خرید وفروش بلوک هبلکس

موبایل

آدرس

تهران - افسریه - میدان ثائم الحجج - مرکز تجاری اطمینان - طبقه اول - پلاک 98

خرید وفروش بلوک هبلکس

خرید و فروش بلوک هبلکس مزیت های زیادی را به همراه دارد، مطلب را با یک مثال ساده شروع می کنم، اگر در حوزه ساخت و ساز فعالیت کرده باشید قطعا می دانید که هر اندازه وزن سازه کاهش پیدا کند تاثیر خوبی بر سازه و عملکرد آن دارد. مصالح سبک و مقاوم باعث کاهش فشار زیاد بر سازه می شوند، به همین دلیل عمر سازه افزایش پیدا خواهد کرد و نیز در برابر نیروهای وارده مانند باد و زلزله مقاوم خواهند بود.قبل از پرداختن به خرید و فروش بلوک هبلکس، بهتر است با این مواد آشنا شوید و ویژگی آن را بدانید. بلوک  هبلکس در دسته مصالح ساختمانی قرار دارد که از مخلوط آهک و پودر آلومینیوم و سیلیس و سیمان به دست می آید، البته در فشار ۱۲ اتمسفر و زیر حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد. برای تولید این مواد از دستگاهی به نام اتوکلاوها که وظیفه پخت بلوک ها را دارد، استفاده می کنند. بعد از پخت بلوک ها در دستگاه اتوکلاو آنها را به قطعات مورد نیاز ساختمانی بریده و بسته بندی می کنند.اما مهمترین مزیت و ویژگی بلوک هبلکس عبارت است از:

  • مقاومت در برابر نیروهای وارده به خصوص باد و زمین لرزه

  • استفاده به عنوان دیوار خارجی و غیر باربر

  • کاهش وزن ساختمان

  • کاهش فلز مصرفی و صرفه جویی در مصرف بتن

  • بهترین مواد برای جلوگیری از تبادل حرارتی با فضای

  • بهترین عایق گرما و سرما

  • سرعت اجرای بالا نسبت به مصالح سنتی

  • قابلیت بازیافت قطعات شکسته

  • عایق صوتی خوب

  • امکان سوراخ کاری، میخ زنی، برش و ...

  • نیاز نداشتن به پوشش های اضافی مانند گچ و خاک

  • تولید در ابعاد و اندازه های مختلف (600،250،75 تا 500 میلی‌متر)

  •  و ...

اما برای خرید و فروش بلوک هبلکس، بهتر است به مراکز فروش مصالح ساختمانی و یا نمایندگی فروش بلوک هبلکس مراجعه کنید، و اینکه اگر دسترسی به کارخانه تولید کننده این محصول را دارید بهتری است به صورت مستقیم از تولید کننده خرید خود را انجام دهید.خرید و فروش بلوک هبلکس به صورت مستقیم از کارخانه مزیت های زیادی به همراه دارد، اول اینکه واسطه های موجود در بازار فروش از میان برداشته شده و شما این محصول را به قیمت تولیدی خریداری می کنید. دوم اینکه شما می توانید با خرید عمده از تخفیفات ویژه ارائه شده نیز برخوردار شوید. سوم اینکه می توانید ابعاد و اندازه بلوک هبلکس مورد نیاز خود را از تولید کننده سفارش دهید.علاوه بر این شما از ضمانت نامه و گارانتی تولید کننده نیز برخوردار خواهید بود و در صورت مشاهده مشکل در بلوک هبلکس می توانید با کارشناسان تولید تماس گرفته و مشکل به وجود آمده را مطرح کنید تا رسیدگی شود . 

خرید و فروش ابزار و چسب هبلکس با کیفیت؟

برای اتصال بلوک های هبلکس به یکدیگر از موادی به نام چسب هبلکس استفاده می شود که بسیار مقاوم بوده و قدرت چسبندگی فوق العاده قوی دارد. شما علاوه بر خرید و فروش بلوک هبلکس از تولیدی و یا مراکز فروش می توانید چسب هبلکس با کیفیت را نیز کنار این مواد تهیه کنید.تولید کنندگان معمولا چسب هبلکس را در در کیسه های ۲۵ کیلوگرمی و به صورت خشک تولید می کنند. این مواد با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا و بر اساس استانداردهای موجود در کشور تولید می شود. برای این که بتوانید چسب هبلکس با کیفیت خریداری کنید، حتما از نمایندگی و مراکز فروش معتبر استفاده کنید.نحوه کار با چسب هبلکس به این شکل است که بنا فقط به اندازه ۲ الی ۳ میلیمتر از چسب مخصوص هبلکس را بر روی بلوک های هبلکس استفاده می کند. دلیل ضخامت کم چسب هبلکس این است که از هدر رفتن دما ممانعت و نصب بلوک ها را سرعت می بخشد. برای خرید و فروش بلوک هبلکس و چسب مخصوص آن می توانید از وب سایت های اینترنتی موجود نیز استفاده کنید. برخی از تولید کنندگان بلوک هبلکس با ایجاد وب سایت اینترنتی کمک زیادی به خریداران این محصول در سراسر کشور کرده اند. خرید و فروش بلوک هبلکس به صورت اینترنتی مزیت های بسیار زیادی به همراه دارد که از مهمترین آم می توان به صرفه جویی در وقت و نیز هزینه اشاره کرد.


آدرس

تهران - افسریه - میدان ثائم الحجج - مرکز تجاری اطمینان - طبقه اول - پلاک 98

موبایل