خودرو بر ماهد

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خیابان مطهری - آرمان - پلاک 144 - واحد 8

کفی خودرو بر

با پیشرفت علم و تکنولوژی تولید ماشین‌های زیبا و به روز هم بیشتر شده است. استفاده و نیاز مردم به ماشین باعث شده است تا تولیدات هم بیشتر شود. ماشین‌ها از نمایندگی‌ها تحویل داده می‌شوند و مسافت‌های طولانی را برای مردم کم کرده‌اند و در این مقاله می‌خواهیم در مورد کفی خودرو بر صحبت کنیم.

کفی خودرو بر چیست؟

این وسیله وظیفه‌ی حمل و نقل خودرو را بر عهده دارد. خودرو بر روی کفی خودرو بر تریلر قرار می‌گیرد و به محل مورد نظر می‌رود. این وسیله به عنوان یک تجهیزات مورد نیاز برای حمل است. کفی‌های خودرو بر با ابعاد و کیفیت‌های مختلف وجود دارند به همین دلیل قیمت‌های آنها هم متفاوت است. این وسیله بسیار مناسب برای یک حمل و نقل آسان و بی دردسر و ایمن است. در ادامه بیشتر با خودرو بر کفی آشنا می‌شویم.

انواع خودرو بر:

خودرو برها معمولا به صورت تکی و یا کامیونت هستند. اکثر آنها مجهز به وینچ هستند و از آنها برای حمل خودرو استفاده می‌شود. این دسته از خودرو برها مناسب برای حمل و نقل شهری هستند. خودرو بر دیگری به نام تریلر وجود دارد که برای حمل چند عدد خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولا قابلیت حمل 6 تا 8 عدد خودرو را دارند.

کاربرد کفی خودرو بر:

  1. برای جابه‌جایی خودروهای صفر که هنوز حتی پلاک هم نخورده‌اند.

  2. برای جابه‌جایی خودروهایی که تصادف کرده هستند.

  3. حمل و نقل اتومبیل‌های قدیمی و کلاسیک که بسیار ارزشمند هستند.

  4. جابه‌جایی خودروهای از کار افتاده و فرسوده که دیگر توان حرکت ندارند.

  5. حمل اتومبیل‌های سالم که قرار است به صاحبش در درب منزل تحویل داده شود.

حمل و نقل با کفی خودرو بر بسیار ایمن است و این باعث می‌شود مشکلی بوجود نیاید و در نتیجه امکان آسیب به خودرو به صفر می‌رسد. بهتر است از کامیون‌هایی استفاده شود که مجهز به کفی خودرو بر هستند و دارای سیستم هیدرولیک برای جابه‌جایی کفی هستند تا حادثه‌ای بوجود نیاید. روی کفی آن گاردهایی وجود دارد که یک حالت محافظتی است و برای حفاظت از خودرو روی آن تعبیه شده است.

خرید کفی خودرو بر:

بهتر است هنگام خرید آن ابتدا به کیفیت دقت کنید. امنیت خودروها بسیار اهمیت دارد پس بهتر است کفی را انتخاب کنید که دارای ضریب اطمینان است. به هر حال با افزایش جمعیت نیاز مردم به خودرو بیشتر شده است و خرید آن هم بیشتر است پس در نتیجه تولید کفی خودرو بر هم افزایش یافته است. سایت‌های زیادی برای فروش آن وجود دارند، اما بهتر است برای خرید این وسیله هم مانند وسیله‌های دیگر وقت بگذارید و کمی تحقیق کنید تا خیالتان راحت باشد.  بهتر است خودتان در مورد کیفیت و قیمت آن نظر دهید. هر فروشگاهی که کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد قطعا افزایش فروش هم خواهد داشت.

خودرو برهای نقاط مختلف:


همانطور که می‌دانید جمعیت تهران بسیار زیاد شده است در نتیجه خودرو بر تهران هم فعالیت بیشتری دارد. خودرو بر ونک، خودرو بر آزادی، خودرو بر لشگری، خودرو بر مطهری، خودرو بر شریعتی و خودرو بر عباس آباد در این مناطق کار می‌کنند و اتومبیل‌های خریداری شده را در محل مورد نظر تحویل مشتری می‌دهند. سالم بودن خودرو بر عهده مسئولین آن می‌باشد. ناگفته نماند که در قسمت‌های مختلف ایران و در شهرهای مختلف هم خودرو بر وجود دارد، خودرو بر گرگان و خودرو بر خرم آباد و... در شهرستانها وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهند.

نحوه سفارش کفی خودرو بر:

کفی خودرو بر به گونه‌های متفاوتی تولید می‌شود. شاید بپرسید آیا امکان تغییر آن با توجه به خواست شما وجود دارد؟ باید بگوییم بله، شما می‌توانید ایده و نظر خود را به شرکت‌های تولیدی آن بدهید، البته ساخت استاندارد آن با قواعد و شرایط خاصی است. این وسیله هم مانند وسایل دیگر دارای گارانتی یا ضمانت‌نامه است و می‌توانید آن را از شرکت تولیدی آن دریافت کنید تا در هنگام بروز مشکل بدون صرف هزینه‌ای مشکل را برطرف کنید. و با کارشناسان باتجربه آن مشورت کنید تا بهترین و باکیفیت‌ترین کفی خودرو بر را تحویل بگیرید و با قدرت به کار خود ادامه دهید. همه‌ی سعی این مجموعه این است که بهترین محصول را ارائه دهد و مشتریان را راضی نگه دارد، قیمت‌های این مجموعه را با جاهای دیگر که کیفیت خوبی دارند مقایسه کنید تا خودتان متوجه تفاوت آن شوید. همیشه سود کمتر و تولید بیشتر بهترین راه برای موفقیت است.

آدرس

تهران - خیابان مطهری - آرمان - پلاک 144 - واحد 8

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی