فروشگاه اورجینال یدک

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی(جاده ساوه) - شاطره - روبروی مدرسه دوازده فروردین - پلاک 637

فروشگاه اورجینال یدک

فروشگاه اورجینال یدک با دارا بودن نمایندگی برند های معروف دنیا سالها است که در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین سنگین در ایران فعالیت دارد. این مجموعه ویژه تمامی کسانی تاسیس شده که هرگز به دنبال اجناس استوک و نا مرغوب نیستند. فروش لوازم یدکی ماشین سنگین طی چند سال گذشته جز یکی از پر دردسر ترین حوزه های کسب و کار است.

فروشگاه اورجینال یدک و  فروش لوازم یدکی ماشین سنگین  برای کسانی که در حوزه ماشین آلات سنگین کسب و کاری دارند واژه هایی آشناست. این شرکت با مسئولیت محدود محصولات را مستقیما و بدون واسطه و با بهترین قیمت ها در اختیار مشتری قرار می دهد. به همین دلیل هر فرد آرامش پس از خرید را نیز با خود به ارمغان می برد.

محصولات موجود در فروشگاه اورجینال یدک طیف گسترده ای از لوازم یدکی با برند های متنوعی را شامل می شود. این طیف در برگیرنده انواع روغن موتور، قطعات یدکی، اجزا بدنه و سایر تجهیزات مصرفی و تایر می باشد. در فروشگاه ما با پارامترهای کیفیت و اصالت محصول، گارانتی معتبر و قیمت مناسب در خدمت شما مشتریان گرامی است. در عین حال در صورت لزوم مشاوران حرفه ای و با سابقه فروشگاه مجازی اورجینال یدک برای ارائه راهکار ها و راهنمایی و پاسخ به سوالات شما در کنار شما هستند. یکی دیگر از فروشگاه در زمینه فروش لوازم یدکی ماشین سنگین، عرضه و فروش اینترنتی و پرداخت آنلاین پس از سفارش شما می باشد.

بخش بازاریابی شرکت می داند که بعضی از فرایند ها دارای مقررات ویژه ای برای واردات هستند و برای هر نوع حمل و نقل متفاوت است، از بسته بندی کالاهای ایمن درون جعبه های چوبی در گرما گرفته تا ردیابی قطعات تا مقصد نهایی آنهادر اینجا پرسنل شرکت هر مرحله از راه را به روز رسانی کرده و سعی می کند خدمات با کیفیتی را که شما شایسته آن هستید ارائه دهد. هزینه حمل و نقل را می توان در هر درخواست قطعات برای هر مقصد در کشور درج کرد.

آدرس

تهران - بزرگراه آیت اله سعیدی(جاده ساوه) - شاطره - روبروی مدرسه دوازده فروردین - پلاک 637

تلفن

موبایل