شرکت نمای نو

موبایل

آدرس

تهران - خیابان نامجو - نبش کوچه رضایی - اسفهرودی - پلاک 21

تابلو سازی در مرکز تهران

به طور کلی تابلو سازی به چند صورت است که می توان به ساخت تابلو های نورده که درون آن ها هالوژن به کار برده شده، ساخت تابلو به صورت چاپ که بیشتر در گذشته این روش مورد استفاده قرار می گرفته و یا تابلوهای کامپوزیتی پشت بامی فلکسی، فلزی، پلاستیک و... اشاره کرد که تنوع بالای این محصولات در تابلو سازی مرکزی تهران به آسانی یافت می شود.

مراحلی که در عملیات تابلوسازی شرکت نمای نو انجام می گیرد، به صورتی است که طراحی، ساخت و نصب را طی می کند که همه‌ی مراحل ساخت تابلوی تبلیغاتی، تابلوی مغازه، انواع تابلوی فروشگاه و ... توسط مجموعه ما انجام می شود.

حرفه تابلوسازی هنری ارزنده است. زیرا که با حالت دادن به حروف بر روی انواع زمینه با هر متریال و استفاده همزمان صنعت و هنر یک اثر جدید و منحصر به فرد خلق خواهد شد.

همچنین تابلوسازی یک روش تبلیغاتی است که ثابت شده است توانایی تحت تأثیر قرار دادن و ایجاد یک انگیزه مضاعف در مخاطبان، جهت فروش یک محصول و یا به خاطر سپردن یک برند را دارد.

ولی در کل هدف نهایی جذب مخاطب است که یک روش عالی برای تبلیغات است و در اکثر اوقات باعث شهرت مشاغل می شود.

در همه ی شاخه ها چون تعداد رقبا و صاحبین شغل زیاد است، با روش تبلیغات و ساخت تابلو می توان نظر مشتریان را به سوی خود جلب کرد و یک برند سازی در آن حیطه ی شغلی ایجاد کرد. تابلو سازی موجب افزایش درآمد مشاغل می شود. زیرا که باعث دیده شدن هرچه بیشتر آن موسسه، مغازه و مرکز تجاری می شود.


انواع محصولات ساخته شده در مجموعه تابلوسازی مرکز تهران

این مجموعه تولیدی به سبب استفاده از نیروی مجرب، دستگاه و فناوری های به روز، پیشرو در طراحی و ساخت انواع تابلو تبلیغاتی در تهران است.

انواع محصولات قابل عرضه در این مجموعه به صورت کلی به دو بخش تقسیم می شوند:

  • تابلوهای روان که نمایشگری الکترونیکی دارند.
  •  تابلوهای ثابت که با چند رشته از ال ای دی روی درب یا تابلو نصب می شود.

تابلوی استیل یکی از جذاب ترین تابلوها است که ذاتاً براق و صیقل است. از این متریال بیشتر در مکان هایی که نور کافی وجود دارد استفاده می شود. زیرا که نور را به خوبی انعکاس می دهد و این ویژگی باعث دو چندان تر شدن جذابیت آن می شود.

تابلو های وکیوم یکی از جدید ترین تابلوها است که به صورت سه بعدی حروف را پیاده سازی می کند.

تابلوهای ال ای دی دار که به دلیل داشتن حالت نمایشگری که دارد می تواند از فاصله های دور هم توجه مخاطب را جلب کند که این ارتباط به وجود آمده حالت زنده به تابلو می دهد. در تولید تابلو ما در مرکز تهران می توان این چنین تابلو هایی را یافت کرد.

تابلو فلکسی که یکی از قدیمی ترین روش های تابلوسازی بوده است، در گذشته نور دهی نداشته ولی الان میتوان انعکاس نور کافی را در آن پیاده سازی کرد.

تابلوسازی در مرکز تهران با ساخت تابلو های زیبا و چشم انداز خود این قابلیت را دارد که در ذهن هر بیننده ای ماندگار بماند.

تابلو سازی یک نوع بازاریابی آسان و کم هزینه به شمار می آید که می تواند مشتری فراوان جذب کند. هدف تابلو سازی در مرکز تهران سود بیشتر شما است و در جهت مطرح کردن برند شما تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

طراحی و تولید و اجرای انواع تابلو کامپوزیت، تابلو چلنیوم، حروف استیل، تابلو ترمود و تابلو های جدید را در تابلو سازی مرکز تهران با کارگاهی مجهز و کارگران مجرب می توان دید.




کارگاه تابلوسازی مرکز تهران چگونه است؟


مکانی بزرگ و ایمن است که با تجهیزات کامل و ابزار های لازم برای ساخت طیف گسترده ای از تابلو های تبلیغاتی آماده انجام همه سفارشات شما است.

این مجموعه دستگاه های پیشرفته و به روز که برای تسریع در ساخت و پیشرفته تر شدن انواع مدل های تابلو به کار می روند مانند برش لیزری، سی اِن سی و ... را نیز دارا است.

  تابلوسازی یک حرفه ی بسیار حساس است که باید با توجه به متریال و متد های روز انجام شود.مهم ترین فاکتور در این حرفه خلاقیت و تنوع است که باید در ساخت تابلو ها استفاده گردد تا پیاده سازی این تابلو ها موجب جلب رضایت و توجه مخاطب شود.

به غیر از کیفیت بالای محصولات تولیدی تابلوسازی در مرکز تهران، می توان به سرعت بالای فرایند ساخت تابلو ها اشاره نمود. سرعت بالا یک مزیت ارزنده است!

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش انواع تابلو با ما در ارتباط باشید.              


 

آدرس

تهران - خیابان نامجو - نبش کوچه رضایی - اسفهرودی - پلاک 21

موبایل

اصناف مرتبط