دکوراسیون داخلی اصفهانی

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - چهاردانگه - خیابان باهنر - گلستان 3/8

طراحی و ساخت کابینت در چهاردانگه 

همواره طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه از دغدغه های خانواده ها علی الخصوص خانم خانواده بوده است. نحوه‌ی قرارگیری مناسب، جادار بودن، راحتی استفاده، پوشش صحیح لوازم خانگی، راحتی استفاده ، بهره گیری از متریال صحیح، رنگ بندی شکیل و.... همگی مولفه های لازم و ضروری برای کابینت آشپزخانه در یک واحد مسکونی می‌باشد.

خبر خوب اینکه دکوراسیون داخلی اصفهانی با بهره گیری از تیم زبده و مجرب خود در قسمت های مشاوره، طراحی، ساخت و نصب؛ تمامی مولفه های مورد نیاز در طراحی و ساخت کابینت را پوشش داده است.

متاسفانه اخیرا با تعداد زیادی از پیمانکاران کابینت مواجه شده ایم که غالبا هم بدون تخصص و تجربه پای به این عرصه گذاشته اند و تقریبا در اکثر موارد با ناتوانی در برآورده کردن خواسته های کارفرما، موجبات اختلاف بین طرفین را به وجود می‌آورند.

به گفته‌ی مهندسین و معماران زبده دنیا، آشپزخانه قلب خانه است. این قسمت از خانه الگوی رفت و آمدی ساختمان(سیرکولاسیون) محسوب می‌شود. مراجعات متعدد اعضای خانواده بالاخص خانم خانه که به نوعی محل کار او محسوب می‌شود؛ اهمیت این فضا از خانه را دوچندان کرده است.

با توجه به متراژ پایین خانه‌های امروزی، مساحت کمی برای آشپزخانه در نظر گرفته می‌شود؛ از این رو خانم خانه می‌ماند و انبوه زیادی از وسایل که جایی برای قرار دادن آنها ندارد! البته این مشکل با طراحی و ساخت کابینت به صورت اصولی حل می‌شود.

اختلاف قیمت کابینت و سردرگمی مشتریان در بازار!

قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه همیشه برای مشتریان گنگ بوده؛ زیرا آپشن های کابینت آشپزخانه زیاد و نوع اجناس و یراق‌آلات هم متنوع است. در بیشتر مواقع مشتری سر از فاکتور پیمانکار درنمی‌آورد! ما با ارائه‌ی ریز فاکتور دقیق و همچنین تشریح جزییات قطعات و صفحات، هرگونه ابهامی را رفع کرده و مشتری را با خاطری آسوده پای میز قرارداد می‌نشانیم.

ساخت کابینت اقساطی در چهاردانگه خدمت دیگریست که دکوراسیون داخلی اصفهانی به مردم این منطقه ارائه داده است.


طراحی شیک و ساخت بی نقص، نکته‌ایست که بعد از مشاهده‌ی ژورنال های ما متوجه خواهید شد. طراحی و ساخت کابینت به صورت اصولی نکته ایست که خانم خانه بیشتر از هرکسی از اهمیت آن مطلع است.

با انتخاب پیمانکار صحیح، قلب خانه تان را تپنده و پر رونق کنید...


طراحی و ساخت کابینت طبق اصول معماری، چه تاثیری در فضا دارد؟

ساخت کابینت بر طبق فضای موجود کار ساده ایست که هر پیمانکاری از عهده‌ی آن برمی‌آید؛ اما نکته ای که بین اجرا کننده‌ی حرفه‌ای و آماتور تمایز ایجاد می‌کند، استفاده‌ی حداکثری از فضاهای به اصطلاح مرده است. پیمانکار آماتور به آسانی از خرده فضاهای کوچک می‌گذرد؛ چه بسا اینکه در خیلی از موارد با اشتباهات خود موجب از دست رفتن فضاهای ناب می‌شود!

دکوراسیون داخلی اصفهانی با بهره‌گیری از اصول ارگونومی و رعایت قواعد ساختاری موجب می‌شود تا حتی سانتی‌متری از فضای شما بلااستفاده نماند.

تعبیه‌ی صحیح یراق از مواردیست که استفاده از کابینت را آسان می‌کند. تیم نصب و اجرای زبده‌ی ما با شناخت صحیح ابزار و یراق‌آلات موجود در بازار و همچنین در نظر گرفتن کاربری قسمت مربوطه، موجب سهولت در استفاده از کابینت آشپزخانه تان می‌شود.

همواره کوشیده‌ایم تا رفاه شما را بر منافع مالی‌مان ترجیح دهیم. در شرایط تحریمی موجود و قیمت بالای یراق اورجینال اولین گزینه‌ای که در دستور کار اجرا کنندگان قرار می‌گیرد، استفاده از محصول مشابه یا فیک است. ولی تلاش ما این بوده که بهترین کیفیت را ارائه دهیم و همیشه هم اولویت‌مان بر همین شعار است. استراتژی ما در این زمینه کاهش سود شخصی و استفاده از یراق اورجینال (بدون افزایش قیمت تمام شده) بوده است.

تنوع در رنگ و نوع چوب ام دی اف از دیگر محاسن دکوراسیون داخلی اصفهانی است. با مشاهده‌ی کالیته نمونه‌ها با دنیایی از رنگ ها مواجه خواهید شد که انتخاب بهترینشان برایتان سخت خواهد بود!

این گروه با ایجاد دسترسی به انواع مدل های چوب ام دی اف نظیر: مات، سوپر مات، براق، روکش پی وی سی و... بستر را برای اجرای انواع سبک های مدرن و کلاسیک فراهم کرده است.

همواره تلاشمان این بوده که با طراحی و ساخت کابینت در چهاردانگه، نیازهای مردم این منطقه را از رجوع به شهرهای همجوار مرتفع کنیم و به یاری خدا تا حدود زیادی هم موفق بوده‌ایم.



آدرس

تهران - چهاردانگه - خیابان باهنر - گلستان 3/8

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی