شرکت متالوژی پودر بیژن یورد

موبایل

آدرس

خراسان شمالی - بجنورد - شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد - فاز یک - قطعه 145

شرکت متالوژی پودر یورد


آنالیز DLS (پراکندگی نور دینامیکی)

وجود روشی غیرمخرب و سریع برای تعیین اندازه ، ذرات در محدوده چند نانومتر تا میکرون، یکی از ارمغان های پیشرفت تکنولوژی، برای علوم مختلف است. پراکندگی دینامیکی نور یا آنالیز DLS قادر است ،ارزیابی توزیع اندازه ذرات را به صورت سریع، ساده و بدون نیاز به آماده سازی پیچیده نمونه اجرا کند

آنالیز DLS روشی فیزیکی، برای تعیین توزیع ذرات موجود در محلول ها و سوسپانسیون ها است. در این روش پس از برهمکنش نور لیزر با ذره، پراکندگی و تغییرات شدت نور بر حسب حرکات براونی ذرات، ارزیابی شده و بر اساس آن توزیع ابعاد ذرات محاسبه می گردد.

آنالیز SEM یا میکروسکوپ الکترونی روبشی، از اعضای خانواده میکروسکوپ های الکترونی است که جهت تصویربرداری از نمونه و تعیین ویژگی های سطحی و مورفولوژی آن استفاده می شود. در حقیقت در این روش ،ثبت تصویر توسط الکترون ها صورت گرفته که قدرت بزرگنمایی آن بسیار بیشتر از میکروسکوپ های نوری است و تا چند صد هزار برابر می توانند تصویربرداری کنند....

 تاسیس واحد تولیدی با توان تولید انواع پودر فلزات رنگین به جهت ایجاد اشتغال مستقیم، برای 11 نفر ، گامی در جهت تولید ملی و خودکفایی ملت بزرگ ایران برداشته باشیم.

هم اینک با توجه به ظرفیت تولید پودر آلومینیم ،در دانه بندی های مختلف (0 -1000 میکرومتر) به اطلاع می رساند در صورت مطالبه ، توانایی تامین بخشی از مواد اولیه مورد نیاز صنعت به وجود آمده است.

مشخصات فنی

دانه بندی : بی شکل

روش تولید : اتمیزه گازی توسط هوا

خلوص : بسته به نیاز مشتری

بسته بندی : 20-50-500-1000 کیلویی

تولید پودر آلومینیوم با خلوص بالا و دانه بندی مطابق با نیاز مشتری 

100-میکرون

150-میکرون

200-میکرون 

300-میکرون 

800-میکرون 

روش تولید پودر به صورت اتمایزینگ گازی بوده

شکل دانه بندی بی شکل(نامنظم)

تولید پودر آلومینیوم با خلوص بالا ودانه بندی

 

آدرس

خراسان شمالی - بجنورد - شهرک صنعتی شماره 3 بجنورد - فاز یک - قطعه 145

موبایل