سیبک بختیار

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - کیلومتر 20 جاده قدیم کرج - شهر قدس (قلعه حسن خان) - خیابان صنعت دوم - پلاک 5

تولید و فروش سیبک وانت مزدا 

شاید شما قبلا اصطلاح سیبک را شنیده باشید و به جای یک مؤلفه مهم به سیستم تعلیق و فرمان خودرو، آن را در اتصالات توپ و سوکت که یک استخوان را به دیگری متصل می کند اشتباه کرده باشید پس با مقاله ما در سایت کارخانه بختیار همراه شوید تا اطلاعات کاملی به دست آورید.

مکانیک های حرفه ای سیبک وانت مزدا در تهران می گویند، اتصالات سیبک روی وسایل نقلیه به همان روش کار می کنند، آنها تایر و چرخ خودرو را به سیستم تعلیق آن متصل می کنند.

اگر تا به حال یک اتومبیل در کنار جاده با تایر تاشو زیر وسیله نقلیه دیده اید، باید سیبک شکسته شده را هم دیده باشید.

لیست آنژی با برایان کلوسر، مدیر خدمات در مرکز اتومبیل ویور در شاون، کانزاس و لری پری، مالک مکانیک جادو در اورلاندو، فلوریدا، گفتگو کرد تا بحث کند که یک توپ سیبک چیست و راننده در چه زمانی باید آن را تعویض کند.

 کار سیبک چیست؟

اتصالات توپ بازوی کنترل را به گره فرمان هدایت می کند، اتصال توپ محوری بین چرخ ها و سیستم تعلیق وسیله نقلیه شما است.

در سیستم تعلیق جلویی، در اکثر وسایل نقلیه، اتصالات توپ بالایی و پایینی در دو طرف وجود دارد، اتصالات توپ کم معمولا بزرگتر است و به دلیل وزن جلوی وسیله نقلیه که بر روی آنها تکیه می کند، زودتر از بین می روند.


با توجه به آنچه گفته شد سیبک در خودرو نقش مهمی را ایفا می‌کند و همراه داشتن آن بعلاوه تعمیر و تعویض صحیح فرآیندی حرفه‌ای است که نیاز به متخصص داشته تا از آسیب های بعدی جلوگیری کند

سیبک وانت مزدا در تهران توسط کارخانه بختیار تولید شده و با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می گیرد

 به دلیل قدیمی بودن این خودرو سیبک مزدا به راحتی در دسترس نیست و تحریم ها باعث شده به دست آوردن قطعات خودرو کمی دشوار شود اما تولید و فروش سیبک وانت مزدا با کیفیت و تضمین شده برای ما کار سختی نیست

 ما در کارخانه بختیار  تولید و فروش سیبک وانت مزدا را انجام داده و در اختیار شما با بالاترین کیفیت تضمین شده قرار می دهیم، به همین دلیل خرابی سیبک وانت مزدا در تهران دیگر نگران کننده نیست و به راحتی در اختیار هموطنان قرار می گیرد.  


چند بار باید سیبک را تعویض کرد؟

تعویض اتصالات توپ بخشی از نگهداری معمول نیست، با این حال، آنها باید مطابق با برنامه ریخته شده برای تولیدکننده یا فواصل مسافت پیموده شده، یا در هر سرویس روغن و فیلتر بررسی شوند، بیشتر اتصالات توپ در وسایل نقلیه بعدی بسته شده و نیازی به چربی ندارند. هنوز هم برخی از آنها وجود دارد که هر زمان روغن و فیلتر عوض شود باید روغنکاری شوند.

اتصالات سیبک با دو طرح متفاوت از کارخانه بختیار می آید، برخی از آنها دارای سرویس هستند، به این معنی که می توانند بصورت دوره ای روغن کاری شوند، در حالی که برخی دیگر در اکثر وسایل نقلیه جدیدتر پلمپ می شوند و گریس حاصل از کارخانه به منظور ماندگاری عمر مفصل است، تعویض مفصل توپ معمولا هنگام شل شدن مفصل انجام می شود، در برخی موارد، به دلیل کمبود روغن کاری، سر و صدای معمولی ایجاد می کنند.

با تولید و فروش سیبک وانت مزدا در کارخانه بختیار هر زمان که نیاز به تعویض سیبک یا مشاوره احساس کردید می توانید با ما در تماس باشید.


علائم سیبک خراب

هنگامی که یک توپ بیش از حداکثر مجاز سازنده وسیله نقلیه در حرکت است، باید آن را تعویض کنید، علائم دیگر نیاز به تعویض می تواند سر و صدا دار بودن، ساییدگی ناهموار تایرها در صورت شروع حرکت خودرو باشد. پس از تعویض قطعات تعلیق برای اطمینان از فرسودگی خوب تایر، تراز توصیه می شود.


مصرف کنندگان ممکن است متوجه سایش نامنظم تایر شوند، این نشان دهنده اتصالات سیبک فرسوده است. معمولاً در داخل فرسودگی تایرها یا پرهای لاستیک نشانه هایی از اتصالات توپ فرسوده است، سایر شاخص ها ممکن است شامل سر و صدا در هنگام رانندگی در جاده های ناهموار یا گذرگاه های راه آهن باشد.

هر زمان احساس مصرف بالا یا سر و صدا در خودرو داشتید و نیاز به تعویض سیبک وانت مزدا در تهران احساس شد با کارخانه بختیار که فرآیند تولید و فروش سیبک وانت مزدا را انجام می دهد در ارتباط باشید تا آرامش را به رانندگی خود بازگردانید.

نکته بسیار مهم در هنگام خرید سیبک وانت مزدا در تهران شرط قیمت مناسب است، کارخانه بختیار به دلیل آنکه مستقیما اقدام به تولید و فروش سیبک وانت مزدا کرده میتواند این تضمین را ایجاد کند که با نازل ترین قیمت محصول مورد نیاز به دست شما خواهد رسید.

آدرس

تهران - کیلومتر 20 جاده قدیم کرج - شهر قدس (قلعه حسن خان) - خیابان صنعت دوم - پلاک 5

تلفن

موبایل