شرکت تولیدی درویش شیمی

تلفن

موبایل

آدرس

سیستان بلوچستان - زاهدان - شهرک کارگاهی - بلوار کاوش - کاوش 10

شرکت تولیدی درویش شیمی

تولید کننده آب مقطر دیونیزه و ازمایشگاهی .اب رادیاتور .نوع داریم 1ضد جوش که این محصول تادمای 105درجه سانتیگراد داخل موتور خودرو جوش نمیاد .2اب رادیاتور ضدزنگ  ضد خوره وضد جوش که داخل بطری پیچ انداخته میشود (همراه با پیچ اطمینان داخل بطری) ومحصولات تولید ما شامل . اب رادیاتور اب مقطر شیشه پاکن خودرو . روغن هیدرولیک. وروغن ترمز .گریس میباشد.

یکی از تولیدات انبوهی که در راستای عملکرد مناسب خودروها انجام می گیرد، تولید آب رادیاتور و مقطر است. آب رادیاتور مایع مخصوصی است که داخل رادیاتور وسایل نقلیه ریخته می شود. هنگامی که موتور خودرو داغ می شود، نیاز به مایعی است که موجب خنک شدن آن شود و از آسیب جدی موتور جلوگیری کند.

شرکت های تولیدی در کنار تولید انواع آب رادیاتور و مقطر و همچنین تولید روغن های مختلف، به تولید شیشه پاک کن و روغن های درجه یکی مانند گریس نیز پرداخته اند.

طبیعتا تمیزی شیشه های یک خودرو و روغن کاری مناسب قطعات از پارامترهای مهم در نگهداری و حفظ سلامت وسیله نقلیه است. زیرا علاوه بر قطعات درونی همچون موتور خودرو می بایست به بدنه، شیشه و قسمت هایی که نیاز به چرب شدن دارد توجه نمود.

در کنار تولید و عرضه گریس، اسپری یا انواع شیشه پاک کن ها در طرح ها و برندهای مختلف عرضه می گردد که به دلیل ویژگی های درجه یک مورد استقبال زیاد متقاضیان و مخاطبین قرار گرفته است. این خصوصیات  عبارتند از:

·         غلظت مناسب

·          ضد یخ بودن

·          قدرت پاک کنندگی بسیار زیاد

·         کمک به قدرت دید رانندگان

نمایندگی های تولید انواع آب رادیاتور و مقطر و در کل انواع تجهیزات خودرویی با عرضه و پخش و ثبت سفارش محصولات با کیفیت توانسته اند بسیاری از نیازهای مشتریان را در خصوص ماشین آلات مختلف برطرف نمایند.

آدرس

سیستان بلوچستان - زاهدان - شهرک کارگاهی - بلوار کاوش - کاوش 10

تلفن

موبایل