شرکت الماس ریس تار

تلفن

موبایل

آدرس

یزد - میبد - شهرک صنعتی جهان آباد - بلوار صنعت - صنعت 2 - تلاش غربی

تولید کننده انواع پروفیل کامپوزیت

شرکت الماس ریس تار با افتخار در زمینه تولید و عرضه طیف وسیعی از محصولات صنایع کامپوزیتی اقدام می‌کند. محصولات ارائه شده توسط گروه تولیدی الماس ریس‌تار با استفاده از مواد با کیفیت بالا و تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شود به طوری که دارای بالاترین استانداردهای کیفیت بین‌المللی است. این شرکت در سال 1393 ثبت گردیده است و در سال 1394 با خرید و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات و راه‌اندازی آن کار خود را با تولید پروفیل درب و پنجره فایبرگلاس با شیشه دوجداره و سه جداره برای اولین بار در کشور و خاورمیانه آغاز کرد. سپس در جهت تولید سایر مصنوعات کامپوزیتی از قبیل قوطی و نبشی و ناودانی و ... همت گماشت. شرکت الماس ریس‌تار اولین تولیدکننده تیر برق به روش پالتروژن در ایران می‌باشد. همچنین مفتخر است که موفق به تولید قالب‌های مورد نیاز در تولید پروفیل‌های پالتروژنی گردیده است. امروزه کامپوزیت‌های فایبرگلاس بدلیل استحکام بالاتر و در عین حال وزن سبک نسبت به فولاد در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شود. از جمله ویژگی‌هایی که منجر به کاربرد گسترده این کامپوزیت‌ها شده است عبارت است از:
   دانسیته پایین و در نتیجه وزن کم قطعه
    مقاوم در برابر مواد شیمیایی، آتش، اشعه UV، خوردگی و ضربه
   مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف
    قابلیت برشکاری و سوراخکاری آسان
    خواص فیزیکی مکانیکی بسیار مطلوب و قابل رقابت با فولاد
    هدایت الکتریکی و حرارتی بسیار کم(نارسانا)
   قابلیت تولید در رنگ‌های مختلف به صورت یکنواخت و همچنین رنگ‌پذیری خوب پس از تولید
    پایداری ابعادی
شرکت الماس ریس‌تار تولیدکننده انواع پروفیل¬های کامپوزیتی در ابعاد و اشکال متنوع قابل استفاده در صنایع مختلف از جمله انواع قوطی، میلگرد، نبشی، ناودانی، پروفیل I و انواع تسمه و... می‌باشد.
•    اهم فعالیت های این شرکت بدین شرح می‌باشد:
    طراحی و ساخت قالب‌های مورد استفاده در صنعت پالتروژن: قالب‌های مورد استفاده در صنعت پالتروژن توسط مهندسین مجرب ما طراحی و با استفاده از به‌روزترین متد دنیا تولید می‌شود.
   طراحی و ساخت انواع تجهیزات کامپوزیتی قابل استفاده در صنایع مختلف: کامپوزیت‌های پلیمری بدلیل خواص عالی در مقایسه با سایر مواد در بسیاری از تجهیزات قابل استفاده در صنایع گوناگون به کار گرفته می‌شوند. شرکت الماس ریس‌تار تولیدکننده انواع تجهیزات کامپوزیتی است که تاکنون موفق به همکاری با صنعت برق، مخابرات، فولاد و ... در سطح کشور نیز شده است.
   طراحی و ساخت درب و پنجره‌های فایبرگلاس: خواص فیزیکی و شیمیایی فرآورده‌های فایبرگلاس قابل مقایسه با خواص چوب، آلومینیوم، آهن و حتی سنگ و فولاد نیست. بدلیل اینکه فایبرگلاس هیچ یک از آنها نیست و پدیده‌ای جدید است. نوآوری و کیفیت در ساخت، ما را یکی از نام‌های قابل اعتماد در صنعت درب و پنجره‌های FRP ساخته است. شرکت الماس ریس‌تار یکی از پیشروترین تولیدکننده درب و پنجره‌هایFRP  می‌باشد. . این شرکت با تحقیق و توسعه و همچنین بهره‌گیری از  نیروهای متخصص همواره خود را با تغییرات بازار هماهنگ کرده و سعی در  حفظ کیفیت و به روزرسانی پیوسته محصولات خود دارد. متخصصان با تجربه ما، به عنوان تولیدکننده و تامین‌کننده طیف گسترده‌ای از پروفیل‌های درب و پنجره دوجداره می‌باشند. تنوع رنگ محصولات، زیبایی منازل و محیط کار رابرای شما ارمغان می‌آورد. همچنین طراحان ما قادرند تا رنگ محصولات را مطابق با نظر و سلیقه مشتری آماده سازند.

•    محصولات شرکت:
شرکت الماس ریس‌تار توانایی ساخت پروفیل‌های زیر را در طول‌های گوناگون دارد.
نبشی، ناودانی، قوطی، کوبلین (پروفیل I شکل)، لوله (در ساخت لوله ها این امکان وجود دارد که مرکز قطر داخلی در مرکز قطر خارجی یا با هر فاصله از دیواره‌های بیرونی قرار گیرد.)، میلگرد، تسمه، کراس آرم، سکو کات اوت فیوز، تیر برق، ریدوم، مسیرنما جهت استفاده راهداری، تیرک‌های شناسایی مخروطی با سطح مقطع متنوع، انواع پروفیل در و پنجره دوجداره (شامل بازشو در، بازشو پنجره، میانی ثابت و فریم) و ساخت در و پنجره دوجداره در ابعاد دلخواه
•    پروژه‌ها:
برخی از پروژه‌های انجام شده توسط شرکت الماس ریس‌تار به شرح ذیل می‌باشد:
    ساخت سکو کات اوت فیوز قوطی5*70*50 جهت توزیع برق استان اصفهان
    ساخت و نصب پایه های روشنایی 11 متری در بندرعباس و منطقه آزاد قشم
    ساخت سکو کات اوت فیوز ناودانی 10*40*100 جهت توزیع برق استان‌های یزد و کردستان و همدان و توزیع برق شهرستان اصفهان
    ساخت و نصب در و پنجره در خوابگاه دانشگاه میبد
   ساخت ریدوم فایبرگلاس برای استفاده در انتن های BTS موبایل جهت شرکت فراوید ارتباط و فراز ارتباط
   ساخت مسیرنمای ارتجاعی کامپوزیت جهت راهداری کرمانشاه
    ساخت گریتینگ کامپوزیت مولد و پالترود جهت شرکت مدرن کاغذ صنعت سبز
   ساخت کراس آرم قوطی 6*80*80 جهت توزیع برق استان کردستان
   ساخت دیواره کولینگ تاور و کاور فن جهت مجتمع آهن اسفنجی اردکان
    ساخت ناودانی 4*30*50 برای استفاده به عنوان عایق نردبان کابل جهت شرکت فولاد ارفع اردکان
    ناودانی 6*40*100 برای استفاده در کولینگ تاور جهت شرکت پارس فولاد سبزوار
    ساخت لوله با قطر خارجی 26 و قطر داخلی 18 به عنوان لوله کات اوت فیوز جهت شرکت دلتاسازان سپاهان

 

آدرس

یزد - میبد - شهرک صنعتی جهان آباد - بلوار صنعت - صنعت 2 - تلاش غربی

تلفن

موبایل