دکوراسیون داخلی اصفهانی

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - چهاردانگه - خیابان باهنر - گلستان 3/8

دکوراسیون داخلی اصفهانی 

همواره طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه از دغدغه های خانواده ها علی الخصوص خانم خانواده بوده است. نحوه‌ی قرارگیری مناسب، جادار بودن، راحتی استفاده، پوشش صحیح لوازم خانگی، راحتی استفاده ، بهره گیری از متریال صحیح، رنگ بندی شکیل و.... همگی مولفه های لازم و ضروری برای کابینت آشپزخانه در یک واحد مسکونی می‌باشد. دکوراسیون داخلی اصفهانی با بهره‌گیری از اصول ارگونومی و رعایت قواعد ساختاری موجب می‌شود تا حتی سانتی‌متری از فضای شما بلااستفاده نماند.

تعبیه‌ی صحیح یراق از مواردیست که استفاده از کابینت را آسان می‌کند. تیم نصب و اجرای زبده‌ی ما با شناخت صحیح ابزار و یراق‌آلات موجود در بازار و همچنین در نظر گرفتن کاربری قسمت مربوطه، موجب سهولت در استفاده از کابینت آشپزخانه تان می‌شود.

قیمت طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه همیشه برای مشتریان گنگ بوده؛ زیرا آپشن های کابینت آشپزخانه زیاد و نوع اجناس و یراق‌آلات هم متنوع است. در بیشتر مواقع مشتری سر از فاکتور پیمانکار درنمی‌آورد! ما با ارائه‌ی ریز فاکتور دقیق و همچنین تشریح جزییات قطعات و صفحات، هرگونه ابهامی را رفع کرده و مشتری را با خاطری آسوده پای میز قرارداد می‌نشانیم. طراحی شیک و ساخت بی نقص، نکته‌ایست که بعد از مشاهده‌ی ژورنال های ما متوجه خواهید شدطراحی و ساخت کابینت به صورت اصولی نکته ایست که خانم خانه بیشتر از هرکسی از اهمیت آن مطلع است.

آدرس

تهران - چهاردانگه - خیابان باهنر - گلستان 3/8

تلفن

موبایل