شرکت ال کومودو

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - اتوبان فتح - جاده شهریار - شهرک صنعتی گل گون - فاز یک - خیابان دوم شرقی - پلاک 10

شرکت ال کومودو

شرکت ال کومودو اولین تولید کننده این سیستم در ایران ، بدون پیچ و مهره و بدون نیاز به ابزار برای نصب و قابلیت تحمل ۳۰۰ کیلوگرم در هر طبقه می باشد. قفسه بندی در منزل و بیرون از منزل کاربرد دارد؛ کاربرد اساسی آن در منزل در ساخت کتابخانه، انباری، آشپزخانه و غیره می باشد. اگر شما نیز به دنبال داشتن یک اتاق جذاب و سازمان یافته در منزل خود می باشید، تیم ما به شما کمک خواهد کرد. شرکت ال کومودو با چندین سال تجربه در ساخت و تولید قفسه های مدرن و شیک، به تناسب منزل شما قفسه هایی در طرح ها و رنگ های مختلف انجام می دهد.

از مهم ترین ویژگی های تیم ما دقت، تجربه، مهارت و تنوع در طراحی قفسه بندی می باشد. فرقی نمی کند منزل شما تا چه اندازه کوچک یا بزرگ باشد، شرکت ال کومودو با داشتن تیم حرفه ای و ماهر در این زمینه و با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار های مدرن، سیستم قفسه بندی خانگی را به جذاب ترین و بی نظیر ترین حالت ممکن برای مشتریان عزیز انجام می دهد. شرکت ال کومودو هم چنین با مشاوره های تخصصی و حرفه ای به مشتریان عزیز آن ها را در انتخاب بهترین قفسه در طرح و رنگ متناسب با منزل خود، یاری می نماید.

قفسه بندی فروشگاهی انواع مختلفی دارد؛ مانند مدل شبکه ای که بیشتر در سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی ساخته می شود و قفسه ها در مسیر طولانی به صورت موازی در کنار هم قرار می گیرند. نوع دیگر آن آزادانه می باشد که بیشتر برای فروشگاه های لباس و پوشاک کاربرد دارد و قفسه بندی ها با ارتفاع کمتر طراحی می شوند. نوع دیگر آن مسیر های مسابقه ای می باشد که اغلب در فروشگاه های بزرگ، سوپر مارکت ها طراحی می شود و خریداران پس از ورود به سراغ قفسه ی کالای مورد نظر خود می روند. طراحی سیستم قفسه بندی صنعتی یکی از توانایی ها و مهارت های گروه ال کومودو می باشد.

آدرس

تهران - اتوبان فتح - جاده شهریار - شهرک صنعتی گل گون - فاز یک - خیابان دوم شرقی - پلاک 10

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی