جک و قالب رئیسی

موبایل

آدرس

اصفهان - سه راه اتشگاه - بلوار الغدیر - تقاطع دوم - بعد از قلعه امیریه - سمت چپ - روبروی صنایع حفاظتی کاکتوس

تولید قالب فلزی بتن در اصفهان

قالب بتونی معمولاً برای تولید بتن با اشکال مشخص استفاده می شود. چه از نظر افقی، چه عمودی و چه در قالب خاص، اجرای آن ها با مشخصات دقیق ممکن است. بتن در مرحله مایع قابل انعطاف و در هنگام خشک شدن بسیار مقاوم است ، بتن یک ماده ساختمانی محبوب در ساختمان ها است. تولید قالب فلزی بتن نو یک بخش مهم و اساسی در شکل دهی بتن است. قالب امکان سازگاری شکل بتن با طرح مورد نظر را ممکن می سازد. قالب هایی برای اشکال پیش ساخته، ساخت دیوار، دال کف و ... وجود دارند.  جک سقفی نیز وسیله ای است که وظیفه نگه داری سقف تازه ساخته شده و در اصطلاح سست را دارد. به مانند سایر موارد ساخت و ساز، سقف ها به صورت خمیری شکل ریخته شده و پس از خشک شدن مقاوم خواهند شد. اما تا مدتی که به مقاومت بالا برسد به یک نگه دارنده نیاز دارد. جک های سقفی انواع مختلفی دارند که به آن ها اشاره خواهیم کرد. به دنبال تهیه این محصولات هستید؟ ما یک مجموعه تولید قالب فلزی بتن در اصفهان را به شما معرفی می کنیم. تولیدی جک و قالب رئیسی پیشرو در تولید این محصولات در ایران است.

ویژگی های جک ها و قالب های بتنی تولید شده در اصفهان

قالب های بتن چوبی یا فلزی هستند که برای شکل دهی بتن استفاده می شوند. این وسایل این امکان را فراهم می کند که ضمن نگهداری بتن در مرحله خشک شدن، شکل مورد نظر را نیز به بتن ها بدهند. دستیابی به کیفیت بالا در این قالب ها به ساختار بتن بستگی دارد. ساختار های اصلی بتن: بتن خشن، بتن صاف ، بتن روکش شده یا معماری

ویژگی های قالب بتن و جک سقفی با کیفیت:
قالب ها بایدکاملاً آب بندی باشند: در پایه، زاویه ها و دیواره ها نباید حفره یا محفظه ای برای خارج شدن بتن وجود داشته باشد. قالب ها باید به درستی آب بندی شده باشند و سپس مورد استفاده قرار بگیرند.
    قالب ها و جک ها باید پایدار باشند: به خصوص در مورد جک های سقفی و قالب های عمودی برای یک دیوار، پایداری امری فوق العاده ضروری است. برای اطمینان از پایداری در این وسایل ما از گوه و پاشنه استفاده می کنیم. علاوه بر این، فاصله دهنده های فولادی که فاصله بین دو صفحه سازنده را حفظ می کنند، دارای ضخامت یکسان در تمام سطوح هستند که این عمر سبب پایداری حداکثری قالب و جک سقفی می شود.
    استحکام: استحکام قالب و جک برای تحمل فشار بتن در هنگام ریختن و هنگام خشک شدن ضروری است. در صورتی که نیروی وارده از حد توان قالب ها بیشتر باشد باعث بد فرم شدن بتن و در صورتی که نیرو بیش از حد توان جک سقفی باشد، سقف فرو می ریزد. مجموعه تولید قالب فلزی بتن در اصفهان همه موارد نام برده شده را در هنگام تولید محصولات خود مد نظر گرفته و بهترین ها را عرضه می کند.

انواع جک های سقفی و قالب های بتنی درحال تولید در اصفهان


قالب عمودی
از قالب های عمودی هنگام ساخت دیوارها استفاده می گردد. بیشتر اوقات از فرم دهنده ها در قالب استفاده می شود.
قالب افقی
از قالب افقی عمدتاً برای تولید اسلب و تیرها استفاده می شود. این قسمت بر روی یک حفاظ قرار دارد و ساختاری است که برای اطمینان از استحکام موقتی و نه دائم سازه استفاده می گردد.
فرم های ویژه
قالب تونل: همانطور که از نامش نیز پیدا است در موارد ویژه و در بتن ریزی تونل ها و یا سازه های گرد و نیم گرد استفاده می شوند.
    قالب های از بین رونده (یک بار مصرف): این قالب ها امروزه در حال مطرح شدن هستند و به صورت از بین رونده کار می کنند. این قالب ها از نوعی مقوا با مقاومت نسبتا خوب(البته موقتی) در دسترس معماران قرار دارند و پس از استفاده و مقاوم شدن بتن دیگر قابل استفاده نیستند. مجموعه تولید قالب فلزی بتن در اصفهان انواع مختلف این محصولات را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

تولید و عرضه قالب بتن و جک سقفی اصفهان با بهترین کیفیت



مجموعه ما اقدام به تولید قالب فلزی بتن در اصفهان مطابق با جدید ترین استاندارد های جهانی نموده است. همچنین در تولیدی جک و قالب رئیسی ما تولید کننده جک سقف با مقاومت بالا و وزن پایین نموده ایم که این امر برای اولین بار در ایران انجام گرفته و سبب پیشرو شدن مجموعه ما در این عرضه از صنعت شده است. ما با تولید و فروش بتن نو همواره به دنبال خدمت با کیفیت به مردم عزیز ایران بوده و هستیم. دستیابی به کیفیت بالا اتفاقی نیست و این مهم فقط و فقط به لطف به کار گیری نیروی مجرب، مواد اولیه مرغوب، فرایند تولید مدرن و دستگاه ها و تجهیزات به روز به دست آمده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این مجموعه و یا ثبت سفارش و خرید محصولات، با ما تماس بگیرید.


آدرس

اصفهان - سه راه اتشگاه - بلوار الغدیر - تقاطع دوم - بعد از قلعه امیریه - سمت چپ - روبروی صنایع حفاظتی کاکتوس

موبایل

شبکه های اجتماعی