شرکت فن آوران عمران پاریز

موبایل

آدرس

دفتر مدیریت : تهران - بزرگراه ستاری - بعد از بلوار فردوس شرق - پلاک 9 - واحد 11 دفتر فروش: تهران - خیابان فاطمی - میدان گلها - خیابان رادافزون - شماره 92 - طبقه 5 - واحد 17

عایق بخاربند

بخاربند ایزوفلکس محصولی سلولزی است که به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شود متشکل از یک ورق پلاستیکی یا فویل ، که در برابر پخش رطوبت از طریق دیوار ، کف یا سقف ساختمان ها مقاومت می کند تا از میعان بخارآب جلوگیری کند. در واقع بخاربند انتقال رطوبت از طریق دیوارها و سایر عناصر ساختمانی را کنترل می کند و مانع از مرطوب شدن عایق و مصالح، سازه و خوردگی فلزات میشود و باعث کاهش سرعت انتقال بخار به مناطقی با دمای پایین می شود که ممکن است متراکم شود.

سردشدن هوای گرم هنگام عبور از بین مصالح ساختمانی مانند عایق و دیوارخشک میعان به وجود می آید. از بخاربند برای کاهش میزان میعانات قابل حرکت در یک ماده استفاده می شود. بدون وجود آن ، آب می تواند در دیوار گیر کند ، که باعث تولید رطوبت و در نتیجه سایر موارد مانند پوسیدگی ، کپک و مشکل در عملکرد عایق حرارتی می شود.در واقع بخاربند به جلوگیری از شکل متداول حرکت بخار آب کمک می کند. یعنی جلوگیری از حرکت آهسته مولکول های بخار آب از مناطق با غلظت بخار آب بیشتر به کمتر.بخاربند سرعت انتقال آب باران و برف و عبور هوای مرطوب را از سقف به سایر قسمت های ساختمان کند می کند. هوای گرم و مرطوب داخل ساختمان شما میتواند باعث ایجاد تراکم در سطوح خنک تر و خشک تر شود و می تواند به مرور زمان آسیب جدی به ساختمان شما وارد کند. این انتقال بخار به صورت دو طرفه عمل می کند..یعنی هم می تواند از فضای داخلی به خارجی منتقل شود و بالعکس.

هدف استفاده از بخاربند کمک به جلوگیری از رسیدن بخار آب به دیوار های ساختمان، سقف، اتاق زیرشیروانی، جایی که میتواند متراکم شود و باعث پوسیدگی شود. خسارات ناشی از میعان آب به دلیل حرکت بخار آب می تواند ویرانگر حتی مقاوم ترین سازه های ساخته شده باشد و اثر عایق حرارتی کاملا از بین ببرد.این عایق با توجه به ساختار منحصر به فردی که دارد ساختمان را از نفوذ آب، باران و برف که از لا به لای جداره نما به دیوارهای اصلی می رسد، محافظت میکند. مانع از خوردگی و پوسیدگی اسکلت و عایق های دیگر حرارتی مانند پشم شیشه و.... در زیر سقف های شیبدار  میگردد.بدون استفاده از بخاربند مشکلاتی از جمله به دام افتادن رطوبت و نشت آب در سقف پیش می آید که هر دو میتوانند خرابی سقف شما را تسریع ببخشند.

آدرس

دفتر مدیریت : تهران - بزرگراه ستاری - بعد از بلوار فردوس شرق - پلاک 9 - واحد 11 دفتر فروش: تهران - خیابان فاطمی - میدان گلها - خیابان رادافزون - شماره 92 - طبقه 5 - واحد 17

موبایل

شبکه های اجتماعی

وب سایت

www.temairan.com