شرکت ساختمانی گنجینه

موبایل

آدرس

شرکت ساختمانی گنجینه

در طراحی دکوراسیون داخلی در زنجان دو فاکتور مهمی، که در ادامه به آنها می پردازیم، وجود دارد که با توجه به کاربرد فضای مورد نظر، باعث بهتر شدن چیدمان و کاربری بالای آن می شوند.

چیدمان

در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در زنجان چیدمان آخرین مرحله می باشد، تا با چیدمان حرفه ای عیب ها و نقص های مراحل قبلی را پوشش دهند. همچنین مهم ترین فاکتور در چیدمان کاربردی بودن فضا و اثاثیه به کار رفته در آن می باشد.

رنگ ها

انتخاب رنگ یکی از اصلی ترین فاکتور ها در طراحی دکوراسیون داخلی در زنجان می باشد. رنگ ها می توانند نشانگر خلق و خوی افراد باشند. رنگ ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند. رنگ های سرد، رنگ های آرامش بخش و ملایم هستند که می توانند حس آرامش را به افراد منتقل کنند. رنگ های سرد برای فضا هایی مناسب هستند، که درآن فضا ها به آرامش نیاز می باشد مانند اتاق خواب ها. رنگ های گرم اما شور و شوق و هیجان را منتقل می کنند و نشانگر سر زندگی و شوق می باشند. پس انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون در زنجان از پایه ترین اصول می باشد. البته باید توجه داشت که رنگ هایی که در کنار هم، در طراحی و چیدمان، قرار می گیرند با هم دیگر هارمونی داشته باشند تا طراحی و چیدمان فضا چشمگیر شود.

یکی از سبک هایی که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده سبک سنتی ایرانی می باشد. سبکی که حال و هوای قدیمی و نوستالژی دارد. در این سبک می توان رنگ های مختلف را کنار هم قرار دار و زیبایی را در تضاد رنگ ها دید. و می توان با دکور کردن فضا با اثاثیه به ظاهر قدیمی و سنتی، زیبایی را به تصویر کشید.

آدرس

موبایل