فروشگاه توان پیچ

آدرس

تهران - میدان حسن آباد - جنب بانک ملی - بازارچه حسن آباد - پلاک 20 - فروشگاه توان پیچ

خرید و فروش و واردات انواع پیچ | فروشگاه توان پیچ

به پیچ ها اگر به دید تیراژ پایین نگاه کنیم شاید ابزارهایی کم اهمیت و کم ارزشی باشند، اما اهالی فن به خوبی می دانند که اگر هر کدام از آن ها نباشد، شاید ساز و کار دستگاهی غول پیکر متوقف شود.

پیچ ها به دلیل حالت اتصالی که میان اجزای مختلف یک سیستم به وجود می آورند، از اهمیت بالایی برخوردار هستند. این ابزار تقریبا در همه ی صنایع به کار برده می شوند و ایجاد ارتباط بدون آن ها غیرممکن است. در برهه ای از زمان تصمیم بر این شده که کمپانی ها به جای اتصالات پیچی، از اتصالات پرس شده استفاده کنند که دارای مقاومت بالایی باشد، از پس از مدتی مشخص شد که به علت سختی در تعمیرات و رفع نقایص اینگونه اتصالات مفید نمی باشند، به همین خاطر مجدد کمپانی های فنی کار، روی به استفاده از پیچ آوردند.این محصول شاید در نگاه اول کوچک و ساده به نظر بیاید، اما همین ابزار ساده اگر نقصی در کیفیت و یا مقاومت خود داشته باشد، می تواند خسارت های عظیم و جبران ناپذیری را از خود به جای بگذارد. پس توجه به جنس و کیفیت این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. پیچ ها از جنس های مختلف هستند و وجود ناخالصی با درصد بالا در آن ها موجب می شود که کیفیتشان نزول پیدا کند.

واردات انواع پیچ ام دی اف

امروزه با توجه به فراگیر شدن استفاده از ورق های ام دی اف در دیزاین منازل، علی الخصوص کابینت آشپزخانه ها، پیچ های خودرو از اهمیت بالایی برخوردار شده اند. زیرا تمامی اتصالات ورق های کابینت برای ایجاد یک بدنه توسط این دسته از پیچ ها صورت می گیرد.

بیشترین پیچی که در صنعت ام دی اف استفاده می شود، اندازه 3 سانت این محصول است. از آنجایی که هر صفحه ی ام دی اف، ضخامتی به طول 1.6 سانتی متر دارد، یک پیچ 3 سانتی متری به خوبی می تواند دو صفحه را به یکدیگر محکم و استوار کند.

پوئن مثبت فروشگاه توان پیچ در ارائه ی این محصولات ابتدا این است که مجموعه به صورت تخصصی در حال عرضه ی محصولات است و بسیاری از عاملین فروش به صورت انحصاری اقدام به فروش پیچ نمی کنند. زمانی که مجموعه فروش تخصصی داشته باشد، قطعا هم تنوع محصولات آن مرکز بیشتر است و هم اینکه پرسنل فروش، اطلاعات بیشتری در آن زمینه داشته و برای انتخاب محصول مناسب، کمک بیشتری به شما خواهند کرد.

مزیت دیگر مجموعه این است که اگر در بخش فنی مشغول فعالیت باشید، با مشکلاتی نظیر هرز شدن پیچ و یا بریدن آن در مواقع حساس مواجه شده اید. علت بروز این مشکل، استفاده از آلیاژهای با ناخالصی بالا در تولید محصول می باشد. این مجموعه با واردات اجناس با کیفیت فوق العاده، امکان بروز هر مشکل و حادثه ای در انجام امور را به صفر رسانده است.

بر طبق آمار ثبت شده، بیش از 70 درصد پیچ های موجود در کشور، به صورت وارداتی هستند. این آمار به ما نشان می دهد که تولیدات داخلی جوابگوی تقاضای بازار نبوده و عاملین مجبور به وارد کردن محصولات خارجی می باشند. اما نکته ی مهم در این مورد، این است که اغلب محصولات وارداتی از چین بوده و کیفیت مناسبی ندارند. البته این نکته بدان معنا نیست که هر محصول وارد شده ای از چین، کیفیت پایینی دارد؛ مشکل این است که سفارشات با کیفیت نازل به این کشور فرستاده می شود و این کشور هم به تبع سفارش، محصولی مطابق تولید می کند. پیچ های چینی دارای سه درجه از سطح کیفی می باشند. اخیرا به علت افزایش چشمگیر بازار تقاضا برای این محصول، عده ای سودجو اقدام به فروش محصولات درجه سه به عنوان محصول درجه یک کرده اند. این کار علاوه بر نارضایتی فنی کاران، موجب افت کیفی اتصالات هم می شود.

امروزه واردات پیچ سرمته و یا پیچ کناف به راحتی انجام نمی شود و معمولا محصولات موجود در این زمینه، موجب رضایت مصرف کنندگان قرار نگرفته است. اما فروشگاه توان پیچ با درجه اعتبار بالا توانسته بهترین محصولات را در این زمینه برای فنی کاران عزیز مهیا کند.

همچنین خرید و فروش پیچ شیروانی و خرید و فروش میخ چاشنی، از دیگر فعالیت های این مجموعه به حساب می آید.


آدرس

تهران - میدان حسن آباد - جنب بانک ملی - بازارچه حسن آباد - پلاک 20 - فروشگاه توان پیچ

شبکه های اجتماعی