خدمات شات بلاست

آدرس

تهران - شهریار - جاده شهریار به رباط کریم - بعد از سه راهی امیریه - خیابان لاله پلاک 22

خدمات شات بلاست

این روش کاملا مشابه سند بلاست است با این تفاوت که به جای استفاده از شن و ماسه از ساچمه های فلزی که عموما از جنس فولاد ، مس یا آلومینیوم هستند استفاده می شود و نیز سطحی از فلز را با آن صیقل می دهند . این روش که یک روش اقتصادی به حساب می آید ، سختی قطعات را بهبود بخشیده  و آنها را تقویت می کند . همچنین باعث افزایش طول عمر قطعات و ایجاد سطح کاملا صاف و صیقلی در آنها می شود . به طور کلی  تفاوت چندانی بین این دو روش وجود ندارد و هر دو دارای تجهیزات یکسانی هستند اما روش سندبلاست راه‌حلی ایده‌آل تر برای تمیز کردن قطعات الکترونیکی ظریف یا کانکتورهایی است که دچار فرسایش شده‌اند . چون ممکن است استفاده از شات بلاست برای قطعات کوچک و باریک به تغییر شکل در آنها بیانجامد . همچنین برای سایندگی بیشتر با سندبلاست ، می‌توانید بدون نگرانی از انجام بیش از حد آن از کاربید سیلیکون بهره ببرید.

رنگ کوره ای چیست؟

رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که معمولا در رنگ آمیزی سطوح فلزی کاربرد دارد و در دو نوع پودری و مایع ارائه می گردد .

این نوع رنگ بسیار بادوام بوده و سطوح را از هرگونه زنگ زدگی و خردگی محافظت می کند و نیز در برابر شستشو مقاوم است و از بین نمی رود .

فرآیند رنگ آمیزی با رنگ کوره ای (رنگ الکترواستاتیک)

فرآیند رنگ کوره ای بدین صورت است که قطعه پس از رنگ آمیزی تحت حرارت بسیار بالا قرار میگیرد تا سخت و یکدست شود .

انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند .

آدرس

تهران - شهریار - جاده شهریار به رباط کریم - بعد از سه راهی امیریه - خیابان لاله پلاک 22