رهاورد منیزیم پارسیان

تلفن

موبایل

آدرس

شهرک صنعتی چهاردانگه - ابتدای شهرک - جنب بانک سپه - مجتمع اداری و تجاری کاوه - طبقه سوم - واحد۳۳

تولید کننده انواع شمش منیزیم

حتما تا به حال نام فلز منیزیم به گوشتان خورده است. این فلز به دلیل کاربردهایی که در صنعت دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. منیزیم علاوه بر صنعت، در داروسازی و همچنین در تولید اکسید منیزیم کاربرد زیادی دارد. ‌امروزه منیزیم در کارخانه‌ها به صورت شمس درآمده و به فروش می‌رسد. شمش منیزیم به عنوان آلیاژی است که به عنوان جایگزین آلومینیوم استفاده می‌شود. بنابراین با توجه به کاربرد گسترده شمش منیزیم، تولید کنندگان زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند. ما در این مقاله با معرفی تولید کننده انواع شمش منیزیم و همچنین کاربردهای آن اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار خواهیم داد.

فلز منیزیم

همانطور که بارها شنیده‌اید فلز منیزیم بسیار واکنش پذیر است. این فلز به دلیل واکنش پذیری بالا، در طبیعت فقط در ترکیب بادیگر عنصرها دیده می‌شود. باتوجه به مطلب فوق اگر بخواهیم منیزیم را به صورت خالص داشته باشیم باید اقدام به تولید مصنوعی کنیم. این فلز بسیار سخت است و رنگ آن سفید متمایل به نقره‌ای می‌باشد. علاوه بر این، این فلز بسیار سبک می‌باشد ولی در عین سبکی، آلیاژهای بدست آمده از آن از مقاومت ویژه‌ای برخوردار هستند. از آلیاژهای آن در ساخت پل، هواپیما، ساختمان و... استفاده می‌شود.

شمش منیزیم چیست؟

شمش منیزیم فلزی نقره‌ای رنگ است که شباهت زیادی به آلومینیوم دارد. از جمله ویژگی‌های شمش منیزیم این است که درصد خلوص منیزیم در آن بسیار بالاست. شمش منیزیم کاربرد گسترده‌ای در صنعت دارد مثلا در قسمت‌های آلومینیومی خودرو و موتور و به صورت کلی در صنعت حمل و نقل استفاده می‌شود.این شمش در خلوص مختلفی تولید شده و درصد خلوص منیزیم در آن به کشور تولید کننده بستگی دارد.

ویژگی‌های شمش منیزیم

 شمش منیزیم ویژگی‌های منحصر به فردی دارد از جمله:

شمش منیزیم وزنی سبک دارد و در برابر خوردگی مقاوم است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که شمش منیزیم از آلیاژ آلومینیوم و فولاد مستحکم‌تر است.

منیزیم‌ معمولا در تولید آلیاژ منیزیم و آلیاژ آلومینیوم کاربرد دارد.

این عنصر پایداری شیمیایی بالایی دارد و علاوه بر این چگالی آن پایین است.

عملکرد میرایی ارتعاشی آن ۳۰ برابر بالاتر از آلومینیوم است

هدایت حرارتی آن ۲۰۰ برابر بالاتر از هدایت حرارتی پلاستیک است.

شمش منیزیم در برابر محلول‌های هیدروکسید قلیایی، اسید هیدروفلوئوریک و همچنین فلوئور مقاوم است.

یکی دیگر از ویژگی‌های شمش منیزیم این است که این فلز ریخته‌گری قابل توجهی دارد و هزینه نهایی ساخت آن نسبت به آلومینیوم و آهن کمتر است.

کاربرد‌های شمش منیزیم

شمش منیزیم به تنهایی ۳ کاربرد کلی دارد:

۱‌. به عنوان ماده‌ای سولفورزدا در تولید فولاد به کار می‌رود.

۲. می‌توان گفت که شمش منیزیم در تمام کاربرد‌های آلومینیوم به کار رفته و گاهی جایگزین آلومینیوم می‌شود.

۳. شمش منیزیم در صنایع قطعات اتومبیل ریخته‌گری تحت فشار نیز کاربرد دارد.

امروزه کارخانه‌هایی که به عنوان تولید کننده انواع شمش منیزیم فعالیت دارند، ممکن است تولید کننده انواع شمش آلیاژی منیزیم هم باشند.

ویژگی‌های پودر منیزیم

پودر منیزیم مانند شمش منیزیم رنگی متمایل به نقره‌ای دارد. پودر منیزیم به شدت واکنش‌پذیر و قابل اشتعال است ولی شمش منیزیم به آرامی در هوا واکنش می‌دهد و اکسید می‌شود. امروزه به دلیل کاربرد‌های منیزیم، فعالیت به عنوان تولید کننده انواع پودر منیزیم بسیار پرطرفدار است. علاوه‌بر این قطعات منیزیم هم قابلیت تبدیل به پودر را دارند. بنابراین شما می‌توانید علاوه بر تولید کننده انواع پودر منیزیم، به عنوان تولید‌ کننده انواع پودر قطعات منیزیم هم فعالیت داشته باشید.

پودر آلومینیوم

پودر آلومینیوم به قطعات ریز شده‌ی آلومینیوم می‌گویند که در جوار اکسیژن بسیار واکنش‌پذیر است. پودر آلومینیوم در ساختمان سازی کاربرد دارد و در تولید بتن سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این در ساخت مواد منفجره نیز از پودر آلومینیوم استفاده می‌شود.پودر آلومینیوم دارای رنگی خاکستری است و مقاومت بسیار بالایی دارد. این پودر خاصیت پوشش دهی بالایی دارد و به عنوان عایق حرارتی نیز استفاده می‌شود. این پودر نقطه ذوب و جوش بالایی دارد به همین دلیل از آن به عنوان عایق کاربرد دارد.

خرید انواع پودر منیزیم و پودر آلومینیوم

با مطالعه مطالب فوق اگر قصد خرید پودر آلومینیوم یا پودر منیزیم را دارید این مژده را به شما می‌دهیم که رهاورد منیزیم پارسیان یکی از معتبر‌ترین و بزرگ‌ترین تولید کنندگان در این عرصه است.این مجموعه تولیدکننده انواع شمش منیزیم، تولید کننده انواع پودر آلومینیوم و همچنین تولید کننده انواع شمش و پودر آلومینیوم می‌باشد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر سفارشات خود را ثبت کرده و سوالات و نظراتتان را در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید.


آدرس

شهرک صنعتی چهاردانگه - ابتدای شهرک - جنب بانک سپه - مجتمع اداری و تجاری کاوه - طبقه سوم - واحد۳۳

تلفن

موبایل