شرکت تولیدی بازرگانی الماس نمک

تلفن

موبایل

آدرس

سمنان - گرمسار - شهرک صنعتی فجر

خرید نمک شکری

خرید نمک تصفیه شده را با توضیحات پیرامون نمک تصفیه شده که از آن به عنوان چاشنی در رژیم غذایی استفاده می شود آغاز می کنیم. در ادامه از فواید این نوع چاشنی و همچنین اطلاعاتی پیرامون خرید نمک شکری و خرید سنگ نمک در اختیار شما قرار می دهیم.

از تولید تا خرید نمک تصفیه شده:

نمک یا همان کلرور سدیم بلور های سفید مکعبی شکل می باشند که در طبیعت یافت می شوند. این محصول شورمزه و بدون بو می باشد،همانطور که اشاره شد از آن به عنوان چاشنی در غذا ها استفاده می کنند.

نمک یکی از محصولاتی می باشد که به صورت طبیعی در طبیعت به دو صورت جامد و محلول یافت می شود که قسمت محلول آن در آب دریا می باشد.

بسیاری از کشور ها این ماده طبیعی را دارند و باید اشاره کرد که از عناصر مهم حیاتی به شمار می رود.

اما باید توجه داشت که این نمک ها را به صورت مستقیم نمی شود استفاده کرد زیرا عمل تصفیه روی آنها صورت نگرفته است و غیر استاندارد می باشد و مصرف آن در بلند مدت باعث ایجاد عوارض در بدن می شود. به همین منظور باید حتما مراحل تصفیه شدن را سپری کند و بعد بتوان نسبت به خرید نمک تصفیه شده و استفاده آن اقدام نمود.

در گذشته این نمک ها را با روش سنتی تصفیه می کردند و روانه بازار می کردند.

اما امروزه به دلیل ایجاد کارخانه های تصفیه نمک روند تصفیه آن به روش صنعتی می باشد.

مراحل مکانیزه تصفیه نمک برای خرید نمک تصفیه شده:

برای تصفیه ناخالصی های نمک مراحل زیر باید انجام گیرد که به آنها اشاره می کنیم:

1.با استفاده از آسیاب نمک ها را خرد و به حالت محلول در می آوردند.

2.افزودن مواد شیمیایی برای رسوب کردن ناخالصی ها.

3.تولید آب نمک خالص به وسیله عبور محلول از فیلتر های شنی.

4.تبخیر محلول و تولید بلور های خالص نمک.

5.شستشوی بلور ها به وسیله سانتریفیوژ.

6. افزودن ید.

7.خشک کردن کریستال های نمک به وسیله دستگاه خشک کن.

8.بسته بندی نمک با دستگاه های اتوماتیک.

در واقع انجام این روش ها باعث می شود تا ناخالصی های نمک از آن حذف شده و قابل مصرف باشد. شما برای مصرف غذایی خود باید خرید نمک تصفیه شده را در اولویت قرار دهید.

با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفت مشخص شد که عنصر ید یکی عناصر مهم می باشد که کمبود آن می تواند منجر به بیماری گواتر شود. به همین خاطر به نمک ها درصدی ید اضافه کردند تا افراد با خرید نمک تصفیه شده کمبود این عنصر با مصرف نمک جبران کنند.

در کل نمک یکی از مواد مهم و مورد نیاز برای سوخت و ساز مواد غذایی در بدن می باشد البته مصرف نمک تصفیه شده.

همچنین در انتقال پیام های عصبی نقش مهمی دارد. مصرف این ماده به اندازه ضرورت لازم است.

برای زمانی که شما دچار اسهال و استفراغ شده این می توانید با مصرف کمی از این ماده املاح از دست رفته بدن خود را بازگردانید.

توجه داشته باشید مصرف بیش از اندازه این محصول نیز عوارض بالایی دارد.

شما با خرید نمک تصفیه شده که متخصصان بهداشت و سلامت مصرف آن را برای سلامتی افراد توصیه می کنند،به سلامتی خود کمک می کنید.

شما با خرید نمک تصفیه شده می توانید از خواص آن بهره ببرید.

شما می توانید به اندازه مصرف خود و یا در مواقعی بیشتر از مصرف نسبت به خرید نمک تصفیه شده اقدام کنید و توجه داشته باشید قیمت این محصول با توجه به بسته بندی و در مواردی نوع آن متنوع می باشد.

برای نمونه یکی دیگر از انواع بسته بندی های این محصول نمک شکری می باشد. این نوع نمک به دلیل سایز دانه های که به اندازه شکر می باشد به نمک شکری معروف است. برخی افراد مصرف این نوع محصول را در سبد غذایی خود قرار می دهند و نسبت به خرید آن اقدام می کنند.

برخی افراد نیر نسبت به خرید سنگ نمک اقدام می کنند که انواع دیگری از این محصول می باشد. طبق تحقیقات صورت گرفته  بلور درخشنده این نوع نمک باعث می شود فضای منفی محیط شما خنثی شود. همچنین مجاورت سنگ نمک در بدن انسان باعث ایجاد آرامش،قدرتمندی سیستم دفاعی بدن،قلب و حتی غدد کلیوی شود.

به همین دلیل توصیه می شود افراد از خانه های شان از سنگ نمک استفاده کنند.

پس مشخص شد خواص این محصول همیشه به دلیل استفاده از آن به عنوان چاشنی در غذا نیست،بلکه انواع نمک را حتی از گذشته های دور مورد استفاده قرار می دادند.

 شرکت تولیدی بازرگانی الماس نمک یکی از شرکت های ارائه این محصولات می باشد و شما می توانید با مراجعه به این شرکت،از انواع محصولات و همچنین از  قیمت های انواع نمک  و نحوه خرید نمک تصفیه شده مطلع شوید.

خرید نمک شکری

خرید سنگ نمک 

آدرس

سمنان - گرمسار - شهرک صنعتی فجر

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی