شرکت آذرین دوخت

خرید و فروش کیسه جامبو یا همان بیگ بگ ها امروزه به دلیل استفاده گسترده این کیسه ها در صنایع مختلف مورد توجه تعداد زیادی از تولیدی هاست و به همین دلیل شاهد آن هستیم که شرکت های مختلفی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. کیسه های جامبو برای اینکه کارایی مناسب داشته باشند باید از از یکسری شرایط مناسب و استاندارد برخوردار باشند. کیسه های جامبو یا همان بیگ بگ کیسه هایی هستند که معمولا از جنس گونی تهیه می شوند. این کیسه ها عمدتا برای جابه جایی مواد پودری یا فله استفاده می شوند و همین مساله مهم عامل خرید و فروش کیسه جامبو در صنایع مختلف است. خرید و فروش کیسه جامبو مساله ای است که بسیاری از خریداران و فروشندگان تمایل دارند آن را به بهترین نحو انجام دهند. برای مثال خریداران باید برای خرید این محصول از ویژگی ها و کیفیت های یک کیسه بیگ بگ اطلاع داشته باشند و فروشندگان نیز باید با اطلاع از این موارد به خوبی آنها را به خریداران منتقل کند. شرکت آذرین دوخت از این شیوه ها برای خرید و فروش استفاده می کند، اما در زمان خرید و فروش کیسه بیگ بگ از مکان های دیگر باید توجه داشت که این کیسه ها از لحاظ وزن، تعداد دسته حمل، شیوه دوخت و جنس پارچه قابلیت دسته بندی دارند و به همین دلیل دسته بندی های این محصول عبارتند از:

دسته بندی کیسه های جامبو بگ از نظر وزن: هر کیسه جامبو بگ با توجه به مواد اولیه خود می تواند وزن خاصی را تحمل کند مثلا 500 کیلو تا 1 تن.

دسته بندی کیسه های جامبو بگ از نظر دسته حمل: در خرید و فروش کیسه جامبو باید به تعداد دسته دوخته شده محصولات نیز توجه داشت زیرا در این حالت کیسه های جامبو بگ براساس تعداد دسته های قابل حمل دسته بندی می شوند. برای مثال کیسه ها دو دسته یا چهار دسته و غیره.

 

آدرس