فروشگاه روشویی کابینتی کاسپین کابینت

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خیابان بنی هاشم - نرسیده به میدان بنی هاشم - پاساژ نگین - پلاک 272

روشویی یکی از وسیله های کاربردی در سرویس های بهداشتی است. یکی از انواع روشویی، نوع کابینتی آن است که طرفداران زیادی داردقیمت روشویی کابینتی براساس نوع کاربرد و انواع آن مختلف است.

این نوع روشویی در ابعاد مختلف ساخته می شود و سرویس های بهداشتی خیلی کوچک نیز می توانند از آن استفاده کنند. فروشگاه روشویی کابینتی کاسپین کابینت، با فروش انواع روشویی ها آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

نوع دیگر روشویی کابینتی، نوع دیواری آن استقیمت روشویی کابینتی دیواری با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. در این نوع بهتر است از سینک سبک تر برای آن استفاده کرد. در صورت سنگینی سینک روشویی، اگر جنس کابینت کیفیت لازم را نداشته باشد، فرم خود را از دست می دهد.

 این نوع از روشویی به دلیل اشغال فضای کم، در سرویس های بهداشتی کوچک نیز قابل استفاده است و جا به جایی آن نیز راحت تر انجام می شود. همچنین برای نظافت و شستشوی سرویس بهداشتی، استفاده از روشویی دیواری مناسب تر است.

برای انتخاب ابعاد روشویی کابینتی، باید به فضای سرویس بهداشتی، چگونگی نصب کاسه روشویی و شیرالات آن توجه کرد. ابعاد روشویی کابینتی استاندارد معمولا به صورت عرض 40 تا 55 سانتیمتر، طول 40 تا 60 سانتیمتر و ارتفاع 80 سانتیمتر می باشد.

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت روشویی کابینتی تاثیر گذار است، سبک های مورد استفاده در ساخت و تولید این نوع روشویی است.

یکی از این سبک ها، سبک مدرن است که برای دکوراسیون های ساده و امروزی مناسب است. سینک روشویی های مدرن از سرامیک و یا شیشه می تواند باشد. بهتر است در این سبک از روشویی های مربع و مستطیل استفاده کرد.

یک سبک دیگر در تولید روشویی که در قیمت روشویی کابینتی موثر است، طرح و سبک کلاسیک است. در این روش می توان از چوب یا یونیت برای کابینت استفاده کرد. جنس سینک روشویی نیز از سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر ساخته می شود. رنگ کابینت بهتر است از میان رنگ های قهوه ای تیره، بادمجانی، طلایی، سرمه ای انتخاب شود.

 

آدرس

تهران - خیابان بنی هاشم - نرسیده به میدان بنی هاشم - پاساژ نگین - پلاک 272

تلفن

موبایل