تولید چسب نواری

موبایل

آدرس

خراسان - مشهد - کیلومتر 9 جاده مشهد

تولید کننده چسب نواری 

امروزه برای بسته بندی انواع کارتن ها و یا وسایل دیگر با ضخامت های متفاوت از چسب نواری استفاده می کنند به همین دلیل یک فرد تولیدکننده چسب نواری باید در هنگام تولید انواع چسب بتواند نهایت دقت و کیفیت را به کار ببرد و از مواد مناسبی با اثر چسبندگی فوق العاده استفاده کند تا کارش به ثمر بنشیند.

چسب نواری که به آن نوار چسب نیز می گویند از انواع چسب های بسیار فشرده و حساس می باشند، این چسب ها از مواد چسبنده ای تشکیل شده اند که روی سطوح و نوارهایی از پلاستیک، کاغذ، فویل و پارچه که به صورت نواری برش داده شده اند، ریخته شده است.

یک تولیدکننده چسب نواری می داند که برای چسباندن این چسب های نواری روی سطوح مختلف نیازی به حرارت نمی باشد و فقط کافی است با کمی فشار آنها را به سطح مورد نظر چسباند.

مهم ترین عوامل در کیفیت کار تولیدکننده چسب نواری

چسب های نواری که در خط تولید چسب نواری ساخته می شوند باید دارای ویژگی هایی باشند.

ابتدا اینکه چسب های نواری که یک  تولیدکننده چسب نواری می سازد باید دارای خصوصیت چسبندگی فوق العاده ای باشند و نتوان به راحتی آنها را از سطحی که روی آن چسبیده اند جدا کرد.

 باید انواع چسب نواری از مواد مناسب و فیلم خوبی ساخته شده باشند و ضخامت فیلم در هنگام تولید نیز سنجیده شود تا چسب نواری در تمام قسمت های فیلم ضخامت یکسانی داشته باشد زیرا عدم یکسان بودن سبب پاره شدن چسب می شود.

یک تولیدکننده چسب نواری باید از مواد چسبنده خاصی برای موارد متفاوت استفاده کند، به طور عموم از مواد چسبنده  لمیر اکریلیک و ی و یا مواد شیمیایی برای این کار استفاده می شود که چسب های مواد شیمیایی کیفیت بهتری دارند و همچنین برای بسته بندی مواد ی که در سردخانه ها به نگه داری می شوند از این نوع چسب ها استفاده می شود.

میزان تحمل کشش، وزن قابل تحمل، راحتی و سختی باز شدن ابتدای چسب نواری از رول و بازه زمانی امکان استفاده از نوار چسب می تواند مورد اهمیت یک تولیدکننده چسب نواری قرار بگیرد.

انواع چسب های شرکت های تولیدکننده چسب نواری

 این چسب های نواری دارای انواع مختلفی از قبیل چسب های نواری فشاری و حساس، چسب های نواری فعال شونده با آب، چسب نواری حساس به گرما و چسب های نواری خشک می باشند که هر کدام دارای استحکام و کیفیت مناسبی هستند و برای منطقه ای خاص و شرایط ویژه ای استفاده می شوند.

در انواع خط تولید چسب نواری سطوح چسب را برخلاف تصور عامه مسطح  و صاف نمی سازند بلکه اگر با ذره بین به آنها بنگریم می بیینم که سطوحشان دارای برآمدگی و فرورفتگی هایی می باشند و ذرات هوای موجود در آنها در اثر چسباندن چسب نواری روی سطح سبب افزایش خاصیت چسبندگی و استحکام می شوند.

یک تولیدکننده چسب نواری انواع چسب های نواری را در اندازه ها و ضخامت های متفاوت تولید می کند که هر کدام از آنها نیز دارای مایعات چسبنده با ترکیبات مختلف و ضخامت های متفاوت می باشند.


 تولیدکننده چسب نواری در زمان گذشته از فیلم های کاغذی( رول های نوارهای چسب) برای تولید چسب نواری استفاده می کرد که کم کم با پیشرفت در صنعت تولید و مصرف مواد پلاستیکی سعی شد از فیلم های پلاستیکی که استحکام بیشتری دارند برای تهیه فیلم استفاده شود.

با تغییر ترکیبات و اثرات چسبندگی می توان انواع چسبی را که مناسب برای صنایع مختلف از قبیل صنایع ساختمانی، شبرنگ، الکتریسیته و بسته بندی باشند، ساخت.

یک تولیدکننده چسب نواری در هنگام تولید سعی می کند از فیلم های مناسبی از پلی اتیلن، پلی پروپیلن و یا قالبی استفاده کند اما بهتر است از موادی استفاده کند که در اثر کشیده شدن پاره نشوند و خاصیت چسبندگی خود را نیز از دست ندهند.

این تولیدکنندگان باید در خط تولید چسب  نواری از فیلم هایی استفاده کنند که دارای دوام بالایی باشند، در برابر آب مقاوم باشند و اثر خود را از دست ندهند، بتوان آنها را بازیافت کرد، در رنگ های مختلف تولید شوند و آلودگی کمتری داشته باشند.

عموما یک چسب نواری با گذشت زمان رنگش کدر می شود و اثر خود را از دست می دهد پس در هنگام خرید بهتر است به رنگ آن دقت لازم را داشته باشیم.

آدرس

خراسان - مشهد - کیلومتر 9 جاده مشهد

موبایل