جهان شیمی پارس

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - میدان بهارستان - کوچه نظامیه

تهیه و توزیع اسانس های بهداشتی در پردیس

کاربرد اسانس روغنی در محصولات آرایشی و بهداشتی:

اسانس های روغنی به دلیل خاصیت ضد التهابی، ضد باکتری و ضد ویروسی در درجه اول در محصولات آرایشی طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها همچنین به عنوان عوامل محافظت کننده طبیعی عمل می کنند. علاوه بر این مزایا، اسانس های روغنی بر ارگانیسم انسان تأثیر مثبت دارند.

اسانس روغنی مایع:

روغن های اسانس مایعاتی هستند که از قسمت های گیاه مانند برگ ها، گل ها، بوته ها، شاخه ها یا پوست استخراج می شوند. در واقع بو یا طعم دهنده های مشخص گیاه را از آنجا استخراج می کنند. استخراج بیشتر از طریق تقطیر با بخار انجام می شود اما می تواند شامل استخراج CO2 یا پرس سرد باشد. روغن های اسانس از ترکیبات طبیعی و معطر ترین ها و استرها هستند که به سرعت در حال تبخیر هستند و بنابراین لزوماً ویژگی های معمول یک روغن را نشان نمی دهند. از روغن های اسانس در درجه اول در طعم دهنده ها، عطر سازی و مواد آرایشی استفاده می شود اما در مکمل های غذایی و صنایع غذایی نیز کاربرد دارد.

اسانس های بی خطر برای پوست:

برای مراقبت از پوست از اسانس آرایشی و بهداشتی اسطوخودوس، دانه هویج، گل رز، گل محمدی، کندر، شمعدانی، درخت چای، دارچین، کاج، لیمو، نعناع فلفلی، اکالیپتوس، پونه کوهی، آویشن، پرتقال و غیره استفاده می شود. اسانس معدنی که حاصل از روغن های معدنی است به دلیل مزایای متعدد در مراقبت از پوست، محصولات مراقبت از مو و رژ لب استفاده می شوند. آن ها از پوست در برابر کمبود آب بدن محافظت می کنند. آن ها برای پاکسازی و از بین بردن آرایش کارآمد هستند. همچنین کیفیت بافت ها را بهبود می بخشند.

کدام روغن در رژ لب استفاده می شود؟

از روغن ها و چربی های مختلف در رژ لب ها استفاده می شود. مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، لانولین و پترولاتوم. لازم است بدانید که یکی از مهم ترین آن ها روغن اسانسی است که برای خوشبو شدن و فواید دارویی و درمانی مختلف از اسانس های متفاوت آرایشی و بهداشتی در تولید رژ لب استفاده می شود.

آدرس

تهران - میدان بهارستان - کوچه نظامیه

تلفن

موبایل