صنایع لاستیکی افلاک

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - جاده آبعلی - بابلاتر از جاجرود - منطقه صنعتی خرم دشت - خیابان سیاه سنگ - گلایل چهارم شرقی - پلاک 73

صنایع لاستیکی افلاک 

تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی به دهه 1960 بر­­­­می گردد که با پیشرفت علم شیمی و صنایع پلیمری و خصوصیات سیلیکون همچون قدرت تحمل دما  تا 260 درجه سلسیوس و انعطاف در مقابل فشار موجبات پیدایش لاستیک سیلیکونی، که از پلیمریزاسیون انواع سیلوکسانها و سیلان ها بدست می آید، گردید. لاستیک سیلیکونی خاصیت کشسانی بسیار بالا و مقاومت زیاد در برابر پاره شدن را دارد. از دیگر خصوصیات قطعات لاستیکی و سیلیکونی می توان به مقاومت آن در برابر اسید و برخی محلولهای قلیایی و روغن ها اشاره نمود.

تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی و کاربردهایش در صنعت

تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی در صنعت حائز اهمیت ویژه است. چرا که خصوصیات فیزیکی لاستیک سیلیکونی که از مواد پلیمری منعطف می باشد همچون: نارسانایی الکتریسیته، عایق در برابر آب و رطوبت و حتی صدا و هوا، مقاومت در برابر اسید و گرما و تحمل آن در مقابل فشار بسیار زیاد، موجب اقبال صنایع کوچک و بزرگ به استفاده از قطعات لاستیکی و سیلیکونی گشته است.طوری­که امروز مصارف قطعات لاستیکی و سیلیکونی، از مصارف خانگی و ساختمانی همچون درزگیرها و ضربه گیرها تا صنایع بزگی همچون پتروشیمی ها و صنایع نفت و گاز،خودروسازی و تجهیزات پزشکی، مصارف کشاورزی و آب و فاضلاب را در بر می گیرد. به عنوان مثال از تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی می توان به تولید واشر و اورینگ که نوعی واشر مکانیکی با سطح مقطع دایره است اشاره نمود. از اورینگها به صورت استاتیک و یا داینامیک که در مواردی چون پیستون های هیدرولیک در سیلندر ها، استفاده می شود. ما در کارخانه تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی افلاک افتخار تولید واشر و اورینگ با استانداردهای ایزو را داریم.

افلاک بهترین تولید کننده قطعات لاستیکی و سیلیکونی مثل واشر و اورینگ

واشرها و اورینگ ها یکی از مهمترین قطعات لاستیکی و سیلیکونی می باشند که بسته به نوع آن      کاربرد­ ­­­های مختلفی را دارا می باشند. در مواقعی که قدرت کشسانی و مقاومت در برابر پارگی مد نظر باشد از اورینگ های  NRیا SBR می توان استفاده کرد. اورینگ های NBR در برابر سایش، فشار زیاد و حرارت و روغن های معدنی مقاومت خوب دارند. اگر معیار شما مقاومت در برابر آب شور دریا و یا اسید یا o3(اوزون) می باشد می توانید از اورینگ های  EPDM استفاده کنید. اورینگ سیلیکونی نیز که مقاومت الکتریکی بالا و عایق حرارتی بسیار خوب که تا 260 درجه سلسیوس دما را میتواند تحمل کند و رنگ پذیری خوبی نیز دارد جهت مصارف پزشکی، بهداشتی و ...مناسب است. کارخانه افلاک با ماشین آلات پیشرفته و به روز و با بهره گیری از دانش متخصصین صنعت پلیمر منطبق با استانداردهای ایزو پیشرو در تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی اعم از واشر و اورینگ سیلیکونی، در بازه اوزان کمتر از یک گرم تا دویست کیلوگرم، انواع ضربه گیر و لرزه گیر، قطعات لاستیکی و سیلیکونی ماشین لباسشویی و ظرفشویی، فلنج های لاستیکی و بوش و واشر درب سوپاپ انواع خودرو، می باشد. دمبل های ورزشی لاستیکی و لاستیک های کفش، واشر زودپز و چرخ دنده های لاستیکی و ... از دیگر محصولات تولیدی قطعات لاستیکی و سیلیکونی کارخانه افرا می باشد. جهت مشاوره با کارشناسان ما در کارخانه صنایع لاستیکی و سیلیکونی افلاک می توانید با تماس حاصل فرمائید.         

تولید کننده قطعات لاستیکی و سیلیکونی       

تولید قطعات لاستیکی و سیلیکونی و کاربردهایش در صنعت      

افلاک بهترین تولید کننده قطعات لاستیکی و سیلیکونی مثل واشر و اورینگ

تولید اورینگ 

تولید قطعات لاستیکی

صنایع لاستیکی افلاک 

واشر و اورینگ



        

آدرس

تهران - جاده آبعلی - بابلاتر از جاجرود - منطقه صنعتی خرم دشت - خیابان سیاه سنگ - گلایل چهارم شرقی - پلاک 73

تلفن

موبایل