داگ فارم کنل

موبایل

آدرس

تهران - پونک

داگ فارم کنل

نژاد سگ چاو چاو به دشت های مغولستان و شمال چین تعلق دارد و از اصیل ترین نژادهای دنیا محسوب می شود. این سگ ها در گذر زمان با همراهی قبایل کوچ نشین به سمت مناطق جنوبی چین نقل مکان کردند. اگر دقت کنید تصاویری از سگ چاو چاو در نقوش سفالی و نقاشی های بر جا مانده از امپراتوری هان (Han) که از پیش از میلاد مسیح بر چین حکومت داشته است، قابل رویت است.

بهترین راه برای اینکه یک سگ چاو چاو آرام و مهربان داشته باشید این است که از تولگی آن را  به خانه بیاورید و پرورش دهید و به تدریج با موقعیتها و  افراد جدید و محیط زندگی شما آشنا شود. گفتنی است که این سگ ها بسیار هوشیارند و از اطرافیان در برابر هر گونه مزاحمت خارجی محافظت می کنند.

این روزها وبسایت های مختلفی در فضای مجازی اقدام به فروش این نژاد می کنند و با اندکی تحقیق می توانید بهترین مرکز واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو از چین و اکراین را بیابید و بهترین نژادهای سالم را خریداری کنید. پیش از خرید سگ چاو چاو شرایط و ویژگی های محل زندگی خود را به دقت بررسی کنید و ببینید آیا می تواند با خلق و خوی این نژاد هماهنگ باشد؟ اگر کودک خردسال در خانه دارید با مشاوران مرکز فروش سگ چاو چاو در مورد خوگیری آنها با کودکان بیشتر صحبت کنید. سعی کنید از مراکز اصلی واردات و خرید و فروش سگ آپارتمانی چاو چاو این نژاد را بخرید که سابقه طولانی در واردات این نوع سگ ها دارند و اطلاعات کاملی در اختیار شما قرار می دهند.

آدرس

تهران - پونک

موبایل