شرکت سفال حقیقت

تلفن

موبایل

آدرس

یزد - میدان نماز - اکرم آباد - شرکت سفال حقیقت

تولید آجر سفال در یزد

تولید آجر سفال در یزد از دیرباز صورت می گرفته و در واقع شهر یزد در این میان شهر های فعال در  حوزه تولید آجر سفال می باشد که می توان بهترین و با کیفیت ترین آجر های سفال را از شرکت های آجر سفال یزد تهیه کرد .                 

تولید آجر سفال در یزد در مجموعه های مختلفی انجام می شود ، یکی از معتبرترین مجموعه های فعال در حوزه تولید آجر سفال ، شرکت سفال حقیقت می باشد .

در ادامه قصد داریم به معرفی شرکت سفال حقیقت بپردازیم و قبل از آن به طور خلاصه به مراحل تولید  آجر سفال در یزد خواهیم پرداخت .

مراحل تولید آجر سفال در یزد

در گام اول برای تولید آجر سفال ، استخراج مواد خام از زمین می باشد . در این مرحله کیفیت مواد مورد بررسی قرار می گیرد و چنانچه از کیفیت مطلوبی برخوردار بود ، استخراج می گردد تا در تولید آجر سفال از آن استفاده شود . این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است که تعیین کننده کیفیت آجر سفال تولیدی می باشد .

گام بعدی آماده سازی مواد استخراج شده و یا خاک می باشد . در واقع در این مرحله سنگ ، کلوخ  از خاک پاک سازی می شود و در محیط ها و جایگاه های مخصوصی نگه داری می شود .

بعد از این دو مرحله که در واقع مراحل مهمی در ساخت آجر سفال می باشد ، نوبت به تولید قالب آجر سفال می رسد . تولید آجر سفال  به دو روش انجام می شود  که به صورت خشک و تر می باشد .

در روش تولید آجر سفال به روش خشک خاک در قالب کاملا فشرده می شود و در اصل رطوبت در این روش بسیار کم است .  روش دیگری که آجر سفال به آن صورت انجام می شود روش تر است ، در این روش خاک و مواد اولیه به صورت خمیر در میاید و در قالب قرار می گیرد .

 پس از این مرحله وارد دستگاه برش می شود و برش می خورد و در آخر وارد دستگاه خشک می شود تا رطوبت آن کاهش یابد.  در این روش آجر ها به این دلیل وارد خشک کن می شوند که بخاطر رطوبت بالا ترک نخورند و آسیبی نبینند . در آخر خشت ها در کوره قرار می گیرند تا پخته شوند و آماده استفاده شوند . بعد از این که خشت ها پخته می شوند ، کوره ها خاموش می شوند تا بعد از این که سرد شدن خارج می شوند .علاوه بر این روش ها ، روش های مدرنی نیز برای ساخت آجر سفال در یزد استفاده می شود ، اما این روش جزو بهترین و قدیمی ترین روش ها برای ساخت آجر سفال می باشد که از آن استفاده می شود .

معرفی شرکت آجر سفال حقیقت

همان طور که گفته شد شرکت سفال حقیقت یک مجموعه معتبر در زمینه تولید آجر سفال می باشد . این مجموعه آجر های سفال با کیفیتی را تولید می کند و با مجموعه های زیادی در زمینه پروژه های ساختمانی همکاری دارد .

یکی از محصولات این مجموعه تولید بلوک سفال تیغه ای ۱۰ و ۱۵ سانتی می باشد که می توان از شرکت حقیقت تهیه کرد .

شرکت سفال حقیقت آمادگی همکاری با پیمانکاران ساختمانی را دارند و هر گونه سفارشی که داشته باشید و در هر کجای کشور باشید سفارش برای شما ارسال می گردد ، هر مقدار سفارش داشته باشید به سرتاسر کشور ارسال می گردد .

 مجموعه آجر حقیقت در شهر یزد فعالیت می کند و به همین دلیل بهترین نوع آجر های سفال را می توانید از این شرکت تهیه کنید . تولید آجر سفال در یزد از زمان های قدیم رواج داشته است و همان طور که گفته شد این شهر در میان شهر های برتر در حوزه تولید سفال می باشد .

چنانچه قصد خرید آجر سفالی برای پروژه های ساختمانی خود دارید شرکت سفال حقیقت بهترین انتخاب می باشد تا بتوانید این تجهیزات را برای پروژه های عمرانی خود تهیه کنید .

شرکت سفال حقیقت یک مجموعه با سابقه در این زمینه می باشد که با کیفیت ترین آجر های سفال را تولید می کند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . این مجموعه به مشتری مداری اهمیت زیادی می دهد به همین دلیل توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند .



آدرس

یزد - میدان نماز - اکرم آباد - شرکت سفال حقیقت

تلفن

موبایل