شرکت زرین گاز

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خیام شمالی - روبروی پارک شهر - کوچه غورخانه - پاساژ فراهانی - طبقه اول

شرکت زرین گاز

رگولاتور یا تنظیم کننده فشار یک شیر کنترل است که فشار ورودی یک سیال یا گاز را به مقدار مطلوب در خروجی آن کاهش می دهد. این وسیله امنیت کاری را نیز در حین کار برای تکنسین ها تضمین می کند. این کالا به سبب داشتن وظیفه مهم باید با بهترین مواد اولیه و فرایند های تولید مدرن، تولید شود. روش کار در این وسیله به این صورت است که فشار تنظیم را در سمت ورودی خود حفظ می کند و با باز کردن یا بستن راه عبور سیال یا گاز، اجازه می دهد تا جریان در فشار مورد نیاز خارج شود. رگولاتور فقط یک شیر تنظیم فشار نیست. این وسیله یک شیر ثابت، یک حسگر و یک شیر ایمنی نیز هست.

تنظیم کننده فشار شامل یک عنصر محدود کننده، یک عنصر بارگذاری و یک عنصر اندازه گیری است:

عنصر محدود کننده دریچه ای است که می تواند یک محدودیت متغیر برای جریان ایجاد کند، مانند دریچه گلوب، شیر پروانه ای، شیر دریچه ای و غیره.

عنصر بارگذاری بخشی است که می تواند نیروی لازم را بر روی عنصر محدود کننده اعمال کند. این بارگیری را می توان با وزن، فنر یا محرک پیستون یا محرک دیافراگم به همراه یک پایه تهیه کرد.

این عنصر اندازه گیری برای تعیین زمان ورود جریان با جریان خروجی کار می کند. خود دیافراگم اغلب به عنوان یک عنصر اندازه گیری استفاده می شود. این عنصر می تواند به عنوان یک عنصر ترکیبی عمل کند.

رگولاتور ها در چه مواردی کاربرد دارند؟

کمپرسورهای هوا

از کمپرسورهای هوا در محیطهای کارگاهی صنعتی، تجاری و خانگی برای انجام مجموعه ای از کارها از جمله تمیز کردن موارد تمیز استفاده می شود. رگولاتورها فشار خروجی گاز را در این دستگاه ها تنظیم می کند.

هواپیما

رگولاتور در کنترل فشار کابین هواپیما، کنترل فشار مهر و موم اتصالات، سیستم های آب آشامیدنی و سیستم تعلیق لاستیک هواپیماها وجود دارد.

 

آدرس

تهران - خیام شمالی - روبروی پارک شهر - کوچه غورخانه - پاساژ فراهانی - طبقه اول

تلفن

موبایل

اصناف مرتبط