تولید ورق آلاچیق

موبایل

آدرس

تهران - اتوبان آزادگان - ورودی اتوبان بهشت زهرا - جنب پل صنیع خانی - بازار آهن مکان - فاز ۶ مرکزی - پلاک ۱۴۴۲-۱۴۴۱

طراحی و تولید ورق های سوله 

طراحی و تولید ورق های سوله، به منظور ساخت سقف های شیبدار انجام می شود. این نوع ورق ها دارای انواع مختلفی هستند که باید استحکام و دوام مناسبی داشته باشند. در واقع باید با توجه به نوع سوله و کاربری آن، بایستی مناسب ترین پوشش را برای سقف سوله در نظر گرفت.

انواع ورق ها در طراحی و تولید ورق های سوله

یکی از انواع ورق های به کار رفته در ساخت و پوشش سقف سوله، ورق های روف پانل هستند. این نوع ورق ها بسیار مستحکم بوده و به نوعی عایق محسوب می شوند. ورق روف پانل از سه لایه شامل ورق گالوانیزه، فویل آلومینیوم و فوم پلی یورتان تشکیل می شود.

این نوع ورق ها در برابر سرما و گرما و رطوبت عملکرد بهتری نسبت به سایر ورق ها داشته و عایق صدا است. همچنین دارای مقاومت مکانیکی و تحمل بار مناسبی می باشند.

ورق های upvc نوع دیگری از ورق های پوشش دهنده سقف سوله هستند که دارای طول عمر بالایی می باشند. این نوع ورق ها بسیار سبک و کم هزینه بوده و از دو لایه تشکیل شده است. یک لایه ورق upvc و لایه دیگر آلیاژ پلیمری است که مقاومت بسیار بالایی دارد. این لایه در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف و اشعه های خورشید استحکام مناسبی دارد.

ورق های گالوانیزه نیز نوع دیگری از پوشش سقف است که برای طراحی و تولید ورق های سوله از آن استفاده می شود. ورق های فولادی به وسیله گالوانیزه پوشش دهی می شوند و این پوشش باعث می شود تا ورق گالوانیزه به هیچ وجه زنگ نزند. در تولید این نوع ورق ها از روی استفاده می شود که میزان روی در واقع نشان دهنده بالا بودن سطح پوشش دهی ورق ها است.

استفاده از پلی کربنات به منظور طراحی و تولید ورق های سوله و سردخانه

ورق های پلی کربنات یکی از انواع ورق های به کار رفته در پوشش دهی سقف سوله هستند. خرید و فروش بهترین پلی کربنات سقف سردخانه و همچنین سقف سوله با شناخت ویژگی های مختلف این ورق انجام می شود. در واقع پلی کربنات متریالی است که برای ساخت سقف سوله ها و یا سقف سردخانه به صورت سبک و مقاوم به کار برده می شود.

ورق های تولید شده به وسیله پلی کربنات به صورت ورق های سینوسی یا موج دار وارد بازار می شوند. این نوع ورق ها دارایمقاومت بسیار بالایی بوده و ضد ضربه هستند. همچنین می توانند به عنوان شیشه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. ورق پلی کربنات دو لایه بوده و در مقابل سرما و گرما در فصول مختلف، مقاومت زیادی دارد. به دلیل شفافیت این ورق و عایق حرارتی بودن، برای سقف گلخانه نیز مناسب است.

تولید ورق آلاچیق

علاوه بر طراحی و تولید ورق های سوله، تولید ورق آلاچیق نیز به منظور پوشش دهی سقف آن انجام می شود. به منظور اجرای سقف آلاچیق هاف از ورق های طرح سفال استفاده می شود که بسیار زیبا و دارای تنوع رنگی است.

ورق های طرح سفال علاوه بر استفاده برای سقف آلاچیق، در پوشش سقف های شیروانی و شیبدار خانه ها نیز به کار برده می شود. این نوع ورق ها از جنس گالوانیزه و بسیار سبک است و مانند سفال دچار پوسیدگی یا شکستگی نمی شود.

فروش و عرضه انواع ورق رنگی برای طراحی و تولید ورق های سوله

در طراحی و تولید ورق های سوله می توان از ورق های رنگی در انواع متنوع استفاده کرد. این نوع از ورق ها در واقع ورق های فلزی با پوشش گالوانیزه رنگی هستند. علاوه بر این ورق های رنگی با استفاده از رنگ های الکترواستاتیک پوشش دهی می شوند.ورق های رنگی در طرح های مختلفی مانند شادولاین یا کرکره ای، طرح سفال، سینوسی، شیروانی، هلالی و... تولید و عرضه می شوند. تنوع رنگی این ورق ها بسیار بالا بوده و انواع رنگ های آبی، قهوه ای، قرمز، سبز، بنفش و... را می توان برای انواع سقف ها به کار برد.

بیشترین کاربرد و فروش و عرضه انواع ورق رنگی در بخش صنایع ساختمانی می باشد. برای ساخت انواع سقف برای ساختمان های مختلف، ساخت سقف سوله، انواع کارخانه ها و کارگاه ها، در نمای داخلی و خارجی ساختمان از ورق های رنگی استفاده می شود. 

پوشش رنگ در این نوع ورق ها برای طراحی و تولید ورق های سوله، در بخش رویی ورق 20 تا 25 میکرون بوده و قسمت پشتی آن 7 تا 15 میکرون است. ضخامت برخی از طرح های ورق رنگی بنا به درخواست مشتری تعیین می شود و این ورق ها به صورت رول فرم و در عرض های 100 و 125 سانتی متری تولید می شوند.

فروش و عرضه انواع ورق رنگی برای طراحی و تولید ورق های سوله              



آدرس

تهران - اتوبان آزادگان - ورودی اتوبان بهشت زهرا - جنب پل صنیع خانی - بازار آهن مکان - فاز ۶ مرکزی - پلاک ۱۴۴۲-۱۴۴۱

موبایل

شبکه های اجتماعی