فروشگاه الکتریکی کرمی

موبایل

آدرس

تهران - لاله زار نو - بالاتر از چهارراه تقوی - نبش کوچه معمار مخصوص - پلاک 629

فروشگاه الکتریکی کرمی

مجموعه ای از ملزومات برقی که در ساختمان ها، منازل و حتی در شهر کاربرد زیادی دارند، ابزار روشنایی و الکتریکی هستند. برای خرید از فروشگاه هایی که فعالیت آنها در زمینه تهیه و توزیع ملزومات برقی است، ابتدا باید شناختی درمورد این ملزومات پیدا کرد تا بتوان با انتخابی درست سیستم روشنایی خود را بهبود ببخشیم. امروزه کشور های خارجی به چراغ های خیابانی ال ای دی روی آورده اند تا دید رانندگان را بهبود ببخشند و موجب کاهش هزینه جاری شهر شود. فروشگاه های تهیه و توزیع ملزومات برقی بدلیل دو ویژگی مهم این محصول، خود را ملزم به تهیه آن کرده اند.

دمای رنگ این چراغ ها کمتر و نور آنها گرمتر شده است و همین امر منجر شده تا از خیرگی چشم عابران و رانندگان جلوگیری کند.

انواع پروژکتور

یکی دیگر از ملزومات برقی پر مصرف در  فروشگاه های تهیه و توزیع ملزومات برقی در زمینه ی نورپردازی و زیباسازی فضا، پروژکتور است. انواع مختلفی از پروژکتور در زیر آمده است، اما بطور کلی از نظر ظاهر تفاوت چندانی باهم ندارند و به عنوان روشنایی محوطه در نمای آثار تاریخی، ساختمان، فروشگاه و ... استفاده میشود.

چراغ های خیابانی LED

افزایش ایمنی عابران و کاهش مصرف انرژی را میتوان از مزایای چراغ های خیابانی ال ای دی نام برد و همین مزایا باعث شده است تفاوتی بین این چراغ های خیابانی جدید با چراغ های خیابانی نسل قبل باشد.

لامپ ال ای دی

این لامپ ها نمونه ای از فناوری جدید با راندمان بالا هستند. طول عمر زیادی دارند و نیز طیف رنگی متفاوتی را بدون استفاده از فیلترهای رنگی ایجاد میکند.

 

آدرس

تهران - لاله زار نو - بالاتر از چهارراه تقوی - نبش کوچه معمار مخصوص - پلاک 629

موبایل

اصناف مرتبط