دنیای کاور اسپرلوس

موبایل

آدرس

تهران - یافت آباد - چهار راه قهوه خانه - خیابان برزگر رحیمی - خیابان محمودی - پلاک 129

دنیای کاور اسپرلوس

ما در دنیای کاور اسپرلوس برای تولید و فروش پیراهن مبل به زیبایی مبل توجه زیادی داریم! در دوخت کاور مبل قابل شستشو کاور تولید شده حتی ممکن است از خود مبل اصلی هم زیباتر باشد و شما انتخاب های زیادی دارید چه در رنگ بندی پیراهن مبل، چه در سبک پیراهن، پیراهن مبل می تواند پارچه ای، چرمی یا ژلاتینی باشد.

اگر فکر می کردید که دوخت کاور مبل قابل شستشو ظاهر مبل را خراب می کند، به شما پیشنهاد می کنم از انواع گزینه ها برای کاور مبل در دنیای کاور اسپرلوس دیدن کنید، به زودی متوجه خواهید شد که کاور مبل یک به روزرسانی مبل یا یک پیشرفت برای مبل شماست.

شاید با شنیدن «دوخت کاور مبل قابل شستشو» فکر کنید هدف تنها تمیز نگاه داشتن مبلمان است، ولی پیراهن و کاور مبل می تواند مبلی که ظاهر خود را از دست داده را تازه کند یا فقط با دیدن کاوری زیبا بخواهید آن کاور را به ظاهر مبل خود اضافه کنید. در دنیای کاور اسپرلوس برای دوخت کاور مبل قابل شستشو توجه بسیار زیادی شده، تا کاور به راحتی قابل شستشو باشد چون پیشبینی شده که کاور مبل قرار است مداوم در معرض لک و کثیفی باشد. البته این نکته را اضافه کنم که شما می توانید از پیراهن های ضدآب استفاده کنید تا در صورتی که کودک بازیگوش شما مایعی روی مبل ریخت از کاور مبل ضد آب، مایع عبور نکند و مبل تمیز بماند. در تولید و فروش پیراهن مبل گزینه ای قرار داده ایم برای کسانی که به جز تمیزی مبل نگرانی آسیب های فیزیکی به مبل، مثل خش افتادن مبل هستند برای این افراد گزینه ای وجود دارد به اسم کاور ضد ضربه که مبل شما را از آسیب های فیزیکی محافظت می کند.

آدرس

تهران - یافت آباد - چهار راه قهوه خانه - خیابان برزگر رحیمی - خیابان محمودی - پلاک 129

موبایل