صنایع فولاد آقاجانی

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 3 مرکزی - پلاک 474 و 475 - دفتر فروش

تولید و پخش رابیتس

سلام خدمت دوستان و همکاران گرامی صنایع فولاد اقاجانی تولید کننده مصنوعات فلزی{ رابیتس  در وزنها و ستونهای مختلف ,توری حصاری,
پرسی,گابیون,سیم خاردارهای خطی و حلقوی,مفتول ارماتوربندی,وشبکه های پیش جوش فولادی,نبشی,میلگرد. بی شک بی رقیب در کیفیت و قیمت,
از تولید کننده واقعی خرید کنید, 
با یک بار خرید مشتری دایمی ما میشوید,
دوستان و همکاران گرامی  لطفا جهت دریافت اطلاع دقیق از قیمتها با شماره تلفن دفتر تماس حاصل فرمایید:
ادرس کارخانه واقع درخاتون اباد,دفترمرکزی, تهران :بازاربزرگ اهن, مکان فاز3 مرکزی پلاک    474 و 475

تلفن تماس: 
021-55446180
021-55446179 
09126265734
بامدیریت امیر اقاجانی

شرکت های مختلفی در داخل کشور در زمینه ی تولید و پخش رابیتس فعالیت می کند که این مورد می توان از جهاتی باعث تنوع انتخاب و البته ایجاد دغدغه هایی برای انتخاب با کیفیت ترین محصول شود.

به همین دلیل شرکت صنایع فولاد آقاجانی سعی کرده است تا با ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین انواع رابیتس تمامی دغدغه های مشتریان را از بین ببرد.

تولید و پخش رابیتس

یکی از پرکاربردترین انواع سقف کاذب، سقف کاذب رابیتس می باشد.

با توجه به مزایای مختلفی که استفاده از سقف رابیتس برای قسمت های مختلف ساختمان ها دارد، استقبال از این این نوع سقف هر روز بیشتر و بیشتر می شود.

در تولید و پخش رابیتس برای تولید رابیتس از تور های گالوانیزه که به وسیله ی جوش با نبشی ها و میلگرد های مختلف اتصال داده شده اند، استفاده می شود.

از جمله مهم ترین مزایایی رابیتس می توان به نصب و اجرای سریع، در دسترس بودن مصالح و نیروی اجرایی و .. اشاره نمود.

شرکت صنایع فولاد آقاجانی در تولید و پخش رابیتس  سعی کرده است علاوه بر مزایای بالا، طرح پذیری بالای در این محصولات ارائه دهد تا مشتریان بتوانند مدل مورد نظر خود را به راحتی انتخاب و در ساختمان مورد استفاده قرار دهند.

این طرح پذیری بالا باعث شد است تا شاهد تولید انواع طرح های مختلف رابیتس مانند طرح های هندسی، قوسی و ... باشیم.

رابیتس هایی که توسط شرکت صنایع فولاد آقاجانی تولید و روانه ی بازار می شوند از استاندارد های بین المللی بهره مند بوده و می تواند با پایداری بسیار بالا مشتریان را در هنگام نصب و استفاده بسیار راضی نگه دارد.

ویژگی هایی که در هنگام تولید و پخش رابیتس از طرف این شرکت برای محصولات در نظر گرفته می شود باعث شده است تا شاهد فروش بالای آن ها در میان مشتریان باشیم.

کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب در تولید و پخش رابیتس

یکی از مهم ترین ویژگی این شرکت در تولید و پخش رابیتس کیفیت بالای محصولات تولید شده است.

این کیفیت بالا باعث می شود تا مشتریان هم در هزینه های خرید خود صرفه جویی نموده و هم اینکه از یک رابیتس با پایداری بالا در محیط مورد نظر استفاده نمایند.

در کنار این کیفیت بالا شرکت سعی کرده است تا با ارائه ی این محصولات با بهترین و مناسب ترین قیمت گام دیگری در جهت مدیریت هزینه  ها برای مشتریان بردارند.

شرکت صنایع فولاد آقاجانی تمامی مراحل تولید رابیتس را در داخل محیط تولید خود انجام داده و پس از آماده شدن محصول با شرایط بسیار عالی آن را در بین مشتریان پخش می کند.

این شرکت از مواد متریال برجسته و بسیار با کیفیت در ساخت رابیتس ها استفاده می کند تا کوچکترین مشکلی در هنگام استفاده از این محصولات برای مشتریان به وجود نیاید.

پس اگر قصد دارید از رابیتس برای طرح و شکل دادن به محیط زندگی یا اداری و فروشگاهی خود استفاده نمایید بهتر است حتما از رابیتس های با کیفیت صنایع فولاد آقاجانی استفاده کنید و از قیمت مناسب و شرایط فروش عالی در تولید و پخش رابیتس صنایع فولاد آقاجانی نهایت بهره را ببرید.


آدرس

تهران - اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 3 مرکزی - پلاک 474 و 475 - دفتر فروش

تلفن

موبایل

شبکه های اجتماعی