سما سازه ی پردیس

به طور کلی در همه شهرها، برای طراحی و ساخت این نوع از تجهیزات و وسایل، ضوابط و استانداردهایی بایستی وجود داشته باشد. این استانداردها در رابطه با وجود انواع مبلمان شهری مانند صندلی ها در اماکن مختلف، نیمکت های پارک ها، سطل های زباله، چراغ ها و روشنایی های معابر شهری و... صدق می کند. برای خرید انواع مبلمان شهری از شرکت سما سازه ی پردیس در بوشهر، بایستی به عوامل موثر در افزایش یا کاهش قیمت این سازه ها توجه کرد. برای مثال در صورت سفارش با تعداد بالا، ممکن است به دلیل کاهش قیمت مواد اولیه، هزینه های محصول نهایی نیز کاهش یابد.

همچنین در بحث قیمت ساخت مبلمان شهری، می توان به کیفیت مواد اولیه و چگونگی ساخت آن اشاره کرد. کیفیت مواد در ساخت و قیمت تمام شده این نوع تجهیزات موثر است. مواد اولیه برای ساخت این وسایل معمولا چوب، آهن، بتن، استیل، کامپوزیت و پلی اتیلن می باشد. کیفیت این مواد و رنگ مورد استفاده برای آنها در قیمت آنها موثر خواهد بود.

طرح های مورد استفاده در ساخت این وسیله ها نیز در قیمت آنها، تاثیر گذار است. طرح هایی که در تولید آنها باید از ابزار و دستگاه های خاصی استفاده شود و برای نصب آنها نیز تعداد نفرات بیشتری لازم باشد، قیمت آنها نسبت به طرح های ساده بیشتر می شود.

یکی از مهمترین و کاربردی ترین انواع تجهیزات در ساخت مبلمان شهری، انواع نیمکت ها هستند. نیمکت ها قابل نصب در همه نقاط شهر هستند تا امکان استراحت برای شهروندان فراهم شود. این نیمکت ها قابل استفاده در پارک ها، پیاده روها و سایر مکان های عمومی است. مواد به کار برده در نیمکت ها می تواند چوبی، بتنی، فلزی و سنگی باشد.

آدرس

موبایل