صنعت کاران طراح سازه های فرفورژه

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - بومهن - بعد از پل رودخانه - نرسیده به ابزار 110 - کوچه عسگری - کوچه خرداد شمالی - پلاک 27

صنعت کاران طراح سازه های فرفورژه

سازه های فرفوژه، سازه های آهنی با طراحی های زیبا هستند، که از آن های استفاده های مختلفی می شود؛ اما شناخته شده ترین کاربرد آن ها در درب های آهنی ساختمان ها، نرده ها و نماهای داخلی و بیرونی برخی بنا ها، استفاده می شود.

یک طراح سازه های فرفوژه، با داشتن دانش گرافیک و هنر طراحی، زیبایی نماهای ساختمانی را چندین برابر می کند. کافیست در مناطق مسکونی شهرها، نگاهی به اطراف خود بیاندازید. خواهید دید که هنر طراح سازه های فرفوژه، تا چه اندازه به ساختمان ها جلا و زیبایی بخشیده است.

هر آنچه از زیبایی و کارآیی سازه های فرفوژه بیان شد، در گروه صنعت کاران طراح سازه های فرفوژه و توسط طراحان هنرمند آنان طراحی و با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

طراح سازه های فرفوژه با همکاری سایر اعضای گروه صنعت کاران طراح سازه های فرفوژه، آماده ارائه هنر خود به مشتریان هنر شناس و زیبایی پسند خود است.

معماری و ساختمان سازی: عمده ترین و شناخته شده ترین مورد مصرف هنر طراح سازه های فرفوژه، درب و پنجره ساختمان ها و هم چنین نمای داخلی بنا ها، از جمله نردها است.

صنایع چوب: بی شک یکی از زیباترین مبلمان ها و سرویس خواب ها، آن هایی هستند که با سازه های فرفوژه تزئین شده اند.

دکوراسیون: اگر چه استفاده از سازه های فلزی ظریف با طرح هایی زیبا در دکوراسیون و زیور آلات عمری به اندازه بشریت دارد، اما استفاده از سازه های فرفوژه در صنایع دکوری مانند ساعت دیواری، میز و ...، در چند دهه اخیر جایگاهی قابل توجهی پیدا کرده است.

گروه صنعت کاران طراح سازه های فرفوژه، با ده ها طراح سازه های فرفوژه توانا و هنرمند خود، آماده ارائه محصولات خود به مشتریان عزیز می باشد.

 

آدرس

تهران - بومهن - بعد از پل رودخانه - نرسیده به ابزار 110 - کوچه عسگری - کوچه خرداد شمالی - پلاک 27

تلفن

موبایل