فروشگاه جهان چرخ

تلفن

آدرس

تهران - اتوبان ازادگان - اتوبان تهران ساوه - خروجی صبا شهر - دوربرگردان صبا باطری به سمت ادران - بعد از پمپ بنزین - شهرک صنعتی شهید زواره ای - مجتمع صنعتی سامان - سامان۳ - پلاک۸

فروشگاه جهان چرخ

چرخ از ابتکارات انسان است. هنگامی که اولین قلوه سنگ مسیری را قل خورد، انسان به فکر ساخت چرخ افتاد. کسی نمیداند چند سال طول کشید تا چرخ ساخته شد. اما کاربرد چرخ در گاری‌ها قدمت زیادی دارد. نگارنده در مستندی که از تلویزیون پخش شد مشاهده کرد زیر سنگ‌های بزرگ که برای ساخت اهرام ثلاثه بکار می‌بردند تنه‌های درخت گذاشته و آن را به صورت غلطان و ریلی به جایگاه ساخت اهرام می‌رساندند.کاری به این‌که برخی از افراد معتقدند گذاشتن سنگ‌های بزرگ در اهرام کار خدایان یا فضائیان بوده است، ندارم. استفاده از تنه درختان به عنوان چرخ هر چند خیلی ساده در جابجایی سنگ‌های بزرگ برای من جالب بود. چرخ‌ها در ابتدا بسیار ساده ومحدود بودند تا آن‌که چرخ صنعتی تولید و به به بازار عرضه گردید. با تولید و فروش چرخ صنعتی روند بسیاری از کارها سرعت پذیرفت. چرخ‌های صنعتی کاربردهای گوناگونی دارند و در بسیاری از صنایع مانند صنایع ساختمان، صنایع پوشاک، صنایع بیمارستانی و.. کاربرد دارند.

انواع چرخ صنعتی:

چرخ صنعتی انواع گوناگون دارد و چنان که از اسمش پیداست در چرخه صنعت‌های مختلف کاربرد دارد.

-1چرخ چدنی:

تولید و فروش چرخ صنعتی چدنی عمدتا برای انبارها و تولیدی‌هاست. چرخ چدنی سروصدای زیادی دارد بنابراین در جاهایی مانند بیمارستان‌ها و آسایشگاه‌ها نباید استفاده شود. چرخ چدنی گرمایی از 45تا 180را تحمل می‌کند.

2-چرخ دایکاست:

تولید و فروش چرخ صنعتی دایکاست برای انواع کانوایرها صورت می‌گیرد. این چرخ‌ها دارای قطر 100  و پهنای 39 میلی‌متر و قدرت فوق‌العاده می‌باشد. از این رو برای حمل ونقل بارهای نقاله‌های گردان در صنعت سیمان و معدن استفاده می‌شود.

-3چرخ زباله:

چرخ گاری‌های زباله یکی از چرخ‌هایی است که تولید و فروش آن رواج فراوان دارد. تولید و فروش چرخ صنعتی زباله در شهرهای بزرگ کمک بزرگی به تمیزی شهر است. خرید و فروش این نوع چرخ با مکان‌هایی که در ان زباله‌های فراوانی تولید شده و نیاز به جابجایی دارد. مانند بیمارستان‌ها و شهرداری‌ها در سطح شهر.

 

آدرس

تهران - اتوبان ازادگان - اتوبان تهران ساوه - خروجی صبا شهر - دوربرگردان صبا باطری به سمت ادران - بعد از پمپ بنزین - شهرک صنعتی شهید زواره ای - مجتمع صنعتی سامان - سامان۳ - پلاک۸

تلفن

اصناف مرتبط