شرکت دانش کیان دقیق

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - دامپزشکی و طوس روبروی بانک ملی - کوچه خجسته اقبال - پلاک 3

تعمیرات وکالیبره انواع تجهیزات ابزار دقیق در کرج | شرکت دانش کیان دقیق

کالیبراسیون به انگلیسی: Calibrationمطابقت با استاندارد را تعیین می‌کند. کالیبراسیون اندازه‌گیری و تعیین صحت وسیله اندازه‌گیری در مطابقت با مرجع تأیید شده می‌باشد.

هدف کالیبراسیون ایجاد نظامی مؤثر، به منظور کنترل صحت و دقت پارامترهای مترولوژیکی دستگاه‌های آزمون و وسایل اندازه‌گیری و کلیه تجهیزاتی است.

که عملکرد آن‌ها بر کیفیت فرایند تأثیرگذار می‌باشد. این کار به منظور اطمینان، از تطابق اندازه‌گیری‌های انجام شده با استانداردهای جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کالیبراسیون الکتریک

کالیبراسیون کمیت های اصلی و فرعی مرتبط با الکتریک و الکترونیک ، در دو شاخه اصلی تولید کمیت و اندازه گیری کمیت در پارامتر های ولتاژ متناوب و مستقیم ، جریان متناوب و مستقیم ، فرکانس ، مقاومت ، خازن ، سلف ، توان ، زاویه ولتاژ ، دور و صوت در آزمایشگاه الکترونیک با دقت و حساسیت بسیار بالا انجام می شود


متخصصین دانش کیان دقیق ، با بهره گیری از تجربه خود در راستای خدمت رسانی و رفاه مشتریان در زمینه تعمیرات تجهیزات الکترونیک و ابزار دقیق فعال است.

ک شامل کالیبراسیون مولتی متر ، کالیبراسیون کلمپ متر ،کالیبراسیون ارت تستر ،کالیبراسیون اسیلوسکوپ

ازمایشگاه فشار 

آزمایشگاه فشار دانش کیان دقیق در زمینه کالبیراسیون انواع فشار سنج های آنالوگ و دیجیتال، مکانیکی و الکترونیکی ،انواع شیر های اطمینان ، رلیف ولو، پایلوت ولو ، کنترل ولو و ولو های تنفسی ( p&v ، I to P ، وکیوم بریکر ها ) بصورت کاملا تخصصی قادر به ارائه خدمات است.

که شامل 

کالیبراسیون گیج های فشار و کالیبراسیون شیر اطمینان می باشد

ازمایشگاه گشتاور 

کالیبراسیون ترکمتر (آچارهای گشتاور) تقه ایی و یا پیوسته آنالوگ و دیجیتال و همچنین ترک تسترهای آنالوگ و دیجیتال تا گستره ۲۰۰۰ NM در شرکت دانش کیان دقیق انجام می شود .

کالیبراسیون ترکمتر ، کالیبراسیون مولتی پلیر


کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری 

تعمیرات دستگاه های ابزار دقیق

کالیبره تجهیزات ابزار دقیق 

کالیبراسیون و اعتبار دهی به تجهیزات ابزار دقیق 

 کالیبره انواع تجهیزات ابزار‌ دقیق

آدرس

تهران - دامپزشکی و طوس روبروی بانک ملی - کوچه خجسته اقبال - پلاک 3

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی