غذآش نع نا

تلفن

موبایل

آدرس

کرج - بلوار باغستان - روبروی پارک نرگس

انواع آش با کیفیت عالی در کرج

منو آش: رشته، شله قلمکار ، دوغ ، سوپ جو
منو غذای خانگی ؛ کوفته  تبریزی، کشک بادمجان، میرزا قاسمی، کتلت، ماکارونی ، خوراک کباب تابه ای گوشت ،خوراک کباب تابه ای بوقلمون ، خوراک کباب تابه ای میکس (گوشت و بوقلمون)، خوراک جوجه کباب تابه ای ،  زرشک پلو ، قورمه سبزی ، چلو گوشت ، قیمه سیب زمینی ، چلو کره ،
منو دسر ؛ ماست و خیار ، ماست بورانی بادمجان، ماست موسیر،  سالاد شیرازی ، ترشی خانگی ، شور خانگی ، زیتون ، زیتون پرورده
پیش غذا : سیب زمینی سرخ کرده ، سیب زمینی با پنیر
بزودی : دیزی ، حلیم ، آش آبادونی

تهیه بهترین غذاهای سنتی و انواع آش با کیفیت عالی در کرج

به نظر شما یک غذای خوب باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟ برای تهیه یک غذای خوب چه ویژگی هایی را باید مورد توجه قرار داد؟ چه مواردی ممکن است کیفیت و طعم غذاها را از هم متمایز کند؟ اساس انتخاب برای غذا چه مواردی باید باشد؟ ما در مجموعه غذآش نع­نا سعی می کنیم مزیت های یک غذای خوب را برشمرده و با تهیه بهترین غذاهای سنتی و انواع آش با کیفیت عالی در کرج پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشیم. ما در راستای توزیع غذاهای سنتی در محدوده کرج، یک غذای خانگی با طعم و کیفیت استثنایی برای شما عزیزان تهیه کرده و همواره کیفیت و رضایت مشتریان عزیز را مد نظر قرار داده ایم. 

سفارش غذای سنتی و انواع آش با کیفیت عالی در کرج

اگر در محل کار یا در هر جایی که هستید و دلتان می خواهد طعم یک غذای سالم و خوشمزه خانگی را بچشید می توانید با تماس بگیرید. یک تفاوت عمده در مجموعه غذآش نع­نا، استفاده از مواد اولیه تازه است. حسن غذاهای ما در تازگی مواد اولیه و حفظ کیفیت آن است. تهیه مواد اولیه به طور روزانه و طبق استانداردهای لازم صورت می گیرد. ما با تهیه و طبخ انواع غذاهای سنتی و انواع آش با کیفیت عالی در کرج با قیمت های مناسب پذیرای شما عزیزان هستیم. در کنار کیفیت و خوشمزگی یک غذای خوب مسأله دیگری که مهم است و باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد، طرز تهیه و رعایت بهداشت هنگام پخت غذاست. پرسنل غذای خانگی مجموعه غذآش نع­نا از ظاهری مرتب و آراسته برخوردار هستند. ما برای جلب رضایت شما مشتریان عزیز کلیه نکات و استانداردهای بهداشتی جهت تهیه و پخت غذا را در نظر گرفته و به شما این اطمینان را می دهیم که با تهیه غذاهای سالم و بهداشتی در خدمت شما باشیم. مجموعه غذآش نع­نا جهت رفاه و آسایش شما عزیزان آماده پذیرش سفارش غذای خانگی درکرج می باشد.

انواع آش با کیفیت عالی در کرج را با ما تجربه کنید

مجموعه تهیه و توزیع غذای خانگی غذآش نع­نا یکی از مراکز تهیه غذاهای سنتی در محدوده کرج و انواع آش با کیفیت عالی در کرج می باشد. این مجموعه از شبکه ای بزرگ با اعضای با سلیقه و حرفه ای تشکیل شده است و عهده دار تهیه و توزیع غذای خانگی تمیز و با کیفیت در کرج می باشد. انواع آش و غذاهای سنتی خوشمزه و لذیذ توسط آشپزهای خلاق و باسلیقه و حرفه ای طبخ می گردد.  پخت انواع آش و غذاهای سنتی در ایران محصول اغنای فرهنگ و تنوع قومیت‌های با ارزش و اصیل ایرانی است. در میان غذاهای سنتی، بیشترین تنوع و دستورالعمل‌های مختلف در پخت را در انواع آش ها شاهد هستیم. به جرأت می توانیم بگوییم که همه ما ایرانی ها در طول عمر خود طعم بی نظیر این غذای خوشمزه و دوست داشتنی را چشیده ایم. آش در فرهنگ غذایی ما جایگاه خاصی دارد. پخت آش به عنوان نذری در مهمانی ها و مراسم مذهبی بی شک طعم و رنگ و بوی این غذا را برای ما خاطره انگیز کرده است. علاوه بر آن آش یک غذای کامل به حساب می آید و از چهار گروه مواد غذایی در تهیه این غذا استفاده می شود. این غذا سرشار از پروتئین و انواع ویتامین، کربوهیدرات، کلسیم و سایر املاح و مواد معدنی می باشد.تقریباً در تمام شهرهای ایران آش پخته می شود که معروف ترین و پرطرفدارترین آن ها آش رشته می باشد. آش، ارزش غذایی بالایی دارد. همان طور که قبلاً گفتیم برای تهیه و پخت آش از منابع غذایی با ارزش همچون انواع سبزی، حبوبات، کشک و... استفاده می شود. به عبارتی از همه گروه های مواد غذایی یعنی گروه نان و غلات، گوشت و حبوبات، میوه و سبزیجات و گروه لبنیات در این غذا استفاده می شود و ارزش غذایی آن را کامل می کند. هر یک از این مواد مغذی شامل انواع ویتامین، پروتئین و املاح معدنی می باشد که برای سلامتی بدن ما لازم است. همان طور که می دانید برای پخت آش تقریباً از انواع حبوبات مانند لوبیا چیتی، نخود و عدس استفاده می شود. حبوبات سرشار از مواد مغذی و منبع انواع ویتامین، پروتئین و فیبر است. همچنین این منابع غذایی با ارزش سطح کلسترول خون را کاهش داده و از بروز بیماری‌های قلبی جلوگیری می کند. همواره مصرف منظم حبوبات برای نوجوانان و کودکانی که در حال رشد هستند، توصیه می شود. 


آدرس

کرج - بلوار باغستان - روبروی پارک نرگس

تلفن

موبایل