فروشگاه سپه الکترونیک

تلفن

موبایل

آدرس

تهران - خیابان امام خمینی - روبروی بیمارستان سینا - پاساژ رشید ۳ - طبقه اول - پلاک ۸

فروشگاه سپه الکترونیک

فروشگاه سپه الکترونیک  با مدیریت علیرضا مرادی ، مجهزترین مرکز تخصصی ابزار دقیق اندازه گیری و تست ، تامین کننده ابزار های صنعتی خطوط تولید ، مونتاژ و الکترونیک و همچنین طراحی ، مهندسی معکوس، ساخت، تولید، اجرا و تعمیرات سیستم ها و بردهای الکترونیکی و مخابراتی می باشد.

پخش ابزار پروسکیت

شرکت پروسکیت یکی از نام های تجاری بزرگ در زمینه پخش و توزیع ابزار آلات مختلف است. انواع ابزارها در زمینه های برق و الکترونیک، کامپیوتر، صنایع مخابرات و... در برند پروسکیت جای می گیرند. مجموعه سپه الکترونیک، با سابقه بالا در زمینه پخش ابزار پروسکیت و توزیع لوازم با کیفیت این برند، آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

تمامی محصولات این شرکت با روش های کنترل کیفیت مورد بررسی قرار گرفته و همچنین دارای استانداردهای جهانی و استانداردهای موجود در مقررات اتحادیه اروپا هستند. کشور تولید کننده این ابزارها نیز تایوان می باشد.

پخش ابزار پروسکیت و پخش انواع آمپر متر

آمپرمتر وسیله ای است که برای اندازه گیری جریان مدار الکتریکی استفاده می شود. برای خرید و پخش انواع آمپرمتر با برند پروسکیت، بایستی به توانایی اندازه گیری جریان و ولتاژ های مستقیم و متناوب به وسیله آن و داشتن استانداردهای ایمنی لازم، توجه کرد.به طور کلی مولتی مترها به صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک قابل تقسیم بندی هستند. به منظور پخش انواع مولتی متر، شناخت انواع مختلف این وسیله امری ضروری است.مولتی متر دیجیتال؛ این نوع مولتی متر دارای صفحه نمایشی است که مقدار اندازه گیری را به صورت عدد و رقم در آن به نمایش می گذارد. این نوع می تواند کمیت هایی مانند ولتاژ و یا اختلاف پتانسیل، مقاومت و جریان را اندازه گیری کند. از ویژگی های مهم آن، دقت بالا و راحتی کار کردن با مولتی متر را می توان نام برد.فروشگاه سپه الکترونیک، نماینده توزیع و پخش ابزار پروسکیت در زمینه قطعات الکترونیکی و همچنین قطعات کمیاب مختلف است. قطعاتی مانند انواع مولتی متر، آمپر متر، انواع پیچ گوشتی و سیم چین و... با کیفیت بالا و ساخت برند پروسکیت در این مجموعه به فروش می رسد.

 

 

آدرس

تهران - خیابان امام خمینی - روبروی بیمارستان سینا - پاساژ رشید ۳ - طبقه اول - پلاک ۸

تلفن

موبایل

اصناف مرتبط