که در انبار موجود نباشد, به سرعت سفارش شده تا مراحل تعمیر خودرو دچار مشکل نشود.

 

تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی با پرسنلی مجرب


قبل از تعمیر هر وسیله ای, آنچه که حائز اهمیت است عیب یابی وسیله است. چه بسا وسیله مد نظر به علت عدم توانایی تعمیرگاه تخصصی خودرو و پرسنل آن در تشخیص درست عیب وسیله, یا به صورت ناقص تعمیر شده و یا هزینه های اضافی را بابت خدماتی که نیازی به انجام آنها نبوده بر مشتری تحمیل می کند. تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی با بهره گیری از پرسنلی که تجربه طولانی در تعمیرات خودروهای جدید به خصوص بحث تعمیر و تعویض قطعات ام وی ام و چری دارند, با دقت خودروی وارد شده به تعمیرگاه را بررسی و عیب یابی کرده و در صورت نیاز به تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه ارجاع می دهد.

 

 

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی با بهترین کیفیت و کمترین هزینه

در تعمیرگاه تخصصی ام وی ام و چری فورکِی خدمات تعمیر موتور, تعمیر گیربکس ,تعمیر کمپرسور کولر و عیب یابی کولر, تعمیر و تعویض ایربگ, تعمیر ترمز دستی, تعویض لنت ترمز, دیسک صفحه کلاچ,   تعویض روغن ترمز, تعویض روغن گیربکس, تعویض تسمه تایم و سایر تعمیرات تخصصی دیگر بسته به نیاز خودرو شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می شود. بهترین ها لایق بهترین هستند.

آدرس

تهران - میدان رسالت - انتهای خیابان نیروی دریایی - جنب بانک سپه - تعمیرگاه تخصصی فورکی - (سومین تعمیرگاه)

تلفن