خدمات تراشکاری برادران کریمی نیا

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - جاده خاوران - پاکدشت - خاتون آباد - خیابان شهید رجایی - جنب فضای سبز - گلشن 9 - پلاک 123

خدمات تراشکاری برادران کریمی نیا

به منظور ساخت و تعمیر انواع جک هیدرولیک باید دانست که این وسیله در عین سادگی که دارد اما بسیار مفید بوده و دارای بازدهی بالایی می باشد. جک هیدرولیک با استفاده از روغن غیر قابل تراکم که در آن به کار برده می شود، بارهای سنگین مانند ماشین را از روی زمین بلند می کند. برای ساخت و تعمیر انواع جک هیدرولیک، بایستی به نکات مختلفی دقت کرد؛ یکی از این نکات این است که پیش از جداسازی قطعات جک، تمام قطعات و سطوح آن را شستشو داده تا بعد از پیوند دادن قطعات، ذرات آلوده در آن وجود نداشته باشد.

همچنین قطعاتی که باعث آب بندی جک می شوند در هر بار تعمیر آن، حتی در صورت سالم بودن، تعویض شوند. این کار باعث طولانی تر شدن زمان تعمیر و یا سرویس بعدی جک می شود. علاوه بر این هنگام سرویس و تعمیرات جک هیدرولیک، باید آن را به طور کامل از پلیسه و زنگ زدگی پاک کرد تا باعث صدمه به لوازم آب بندی آن نشود.

مراحل تولید جک های هیدرولیک در تراشکاری برادران کریمی نیا به این صورت است که ابتدا فرآیندهای سوراخکاری، قلاویز کاری و برشکاری بر روی قطعات مختلف این وسیله انجام می شود. سپس در مرحله تراشکاری، کار تراش بر روی قطعاتی مانند سیلندر، گلویی، درپوش، محور و پیستون و با استفاده از ماشین های تراشکاری و کاملا تخصصی انجام می شود. مراحل تولید جک های هیدرولیک در تراشکاری برادران کریمی نیا به این صورت است که ابتدا فرآیندهای سوراخکاری، قلاویز کاری و برشکاری بر روی قطعات مختلف این وسیله انجام می شود. سپس در مرحله تراشکاری، کار تراش بر روی قطعاتی مانند سیلندر، گلویی، درپوش، محور و پیستون و با استفاده از ماشین های تراشکاری و کاملا تخصصی انجام می شود.

یکی از انواع پرس هیدرولیک، پرس چهار ستون می باشد. این نوع در مواردی که نیاز به فشار قابل توجهی است، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین یکی از پرکاربردترین انواع دستگاه های پرس هیدرولیکی در بازار است.

پرس چهار ستون، فشار مساوی و متناسبی را در همه ستون های خود به وجود می آورد. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به سهولت در استفاده از آن، سرعت در تنظیم برای انجام کار، انعطاف پذیری و... اشاره کرد

 

آدرس

تهران - جاده خاوران - پاکدشت - خاتون آباد - خیابان شهید رجایی - جنب فضای سبز - گلشن 9 - پلاک 123

تلفن

موبایل